luni, 4 iulie 2011

Camp cu albastrele....


.....pentru ca imi este dor de vacanta....
















autor: voichita bondor

28 de comentarii:

  1. Eu, când mă simt obosit sau când pur şi simplu n-am chef, închid ochii pentru câteva minute şi îmi "fac" o scurtă vacanţă, nemaipomenită şi binevenită...

    RăspundețiȘtergere
  2. Max: obosita...maxim de obosita sunt si eu...
    poate ma inveti si pe mine :)
    eu daca inchid ochii vad lista cu "to do"-uri pentru maine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "As Good as It Gets"

    cam aşa şi noi!

    http://www.imdb.com/title/tt0119822/
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Scorchfield : tu si simbolurile tale :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai, si eu vreau o mare vacanta pe un camp inverzit unde sa adorm in iarba.

    RăspundețiȘtergere
  6. Costin: ufff...am obosit sa vad beton in jurul meu...
    albastrelele astea ma fac sa visez frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie mi-e dor de vacanta... de mirosul de câmp cu maci si cicoare, mi-e dor sa-mi împletesc o coronita din flori, sa beau apa de izvor, sa chiui în paduri, sa aud ecoul... Mi-e dor de vacanta!
    Un pupic de noapte buna :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. CARMEN: ce bine simt ce spui tu Carmen...si mie imi e tare dor de vacanta...
    pup si eu...somn usor si vise...cu maci si albatrele...te imbratisez cu drag >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie mi-e dor de vară că m-am săturat de toamna aceasta din Iulie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Albăstrele ai tu în suflet... ştiu. Să-ţi încălzească soarele Albastrul :)
    Gând bun pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Zodrac : mi-e dor de un camp si de un cer limpede...sa ma bucur doar de ceea ce vad si mai ales sa nu vad nici urma de betoane in jurul meu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Oana : bine ai revenit :)
    sper ca vacanta te-a revigorat si ti-a lasat doar amintiri placute :)
    multumesc Oana pentru gandul tau bun...multumesc...te imbratisez cu drag >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine te-am regăsit :)
    M-a revigorat, a fost frumoooooos, dar mai vreau :)
    Să ai şi tu vacanţă - îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Oana: te inteleg :)
    multumesc....vara asta nu prea o sa pot avea o vacanta adevarata...dar sper sa rup macar cateva zile in care sa uit de toate :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbă poză ai ales..
    așa că rupe câteva zile și
    relaxează-te la mare,munte..
    O zi excelentă îți doresc!
    Te sărut cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. :)
    sarut'mana, Pandhora!
    ... vreau si eu albastreleeeeeeeee.
    :)
    Eu cand sunt obosit ma gandesc la cei care nu au un loc de munca, sau la cei care sunt obositi sa mai si spere.
    Ma hranesc cu verdele din jur, cu ciripitul pasarilor, cu frumusetea cerului (fie ca e plin de nori, fie ca e sticla de senin).
    Fac escapade la sfarsitul saptamanii, lasand "copilul din mine" sa se manifeste in toata splendoarea lui.
    Am invatat de la viata ca "gura lumii e sloboda" si ca nu-mi da nici sa mananc, nici sa ma imbrac, nici nu-mi este aproape cand am nevoie... asa ca "sunt eu" in toata splendoarea mea.
    Ma descatusez, ma scutur de toata rigiditatea impusa de "civilizatie"!
    Imbratisare maaaaaaaaaaare, rotunda, de gashca, sa-ti fie precum un generator de energie.
    De data aceasta nu mai las la portita flori, ci culeg flori!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Tăvăli-m-aş pe câmpul tău cu albăstre, nah!
    :))
    Aşa cum făceam în copilărie, când îmi petreceam vacanţele la bunici, iar bunicul mă lua cu el pe imaş.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ELENA: o sa incerc...trebuie :)
    o zi plina de culoare iti doresc cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  19. andreiraduM: si pentru mine albastrul insem,ana si marea albastra si cerul asisjderea si uneori chiar padurea...
    de asta am si ales acest tablou...proaspat...
    as vrea sa fiu atat de descatusata cum esti tu :)
    si eu va imbratisez cu mult drag pe voi...si sunt fericita ca la randul meu am gasit niste flori pe placul tau :)
    poti trece oricand pe aici sa-ti bucuri ochii si nu numai :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Blue: asa sa faci Blue...asa sa faci :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ador albastrul
    :D

    Superba fotografia
    :D

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  22. C.L.M.: si eu...il iubesc...
    o zi faina si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoasa imagine. Lasa ca vine ea si vacanta ! O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  24. Rappa_ru': tu care esti deja in vacanta...fericitule :)
    o zi faina si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu cand sunt foarte obosita inchid ochii...si adorm instant, in orice loc, in orice pozitie.
    In campul tau cu flori doar m-as intinde si mi-as lasa simturile sa se bucure...

    RăspundețiȘtergere
  26. Cleo: atunci...sa se bucure...o sa-l gasesti mereu aici :)

    RăspundețiȘtergere
  27. tavali-m-ar blue si pe mine sau tavali-m-as cu blue :))

    ieri am mers descult prin frunze; am baut apa direct cu gura din izvor; am "prizat" lemn dintr-un pom ros de .. ce roade mai andrei un pom ca tu esti enciclopedie? era un praf atat de fin.. ca faina :)) jur.
    m-am iubit cu o urzica. mi-a atras atentia ca e si m-am tavalit pe ea, defapt prin tufisul de urzici.
    am "facut" pe alpinistu' si JUR ca e mai usor la urcare dar cand m-am uitat in "urma" m-a luat cu lesin si cu "Doamne scoate-ma de unde ajunsei si nu mai zic la nimeni ca m-ai ajutat";
    dupa ce am "scapat" nu prea jdrelit, mi-am bagat hainele in rau si le-am luat pe mine; impaturire cu apa rece, cine stie :)
    asa ca, sa fiu al naibii mi-ar prinde bine o tavaleala cu blue dupa cate-am "tras". dar de aia mai voiniceasca nu chiar copilaroasa :))

    si toate ca sa "ma las de fumat", cata vointa trebuie sa am :)) sa vreau sa ma las de fumat si totusi sa nu renunt :))

    si, pandhora, un minut e de la 11.10 pana la 11:11
    PreMaternal sau PostMaternal; "to do it" or "not to do it"?
    te pup ! nah !
    ce-a zis birou' cand l-ai pupat din partea mea? :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. cosmin: acum eu ce sa spun?
    daca blue consimte...campul meu cu albastrele este foarte primitor...te asigur...si nici urma de urzici :D
    cand eram mica imi placea sa sug crengute de mar sau corcodus sau prun sau cires...dar cele de corcodus erau cele mai bune...:)

    RăspundețiȘtergere