miercuri, 9 noiembrie 2011

Scara....pisicii ...

30 de comentarii:

  1. Cam asa le cobor si eu dimineatile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha!

    Eu am un cățel care are același comportament...e grav?

    RăspundețiȘtergere
  3. tetris: inteleg ca jos te asteapta cineva care te mangaie pe cap :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vera: e un catel fericit fericit fericit :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    am si eu o varianta de coborare a scarilor

    RăspundețiȘtergere
  6. cate le mai trec prin cap!!!very funny:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. geanina: pufoasa rasfatata...cum sa nu le iubesti?

    RăspundețiȘtergere
  8. unpisicscorpionicesc10 noiembrie 2011 la 11:58

    Rasfatata asa ca mine? :dreamer: Se juca si ea! Sa'mi vezi motanii cum mananca cu labutele din castronel.

    RăspundețiȘtergere
  9. Diverse: frumoasa alintata si rasfatata :)

    RăspundețiȘtergere
  10. unpisicscorpionicesc: nu te cunosc ca sa stiu cat de rasfatata esti :)
    poate ne arati fotografii cu cu motanasii tai :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mare alintată! Parcă ştie că e filmată! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. :))
    Mâţa asta-i ca mine inainte de a-mi bea cafeaua de dimineaţă!
    Eu n-am scări multe, dar am, în schimb, o grămadă de pereţi.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. trebuie dusă la deparazitat, are purici cu siguranță, poate și stăpâna :)

    RăspundețiȘtergere
  14. ..acolo, o felină mică...adevărate emoţii erau cu una mare :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ce alintatura de mata! simpatica foc! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandru: se vede ca e obisnuita sa fie vedeta :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Blue: in cazul asta...trebuie sa te filmeze cineva :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Scorchfield : ce rauuu esti :P si de unde stii ca are stapana?:)

    RăspundețiȘtergere
  19. liviu: ma bucur ca mata te-a mai adus pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Vezi daca a baut prea mult si nu ajunge la balustrada sa se sprijine!
    Coboara si ea cum poate!:)))

    Asta-i teoria lui Mark.Ne-am distrat de minune.:)

    RăspundețiȘtergere
  21. angi : se pricepe la teorii nu gluma :))

    RăspundețiȘtergere