duminică, 6 noiembrie 2011

Life in Pictures - Putina relaxare....




Masajul cu miere este unul dintre cele mai benefice.Aceasta metoda a ajuns pana la noi din Tibet, este un fel de reflexoterapie, o imbinare uimitoare intre mierea de albine si masaj.
Va recomand acest amestec :
- doua lingurite de miere, trei picaturi de ulei de lamiie, doua picaturi de ulei de levantica, cinci picaturi de ulei de menta.

Ideea "Life in Pictures" ii apartine lui Costin

38 de comentarii:

  1. Bună scumpo!
    Puțină ralaxare nu strică dar,
    pozele sunt superbe!
    O duminică minunată îți doresc!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Elena...minunata sa fie si duminica ta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm...ar fi bine, chiar si fara miere! nu spun eu, ci un trup ravasit de toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Erys : atunci...nu-l lasa prea mult sa tanjeasca :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, masaj sa fie, chiar si fara miere. Bine-ar fi !

    RăspundețiȘtergere
  6. O daaaa,tocmai ce vorbeam aseara ca am nevoie de asa ceva.. acum imi doresc si mai tare :) O duminica relaxanta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cris-Mary: atunci nu mai sta pe ganduri :)
    relaxanta sa fie si duminica ta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. m-am relaxat doar privind imaginile! multumesc de reteta:) o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  9. geanina: cu drag :)
    faina sa fie si ziua ta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mulţumesc pentru reţetă,
    recomanzi şi un masseur?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce relas, ce momente de vis!
    Numai bune pentru o zi de duminica!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu numai reţeta ci atmosfera ...
    Şi mai ales lumina ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Articolul tău mi-a adus aminte de şedinţele de masaj de care beneficiam câteodată după antrenamente, pe vremea când făceam nataţie. Aveam un doctor specializat în recuperare, care te făcea ca nou...

    RăspundețiȘtergere
  14. anastasia: ma voi limita doar la reteta :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Max Peter : eeee...placute amintiri :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Am înțeles și cred că este adevărat dar ar trebui să încerc :) !

    RăspundețiȘtergere
  17. tu1074: astept sa-mi povestesti cum a fost :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Putina relaxare nu strica niciodata! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. ANA MARIN: dimpotriva as spune:)
    o duminica frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Imbietoare poze! Saptamâna trecuta am fost la osteopata (stiu, nu-i "chiar" masaj!), nu stiu ce mi-o fi facut ca a doua zi eram descleiat rau!

    RăspundețiȘtergere
  21. C.L.M.: orice zi se poate transforma intr-o duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Adevarata relaxare! eu de câte ori merg la sauna, dupa prima tura în biosauna (50°C) fac o sauna cu aburi de musetel si imediat un gomaj cu sare de mare. Apoi urmeaza sauna la 70°C si masaj cu miere de albine. Pielea e curata si porii pielii sunt deschhisi, mierea este imediat "supta" hranind-o, catifelând-o si redându-i elasticitate... Este o adevarata binefacere!

    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  23. CARMEN: eu nu suport sauna din pacate :(
    mierea este unul din ingredientele magice pentru frumusetea pielii...si am inteles ca ai simtit-o pe...pielea ta :)
    o seara minunata iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Si doua maini care sa ne si maseze:).

    RăspundețiȘtergere
  25. angi: ingredientul principal...corect :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Oana : atunci nu mai sta pe ganduri :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ah! Ce bine mi-ar prinde un masaj acum...

    RăspundețiȘtergere
  28. Fetita Junglei13: fiecare se desurca cum poate :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Vera: atunci nu mai sta pe ganduri :)

    RăspundețiȘtergere