sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Leonid Afremov - Dansul norilor


.........................................
Lunecau baletistele albe…
Tainic trezind complexul organic –
Albe, starnind instinctul satanic,
Lunecau baletistele albe.

George Bacovia

20 de comentarii:

  1. baletista, asa cum minunat este infatisata, are gratia unei pasari care survoleaza seninul...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a fascinat...eu nu ma pricep la pictura dar culorile sunt superbe .
    O zi superba, plina de bucurii si zambete!

    RăspundețiȘtergere
  3. eddy : nici eu nu ma pricep...dar imi place sa privesc :)
    multumesc...frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador imaginea postată, dar Bacovia parcă mă bate cu metronomu'n cap. E precum un os în file-ul de peşte.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Blue: si nu mai mananci peste din cauza asta? :)
    eu zica mananci dar cu mai multa atentie :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu. Mănânc peşte, dar nu file-uri cu oase.
    :))
    Şi nici nu stau prin preajma obiectelor care mă toacă mecanic la cap, precum metronoamele.

    Îmi pare rău, dar mie mi-a fo' cam disonantă asocierea din această postare. Sigur, e doar o chestiune de percepţie proprie şi te rog să nu te superi pe mine.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. uite cum aceste baletiste nu au o fărâmă de plumb!

    RăspundețiȘtergere
  8. Blue : stii bine ca nu as putea sa ma supar :)
    pentru mine este completarea perfecta...in spatele plutirii pot fi multe si pentru mine versurile sunt completarea perfecta:)
    asa ca nu-ti face griji >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Scorchfield : asta pentru ca el l-a adunat pe tot :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ştiu cum se face, dar eu o văd în tablou pe Kate Winslet în secvenţa de la prova "Titanic"-ului, aceea cu melodia care îţi place, îţi dă aripi, te înalţă ca pe un Icar, te înfioară şi apoi te cufundă în lacrimi...

    RăspundețiȘtergere
  11. ce compozitie minunata! text si tablou...
    Pupici pentru o sâmbata minunata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pictura este expresivă şi sublimă la superlativ şi se asociază destul de bine cuvintelor dar totuşi , „instinct satanic” ? aş zice că depăşeşte sensul , eu ştiu ...

    O duminică frumoasă din toata inima !

    RăspundețiȘtergere
  13. Marco Polo: nu ma gandisem...dar...da...
    frumoasa alaturare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. SoriN: exista o dark side in toti si in toate :)
    o duminica minunata iti doresc cu mult drag :)

    RăspundețiȘtergere
  15. CARMEN : multumesc :)
    o duminica frumoasa iti doresc si eu...te pupicesc :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Văd că îţi place de Afremov! (Şi mie, de ce să mint). Are multe lucrări nemaipomenit de frumoase şi expresive, ca şi cele pe care le-ai arătat mai demult.

    RăspundețiȘtergere
  17. Max Peter: da...chiar da...imi place :)
    in primul rand culorile lui sunt atat de...nu stiu...palpabile si apoi starea de bine si de optimism pe care o degaja in marea lor majoritate tabourile lui ma fac sa revin la el again and again :)

    RăspundețiȘtergere