miercuri, 2 noiembrie 2011

Cel mai bun,bun,cel mai rau....



"In orice situatie, cel mai bun lucru pe care il poti face este lucrul corect; 

Urmatorul cel mai bun lucru pe care il poti face este lucrul gresit;
Cel mai rau lucru pe care il poti face este sa nu faci NIMIC. "



Theodore Roosevelt

29 de comentarii:

  1. CARMEN: somn usor si vise dulci Carmen >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori spun ca mai bine sa-mi para rau ca am facut, decat sa-mi para rau ca nu am facut(nu ma refer la lucrurile imorale)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai rau lucru pe care il poti face este sa nu faci NIMIC. Foarte adevarat, cum zicea cineva "de ce sa risc eu cand poate sa riste altu".

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu îl ştiam, dar cred că are dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm...
    Dar e aşa de relaxant să nu faci nimic uneori!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mereu agungem in acelasi punct: totul ce facem presupune o alegere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa nu ramana nimic neincercat, caci nimic nu vine de la sine, ci totul se realizeaza prin incercare zicea Herodot:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Goda : asta nu o stiam...
    eu spun ca o alegere gresita e mai buna decat nicio alegere....

    RăspundețiȘtergere
  9. unpisicscorpionicesc3 noiembrie 2011 la 19:20

    Errare humanum est

    RăspundețiȘtergere
  10. ador zilele d eiulie sau de august cand nu fac nimic..:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Cleo: cum spuneam si mai sus...eu sunt de principiul mai bine o algere gresita decat nicio alegere

    RăspundețiȘtergere
  12. geanina: mare adevar si de bun simt...

    RăspundețiȘtergere
  13. unpisicscorpionicesc : o alta zicala spune ca omul din greseli invata :)

    RăspundețiȘtergere
  14. karma police : un adevar pe care il ignoram de cele mai multe ori...

    RăspundețiȘtergere
  15. fatacareaduceploaia : ei da...acest fel de "nimic" este minunat...si eu il ador :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu lasa pe maine ce poti face azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Hello Pandora! pandhora!
    Very good, congratulations:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hello pandhora!

    We can be friends!

    Bye bye!

    RăspundețiȘtergere
  19. friends!!!
    pandhora okay! and You?
    thanks for visit my blog! thou shalt also always
    very welcome!
    I have joined the community of your blog!

    a great weekend for you!

    see you soon!

    RăspundețiȘtergere
  20. Adriano: of course ... friends:)
    I thank you for visiting ...
    wish you nice weekend:)

    RăspundețiȘtergere