miercuri, 30 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte - Oglinda,oglinjoara....















Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

68 de comentarii:

  1. Ultima oglinjoara, m-a cucerit ! Grozava idee !

    RăspundețiȘtergere
  2. o fi vorba de doua lumi diferite? cea reala si cea oglindita? cam multe oglinzi pt a crede ca sunt doar simple fotografii:)

    RăspundețiȘtergere
  3. DANI : e si preferata mea...recunosc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tu26dor: ma fascineaza oglinzile exact din motivul pe care l-ai spus tu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. adriana: inca mai astept raspunsul :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de oglinzi! Fără ele ce-ar face femeile din lumea întreagă? Sunt mai mult decât un simplu accesoriu. Imaginea fiecăruia dintre noi...
    Noapte bună, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. E de la sine înţeles că tu eşti cea mai frumoasă din ţară!

    off topic!
    de câte ori trec pe aici, nu rezist tentaşiei de a mă juca cu pisica ta... e tare graguţă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandru: ai mare dreptate...sunt mai mult decat un accesoriu :)
    frumoasa sa-ti fie si tie noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. anastasia: sunt sigura ca fiecare femeie este pentru cineva "cea mai frumoasa din tara" :)

    sunt sigura ca si ei ii place sa se joace cu tine...e o mare jucausa...treci pe aici d ecate ori vrei :)

    RăspundețiȘtergere
  10. toate sunt frumoase in felul lor...dar ultima e foarte draguta:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce colecţii frumoase ne-ai adus şi astăzi.

    RăspundețiȘtergere
  12. geanina: ultima e si preferata mea...mi-as dori sa pot avea una :)

    RăspundețiȘtergere
  13. stapana simbolurilor, in care cu usurinta te poti rataci...frumoase piese!

    RăspundețiȘtergere
  14. Oglinda este un obiect minunat chiar și când este o simplă oglindă!
    Poate repara starea de spirit a oricui :)!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai mult decât necesara reflectare (cel puţin biunivocă) ...
    Iar imaginile sunt, de-a dreptul şi de-a stângul, cuceritoare!

    RăspundețiȘtergere
  16. Este cea mai sincera prietena a noastra!

    RăspundețiȘtergere
  17. Oglindă, oglinjoară,
    Cine e cea mai frumoasă din țară?...
    Superbă colecție! Ultima e tare frumoasă...
    O zi de miercuri frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce vad in ea ma sperie:). O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce m-ai nimerit, îmi plac oglinzile cochete, elegante. Gingăşie şi feminitate, mister şi atracţie... Frumoase fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  20. tu1074:...atunci cand nu o strica :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Doru: stii cum se spune...vedem ceea ce vrem sa vedem :)
    si da...adevarat este ce spui :)

    RăspundețiȘtergere
  22. minoki: si de aceea uneori nu o iubim prea mult :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sara: multumesc pentru aprecieri Sara...ultima e si preferata mea :)
    vesela sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  24. RobertN: ma indoiesc dar ma fac ca te cred :))
    frumoasa sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Zina: ai gasit cuvintele potrivite...
    si mie imi plac mult oglinzile care au personalitate...
    multumesc pentru aprecieri :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce colectie fermecatoare! Ce idee buna ai avut, mai ales cu ultima fotografie, care e un colier foarte ingenios si original. Sa ai o zi minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ma uit in oglinda doar cand ma barbieresc :))
    acu realizez cat sant de primitiv :(

    RăspundețiȘtergere
  28. o oglinda care stie raspunsul la toate intrebarile nu ar strica la casa omului

    RăspundețiȘtergere
  29. Mirela P: multumesc...
    mi-ar placea sa am o colectie de oglinzi de poseta sau gen colier cum este ultima...recunosc...este si preferata mea :)
    faina sa fie si ziua ta :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ninu: tu esti mereu pozitiv...imi place asta la tine...asa ca...nu condeaza nici cand nici de ce :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Adevarate obiecte de arta! O zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  32. Culmea ar fi sa si raspunda...
    Atunci sa vezi cerere pentru oglinzile intelepte si vorbitoare. :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Aniela: foarte adevarat :)
    senina sa-ti fie si tie ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Gabriela Elena: acum...depinde si de cat de intelepte ar fi raspunsurile :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Îmi plac! Sunt luciul care desparte două lumi...

    RăspundețiȘtergere
  36. a doua poza imi aminteste de copilarie....mergeam la matusa mea in vacanta si asa ne spalam fetele,mainile....era un suport pentru un mic lighenus :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Superbe lucruri! Iubite de femei... :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Bună scumpo!
    Îmi plac toate!
    O zi de miercu plăcută îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  39. rokssana : imi plac atat de mult :)
    ma bucur ca ai avut contact real cu astfel de obiecte...mi-as dori sa am si eu unul in casa pur si simplu pentru ca este frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Mona: in ultimul timp...nu doar de femei :)

    RăspundețiȘtergere
  41. *ELENA*: ma bucur ca iti plac :)
    o zi frumoasa iti doresc in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Cele care ne spun totdeauna adevarul:).
    Ce ne-am face fara ele:)noi,femeile?

    RăspundețiȘtergere
  43. angi: ar fi greu sa nu ne putem oglindi in ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  44. ce s-ar face barbatii fara oglinda, dar ce s-ar face femeile fara oglinda?!

    RăspundețiȘtergere
  45. Ce mult imi plac obiectele vintage, au un farmec care pare sa se fi pierdut odata cu acea epoca. Azi multe lucruri au stralucire, dar putine mai au farmec!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  46. cypy: mai bine sa nu aflam raspunsul :))

    RăspundețiȘtergere
  47. Melly: ai pus punctul pe "i"...
    adevarat...azi multe obiecte au stralucire dar stalucirea lor e lipsita de farmec...

    RăspundețiȘtergere
  48. Diverse: plina de oglindiri frumoase sa-ti fie si tie seara :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Una mai frumoasă decît alta. Greu de ales.
    Poţi să mi-o faci cadou, pe care vrei! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Foarte frumoase, a 4-a imi place mult.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  51. Tiberiu: in acest caz nu-ti ramane decat sa alegi:)

    RăspundețiȘtergere
  52. ANA MARIN: si mie imi place...este un interior foarte reusit :)
    o seara faina iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  53. ce bine ca din toate fotografiile lipseste mastera cea rea a Albei-ca-zapada ;))
    Frumoasa colectia prezentata de tine!
    Sa ai în continuare o saptamâna cât mai placuta! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  54. Atât de mult îmi place oglinjoara din ultima imagine! Grozav de mult!

    Eu n-am mai avut vreme să mă oglindesc în ultimul timp...doar așa, fugitiv, în cea retrovizoare de la mașină...

    RăspundețiȘtergere
  55. CARMEN: pe ea am lasat-o in poveste :))
    multumesc pentru aprecieri...frumoasa sa-ti fie si tie saptamana in continuare...pup Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  56. Vera: este si preferata mea...imi doresc mult un astfel de obiect :)

    sunt sigura ca te-ai oglindit in ochii multor persoane carora le esti draga :)

    RăspundețiȘtergere
  57. Magica lume ascunsa in luciul adanc al oglinzilor i-a fascinat dintotdeauna pe oameni.


    Un obiect nelipsit din orice casa, aparent menit doar sa ne reflecte infatisarea, oglinda a fost folosita, inca din vremuri biblice, ca instrument de comunicare cu lumea spiritelor, ca "poarta de trecere" intr-o lume paralela sau ca unealta magica de prezicere a viitorului. Toate aceste practici oculte, oficiate de vrajitori, samani sau vraci, au o permanenta si o varietate surprinzatoare de-a lungul istoriei.
    Imi plac tare mult imaginile, sunt deosebite.

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  58. SoriN: foarte adevarat...asta este cel de-al doilea motiv pentru care imi plac oglinzile :)
    aprecierea ta ma bucura...o seara frumoasa iti doresc la randul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  59. chiar si oglinda este un accesoriu :)

    RăspundețiȘtergere