luni, 7 martie 2011

"Laila" - adaopost pentru suflete cu blanita (2)

In ultima sambata a fiecarei luni,in Parcul Tineretului din Bucuresti intrarea Gheorghe Sincai,se organizeaza o colecta de hrana pentru animalute...
Oricine poate ajuta,oferind o conserva,cateva bobite,sau anuntand cat mai multi prieteni sau colegi.
Orice gest conteaza.

Persoane de contact::
Adina 0751268198,Olimpia 0786738015,Mihai 0764712462,Andrei 0723546467

Daca doriti sa semnati petitia impotriva eutanasierii in masa a cainilor :

http://www.fnpa.ro/petitie/


7 comentarii:

  1. E mai scumpa sterilizarea se pare si se trece direct la masacru.
    Desigur, am semnat...e bine de stiut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa un catel as vrea si eu la mine acasa!
    Credeam ca ai început serialul Clapton si am pierdut primul episod!

    RăspundețiȘtergere
  3. e clar ca am semnat ... nu pot sa cred in ce situatie este pusa tara noastra ...altii si-ar dori animale de companie iar noi(romanii) ce facem ? le dorim eutanasierea si le abndonam la fiecare colt de strada ? rusine pt felul in care este condusa tara si cum se iau deciziile in Romania ....I am just un kid ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Am 5 caini dintre care si o femela si nu ma plang, nu-i greu sa ingrijesti un caine nu cred ca e prea mult sa-i oferi un adapost si ceva mancare ... n-o sa va para rau daca adoptati un caine, mai tarziua va va multumi

    RăspundețiȘtergere
  5. sa ucizi nu este o solutie...
    cainii sunt pe strada pentru ca ei au ales asta...au ajuns acolo lasati de stapanii lor...uneori sunt periculosi-nimeni nu cintesta asta...tocmai de aceea e de dorit sa aiba un stapan...un animalut e intotdeauna sincer si dedicat stapanului lui...ei functioneaza dupa reguli simple si sunt fericiti sa-si poata iubi iubi stapanii si sa aiba o casa si o familie de care-in viziunea lui de patruped-el are grija :)

    multumesc tuturor celor care au semnat petitia si imi doresc din tot sufletul sa se gaseasca alta solutie...pentru ca moartea nu este o una...

    RăspundețiȘtergere