duminică, 20 noiembrie 2011

Life in Pictures - Posters....


Mai multe gasiti la Costin Comba.

52 de comentarii:

  1. esti de acolo....te incadrezi perfect! frumos surprins:)

    RăspundețiȘtergere
  2. geanina : multumesc...daca o spune "ochiul" tau format nu pot decat sa ma simt bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Very artistic posters! Love the last photo of the girl imitating the poster!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fata posterelor!Cred că într-adevăr te potrivești acolo !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. sa lasam pozele sa vorbesca in aceasta zi....

    RăspundețiȘtergere
  6. Inedită ideea ...
    Realizarea, pe măsură!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Ești o dulce și drăguță..
    Îți doresc o duminică plăcută!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu intelegeam la prima,m-am prins la a doua.E minunat.Asadr putem si noi,oamenii obisnuiti :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Gemma Wiseman : Welcome :)
    in both images imitate the attitude of the poster ... I found a funny idea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. tu1074: multumesc...ma bucur ca ti-a placut ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. cypy: sa le lasam atunci sa vorbeasca :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Doru : multumesc...imi pare bine ca iti plac :)

    RăspundețiȘtergere
  13. *ELENA*: multumesc....
    te imbratisez si eu...o duminica linistita iti doresc...te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Fetita Junglei13: eu zic sa incerci si tu...sa vedem ce-ti iese :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Emahategan: ma bucur ca iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte interesanta ideea! :)
    Duminica frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Diverse: multumesc...frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  18. E haioasă ideea, îmi place!
    Uite că eu nu m-am gândit niciodată la asta... :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Max Peter: uite ca eu m-am gandit :))
    ma bucur ca-ti place :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Te incadrezi aprope perfect! :)
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Faina idee!
    Si chiar te incadrezi .O zi superba, plina de bucurii si zambete.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce haioase sunt! Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  23. ai gânire şi viziune de artist, pandhora!

    off topic:
    îmi place să mă joc cu pisica ta :)
    de câte ori trec pe aici, o mai smotocesc puţin..
    duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  24. M-am prins din prima... de bratul de la fotoliu:). Tare ideea! O zi cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  25. Alice Georgiana: imi pare bine ca iti place...frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  26. ANA MARIN: multumesc:)
    o duminica placuta iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  27. IULISA: multumesc :)
    frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Luiza-Cristina: ma bucur ca iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  29. SoriN: multumesc pentru apreciere :)
    frumoasa sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Melly: asa zic si eu :))
    o duminica placuta iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  31. anastasia: multumesc....mi-as dori sa fie asa :)

    si ei ii place sa se joace asa ca te asteptam cu drag amandoua :)
    am avut timp de 13 ani o pisicuta exact ca ea...

    RăspundețiȘtergere
  32. RobertN: bine ca ai avut de ce sa te prinzi :))
    multumesc pentru apreciere...o zi frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  33. :D Mai fac si eu poze de genul :D O duminica frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. Cris-Mary: si nu vrei sa le vedem si noi? :)

    RăspundețiȘtergere
  35. ce idei iti trec prin cap...nu m-as fi gandit... :)

    RăspundețiȘtergere
  36. rokssana : deh...ce sa fac si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Tarziu am inteles misterul. Te joci deci! Ma bucur ca te bucuri!

    RăspundețiȘtergere
  38. Liviu Velar: recunosc....imi place joaca :)
    si eu ma bucur ca te bucuri :)

    RăspundețiȘtergere
  39. faine poze... tu le umpli cu miez și frumusețe...
    te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  40. E mult mai reusit modelul! O saptamâna buna!

    RăspundețiȘtergere
  41. Hazlie, a doua captura. cu totii suntem copii, indiferent de varsta.

    RăspundețiȘtergere
  42. multumesc Oana...pup si eu...o noapte frumoasa si o saptamana usoara iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  43. Dan: multumesc :)
    buna sa-ti fie si tie noaptea si saptamana care urmeaza :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Costin: recunosc...ar trebui sa ma copilaresc mai putin...dar nu-mi reuseste mereu :))
    ma bucur ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Frumos modelul si dezinvolt . Ce-ai vazut la cinema ?
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  46. DANI: multumesc...multumesc :)
    acela este afisul unei piese de teatu din Varna :)

    RăspundețiȘtergere
  47. Sophie: este doar o celebritate locala :P

    RăspundețiȘtergere