miercuri, 16 noiembrie 2011

Despre uratenie....




Uratenia este, intr-un fel, superioara frumusetii, pentru ca dainuie.

Serge Gainsbourg




Serge Gainsbourg - Elisa


30 de comentarii:

  1. SG avea un suflet fierbinte frumos si mai ales fantezii tulburatoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Liviu Velar: stiu...
    un artist,suflet de poet,nebun,nonconformist,barbat....
    un urat inconjurat de o aura de frumusete...

    RăspundețiȘtergere
  3. Urât frumos este un lucru relativ!
    Se zice,din bătrâni,despre un bărbat care e cu un pic mai frumos decât un maimuțoi că este un bărbat frumos...deci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tu1074: uite de ce am eu slabiciune pentru maimutoi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sun de de acord cu toate femeile frumoase care l-au cunoscut. Bardot, Birkin, Deneuve, France Gall si lista e lunga.

    RăspundețiȘtergere
  6. dinu roman : aici sunt eu de acord cu tine...
    femei frumoase care s-au lasat amprentate de el...

    RăspundețiȘtergere
  7. E interesant că o spune chiar el...

    RăspundețiȘtergere
  8. „Întrebaţi o broască râioasă ce e Frumuseţea, Frumosul adevărat , acel "to kalón". Vă va răspunde că o veţi găsi în femela lui, cu ochii ei uriaşi şi rotunzi ce se bulbucă din căpşoru-i mititel, cu guşa-i largă şi turtită, cu burtă gălbuie şi spinarea brună. Întrebaţi un negru din Guineea: pentru el Frumuseţea înseamnă piele neagră şi uleioasă , ochi înfundaţi în orbite, nas turtit. Întrebaţi diavolul: vă va spune că frumuseţea înseamnă o pereche de coarne, patru labe cu unghii ascuţite şi o coadă”( fragment din „Istoria urâtului”, de Umberto Eco) .

    Cred că "bestiile" cele iubite de "frumoase" ori "frumoşi" au darul de a scoate din ele/ei cele mai adânci, mai înalte, mai tulburătoare emoţii. Adică frumuseţea adevărată.

    "Nu te iubesc pentru ceea ce eşti, ci pentru ceea ce sunt atunci când sunt cu tine.", rostea cineva cu alte cuvinte acelaşi adevăr...

    Pup şi îmbrăţişare maaareeeeeee! :)
    O zi senină, draga mea dragă!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)ce mai conteaza uratenia sau frumusetea in aceasta situatie
    http://www.youtube.com/watch?v=O9IvYeFusVg&feature=related
    o zi faina....

    RăspundețiȘtergere
  10. zici ca asta-i un barbat urat? atunci n-ai vazut nimic :) mie imi pare destul de atragator, nicidecum urat. e drept ca uratenia dainuieste, dar si frumusetea. si-apoi...e chestie de gust :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Vera: era un lucid dar si un artist...

    RăspundețiȘtergere
  12. alessia mea draga si inteleapta...pup dulce si te imbratisez cu tare mult drag >:d<

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred că am mai spus odată ceva tot pe blogul tău, legat de frumuseţe şi urâţenie...
    Există diferenţierea între fizic şi sufletesc, depinde ce caută fiecare...

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar el (SG) spunea ca are un cap ca o varza!

    RăspundețiȘtergere
  15. Olá Pandhora, tudo bem?
    Muito bom!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca scrii si despre mine ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. O persoană poate fii urâtă
    fizic dar sufletul poate să-i fie frumos!
    Seară minunată scumpo!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  18. geanina: acum catva timp am postat un alt clip la aceeasi melodie cu "el si ea"...sunt cu adevarat frumosi...diferit frumosi :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Erys: nu eu zic...el o zice...si o face atat...frumos :)
    eu prefer barbatii urati...pana acum am avut surpriza de a descoperi ca au mult mai multe de aratat decat un barbat frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Max Peter: sunt de aceeasi parere cu tine...
    as nuanta spunand ca in ceea ce priveste frumusetea vs uratenie fiecare vede exact ce vrea sa vada :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Dan: si in egala masura farmecul unei gradini inflorite :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ola Adriano,estou feliz que você passou para mim, como você está? :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Invizibilul: daca ai stii cat de mult timp mi-a luat ca sa-mi fac curaj :P

    RăspundețiȘtergere
  24. ELENA: stiu...si mai stiu ca la fel de valabila e si reciproca...
    o seara minunata iti doresc...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  25. C.L.M.: e cea de prim impact...
    100% e greu de stiut ce a gandit el...

    RăspundețiȘtergere