miercuri, 13 iulie 2011

Leapsa de....miercuri :)


Zina ne-a provocat....un obiect de pe biroul nostru care ne relaxeaza,bucura sau...
Obiectele de pe biroul meu nu sunt nici in ordine si nici motive de veselie nu imi dau...din potriva as zice....
Dar cana de cafea imi este draga si mai toata ziua plina :)

58 de comentarii:

  1. We are in the same cofee drinkers club :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Zodrac:...se numeste dependenta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim : sa inteleg ca suntem in "tabere" diferite? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. depinde :)

    poti sterge mesajele anterioare dupa ce corectezi (sau macar 1 din ele)
    (w)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim: a fost amuzant sa nu o fac :)
    mi-ar placea sa stiu cine se afla in spatele acestui "w" :)

    RăspundețiȘtergere
  6. un anonim care se semneaza cu initiala nick-ului pt ca ii e prea lene sa se logheze.
    daca te deranjeaza, promit sa nu mai comentez

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim : am spus "mi-ar placea" si nu...ma deranjeaza :)
    esti ofensiv pentru un...lenes :)

    RăspundețiȘtergere
  8. deloc, sau cel putin nu la ora asta "matinala"
    (w)

    RăspundețiȘtergere
  9. w : deloc pentru ofensiv sau pentru lenes? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Văd că te-ai asigurat!În vremurile astea grele nu vrei să rămâi fărăcombustibil!
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmm...tu sigur esti bugetara:P Asta asa..dupa peretii din imagine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred că niciunuia din noi nu îi lipseşte "tradiţionala" cană pentru cafea! Ce ne-am face fără ea?

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-am schimbat in primavara cana, este alba cu buline mari colorate...si nu doar la birou ci peste tot, am cumparat un set :)
    Bulinuta din fata mea imi invioreaza starile...si cafeaua :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasă şi luminoasă cana ta de cafea, asortată la culoarea lichidului minunat şi aromat ! Cred că e elementul care creează echilibrul cu obiectele ce nu îţi dau motive de veselie... Totuşi, happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  15. ..Cred ca (w) asteapta sa-i umple cineva cana cu cafea :). Si a mea e goala acum..altfel nu vedeam bine monitorul..

    RăspundețiȘtergere
  16. Ceasca de cafea, OK, o s-o pun si pe-a mea!!

    RăspundețiȘtergere
  17. interesanta aceasta cana, dar spune-ne povestea ei

    RăspundețiȘtergere
  18. Se-cret: chiar acum ma alimentez :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Escu: de-as fi...linistita as dormi...dar nu-s :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Max Peter : nu cred ca vreau sa aflu raspunsul :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Brandusa : acum merg la tine sa-ti vad bulinutele :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Zina: multumesc...:)
    o zi de miercuri cat mai aromata iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  23. fly2sky : sunt sigura ca w se va descurca pana la urma :))

    o zi de miercuri cu aroma de cafea iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Mircea: suflet de artist...ai simtit tu ca e o cana cu...povesti :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Am adus povestea-
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/cuvinte-in-taceri.html

    RăspundețiȘtergere
  26. si hidratarea? ea este si cana de apa? :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Si eu am o canuta asemanatoare...numai ca a mea este verde!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  28. INCERTITUDINI : merg acum la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Sophie : eee...hidratarea este o alta poveste :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Alice Georgiana: sa o vedem...sa o vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Cana de cafea,pe post de bibelou,de suport de creioane sau cana cu cafea-licoarea timpului?

    RăspundețiȘtergere
  32. fosile : chiar la atat de multe intrebuintari nu m-am gandit :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Asta da, o cană frumoasă!

    P.S.
    Eu am primit leapşa! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Nici eu nu încep nicio zi fara cafea! :))
    te pup. Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  35. :)
    ... micile bucurii care ne indulcesc viata!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Scorchfield: astept sa avd cat este de frumoasa cana ta :)

    RăspundețiȘtergere
  37. CARMEN: am vazut...in primul rand prajitura :))

    RăspundețiȘtergere
  38. andreiraduM : mereu am avut banuiala ca esti inelept :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Si cana mea de cafea e la fel de mare .Aredreptate AndreiraduM "micile bucurii care ne indulcesc viata!"

    RăspundețiȘtergere
  40. Daca este plina toata ziua esti o persoana fericita. Nu vezi jumatatea goala a canii. :)Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  41. Sărut mâna Pandhora! simpatică pot spune , ştii şi mie mi-e tare dragă cana , subliniez , cana de cafea , atâta doar că eu nu am una preferată . Folosesc un anumit număr şi abia când se strâng cam multe în bucătărie sau primesc observaţii , le curăţ şi o iau de la capăt .

    RăspundețiȘtergere
  42. IULISA: pentru mine o mare-mica bucurie este mirosul cafelei proaspete...imi aminteste de cafeaua rasnita din copilarie...bunicii mei aveau un adevarat ritual al cafelei :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Lumi RO: sper ca si tu ai o minunata zi de miercuri :)

    RăspundețiȘtergere
  44. gabriela : uite ca la asta nu m-am gandit...sunt fericita si habar n-aveam :))

    RăspundețiȘtergere
  45. SoriN : in cazul asta ai o sotie taaare rabdatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Asta a fost prima miercuri care am participat ınsa miecurea viitoare o sa-mi pun şi eu una din canile preferate pentru ca am doua. Una e cu Lenin iar cealalta cu secerea şi ciokanul:)))
    Noapte Buna Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  47. Artistic Communism : ma bucur ca ai deschis si cutiuta mea...asa...in trecere :)

    sunt sigura ca in canile tale cafeaua are gust nu gluma :))

    RăspundețiȘtergere
  48. asa..cel mai pupat obiect ;) da' aia nu-i cana, e vaza; eu nu beau cafeaua decat la cescuta. si da (acum ma uit la porcaria de ceasca), am decazut de la portelan la jafuri de-stea de 4 lei setul. sa-mi dai numarul la telefonul ala cu interior, ete'asa imi fac o pila la .. presupun finante.

    RăspundețiȘtergere
  49. cosmin: auzi la el...vaza :))
    e o canuta,nu are nici 200 ml :))
    si presupui gresit...eu si cifrele nu suntem prieteni :)

    RăspundețiȘtergere