miercuri, 6 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte - Salonic






Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

61 de comentarii:

  1. Pe aici n-am ajuns. Poate mai apuc...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar atit?
    Mai trebuie sa mai fie,nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ferice de tine ca ai calatorit in atatea locuri. Superbe fotografii. Sera senina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Max: ce inseamna poate? Salonicul nu se muta :)
    o zi de miercuri perfecta iti doresc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. fosile: eu zic ca sunt suficient de reprezentative :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tu26dor: ma bucur ca iti plac....totusi...nu rivalizeaza cu batranul tau cires :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte aproape de mine,dar n-am fost ncă.Mai sper!Arată tare bine în fotografiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  8. Se-cret: oriunde merg...imi place sa privesc cladirile...casele in primul rand...
    ma bucur ca iti plac fotografiile :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O lume in imagini. frumoase.
    Cu drag te salut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Costin: daca tie iti plac...sunt tare bucuroasa :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La ce locuri au grecii, eu nu-mi dau seama cum reușesc să fie în faliment că cred că au făcut mai mulți bani din turism decât toată europa. Poate+s eu prea cârcotaş.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasă perspectivă în prima poză ! Mă mir că lipseşte Turnul Alb, emblema Salonicului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe poze,scumpo!
    O zi superbă să ai!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Zodrac : poate faptul ca sunt tot balcanici cantareste mai greu decat credem noi :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Zina: asa este...nu am ales o fotografie cu Turnul Alb...imi place sa fotografiez in mod special strazile,casele....altceva decat obiectivele turistice emblematice pentru fiecare oras...:)

    RăspundețiȘtergere
  16. *ELENA*: multumesc :)
    faina sa fie si ziua ta :)

    RăspundețiȘtergere
  17. mi s-a spus ca e frumos, dar nu ma gandeam ca e atat de deosebit, ramane pe data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-a placut mult ce ai spus despre preferinta de a fotografia "strazile,casele....altceva decat obiectivele turistice emblematice pentru fiecare oras".
    Omagiu non-turistului din tine :)
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  19. aA: o sa astept fotografiile tale data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  20. Oana: ma rasfeti...multumesc pentru apreciere :)
    pup si eu cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  21. In prima fotografie mi se pare foarte reuşită perspectiva. Statuia ecvestră domină locul prin solitudine. Oare câte vieţi ne-ar trebui ca să vedem totul?

    RăspundețiȘtergere
  22. Perspective, arcade, gradini suspendate, vitejia-n nemiscare ...
    Incantare !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  23. Aurora Georgescu: si eu ma intreb asta...sunt atatea locuri pe care imi doresc sa le vad...

    RăspundețiȘtergere
  24. Nima : vitejie in nemiscare...frumos spus...multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoasa ultima fotografie...emana multa liniste!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  26. Alice: asa simt si eu...multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  27. :)
    Pandhora, sarut'mana!
    ... in primul rand e musai sa spun ca babucele mi-au captat prima data privirea.
    :)
    Fie de orice nationalitate, tot babuce sunt.

    ... in al doilea rand e musai sa spun ca m-asteptam la imortalizari mult mai edificatoare pentru Salonic, si nu musai "obeictivele turistice". Arhitectura "urbana" nu este prea grozava.
    (asta ca sa ai si un carcotas in comentarii)
    :)
    Vacantzaaaaaaaa... unde esti?
    :)
    O zi plina de bucurie, sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  28. andreiraduM: babucele sunt cu dedicatie pentru tine si alessia...la voi m-am gandit cand am ales fotografiile :))

    Salonicul nu m-a impresionat...cel mai mult mi-a placut felul in care este terasat orasul...

    RăspundețiȘtergere
  29. Sper să fie cuminți-

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/miercurea-aproape-muta.html

    RăspundețiȘtergere
  30. Superb! Mi-a palcut mult ultima fotografie(ca si celelalte de altfel). Multumim Pandhora ! Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  31. Am profitat din plin că voi staţi la taclale [cârcotite sau nu :))] şi...cu viteză de mână şi nebăgare de seamă :)) am şi şterpelit babucele, NA! :))

    Salonicul l-am văzut numai din aeroport! :)) Făceam o escală în drum spre Cipru :)
    Acum văd ce nu se vedea de-acolo, de unde priveam io! :))

    Pup şi iar pup, Pandhora noastră dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Pandhora, ştiu că nu se mută, dar după necazul de anul trecut ocolesc călătoriile lungi, nu le mai fac faţă (şi mor de ciudă!)

    RăspundețiȘtergere
  33. Rappa_ru': multumesc...ma bucur ca ti-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  34. alessia: pup si eu draga mea draga...cum spuneam...babucele sunt cu dedicatie pentru voi :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Max: nu stiu ce sa spun...daca e vorba de sanatate sper ca in prezent este buna si in viitor va fi si mai si :)

    RăspundețiȘtergere
  36. WOW! foarte frumoase.
    Hmmm...de trecut pe lista, desi acum ar fi lista lui Schindler ;))

    RăspundețiȘtergere
  37. Frumoase locuri ,frumoase fotografii .o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  38. Nici eu nu am fost înca în Grecia! am auzit cât este de minunat dar nu am ajuns înca...
    Privind fotografiile tale de concediu, mi s-a facut un dor de ducaaaaaa... Excelente imagini! Asteptam ca într-o zi cu cuvinte saa ne povestesti în detaliu cât de frumos a fost :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  39. Scorchfield: toata lumea ma intreaba de Turn...nu am vrut sa postez ceea ce este emblematic pentru Salonic...imi place sa fotografiez strazi...sau orice altceva :)
    o sa postez si Turnul...la cererea"telespectatorilor" :)

    RăspundețiȘtergere
  40. propun greva generala ca sa plecam toti in vacanta; nu stiu cat mai rezist sa ma uit la poze

    RăspundețiȘtergere
  41. Cleo : sper sa bifezi curand Salonicul si nu doar pe lista :)

    RăspundețiȘtergere
  42. CARMEN:o sa incerc...dar nu stiu cat de potrivite vor fi cuvintele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Sophie: da...da...eu sunt pentruuuuuu :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Să fiu sincer, n-am intrat niciodată în Thesalonik (Salonic), îmi este ruşine, anul ăsta promit că recuperez: de aceea am pomenit de Turnul Alb! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Scorchfield: astept atunci sa vad Turnul fotografiat din toate unghiurile :))

    RăspundețiȘtergere
  46. Sărut mâna Pandhora !
    Grecia are un aer deosebit si unic , rod al unei istorii încărcate . Este păcat să n-o vizitezi , măcar odată-n viaţă . Oare de ce nu am fost niciodată ? Chiar aşa !

    RăspundețiȘtergere
  47. Drum bun in continuare si sa vizitezi cat de multe locuri!

    RăspundețiȘtergere
  48. Frumos..prima fotografie e deosebita! Eu am decis sa renunt la liste..pe unde m-o purta vantul :)

    RăspundețiȘtergere
  49. SoriN : ai o viata in fata...singur ai spus-o :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Lumi RO: multumesc...sper sa faci si tu la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  51. fly2sky: e cel mai bine asa...intotdeauna ajngem undeva :)

    RăspundețiȘtergere
  52. a, ce frumoase imagini, mi-este dor de acele locuri, multumesc prin ele am 'retrait' cateva momente! :-)

    RăspundețiȘtergere
  53. Copilul cu ochi caprui: daca ti-ai reamintit locuri dragi...ma bucur :)

    bine ai venit pe la mine...te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere