luni, 26 decembrie 2011

Scortisoara & miere....bye,bye celulita...



Sarbatorile sunt motiv de bucurie dar si de stres la gandul ca ne rotunjim pe ici pe colo...sunt atatea tentatii dulci sau picante carora cu greu le rezistam...eu una sigur ma incadrez in aceasta categorie :) Am gasit un remediu pentru aceasta problema...un remediu la indemana care are meritul de a fi eficace si placut la gust in acelasi timp...Contine scortisoara si miere... Daca simti ca este cazul...incercati-l :)

Odata ce ai ingerat mierea, organismul se foloseste de mineralele si vitaminele acesteia pentru a arde grasimile si a reduce colesterolul rau. Mai mult, mierea are rolul de a transforma depozitele de grasime in energie, in timp ce scortisoara ajuta la reglarea nivelului de zahar in sange, contribuind astfel la scaderea in greutatate si la reducerea vizibila a celulitei. Se amesteca o lingurita cu miere cu o jumatate de lingurita cu scortisoara peste care se adauga o cana de apa calda (apa data in fiert se raceste putin). Amestecul se lasa la infuzat timp de 5-10 minute, dupa care se strecoara. Compozitia se imparte in doua parti : prima se bea dimineata, cu o jumatate de ora inainte de micul-dejun, iar cealalta se bea seara, inainte de culcare. Bautura se consuma pana la obtinerea rezultatelor dorite. In cazul in care in primele 2 saptamani nu se observa o scadere in greutate de 1-2 kilograme si reducerea aspectului de celulita se pot folosi 2 lingurite de miere si o lingurita de scortisoara.Nu se adauga apa fiarta peste miere, deoarece la peste 70 de grade devine toxica. Este suficient sa consumi aceasta bautura doar seara si dimineata. Pentru a beneficia de efectele pozitive ale mixturii, nu adauga nimic altceva la compozitie.

sursa: www.fara-celulita.com

31 de comentarii:

  1. Scorchfield: acum ce pot sa spun...te pricepi la...Gheise :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uauuuuu...In casa-mi miroase a scortisoara !
    Rotunjimile le pastrez :)))La anii mei, "rotundul" asta imi inlocuieste estrogenul :D

    Cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nima: nu stiu ce inseamna pentru tine "anii mei" dar sigur exagerezi :)
    cat despre rotunjimi....ufff...imi doresc tare mult sa fiu plata...dar...nu-s :))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu folosesc mierea pt stomac:) dimineata:)si se pare ca ajuta!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. C.L.M.: da...am citit si eu ca este foarte buna pentru tranzitu intestinal...
    mie imi place mierea oricum...am si o reteta de pui uns cu miere si lamaie asa ca...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Adică şi de fapt, chestiunea aceasta este: ceai de scorţişoară îndulcit masiv cu miere. :)
    Pare bun daaar, nu prea am celulită aşa căăă, eu voi face o infuzie de scorţişoară presărată în vin fieeert. :)
    Si-o voi bea numai searaaaaa. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. AAAAAAAAAA...deci da :)
    Incercam.
    Pup, deja cu gandul la scortisoara, miere...dar si cu putina lamaie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dupa atatea dulciuri cred ca am sa incerc si eu reteta ta.
    Magia sarbatorilor sa va aduca in case si in suflet multe impliniri si lumina .SARBATORI FERICITE

    RăspundețiȘtergere
  9. In loc de apa, de turnat ceai de anghinare. Principiul amarui creste farmecul si savoarea licorii si ii intensifica si diversifica efectele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tiberiu : si eu prefer infuzia ta...in plus cateva feliute de mar si portocala...mmmm :)
    totusi...celulita...razboi nu gluma impotriva ei :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Oana: ar fi grozav cu un strop de lamaie dar reteta este...fara...
    pup si eu Oana :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Liviu : am auzit si eu ca ceaiul de anghinare ajuta la slabit...si ca este foarte amar...
    e posibil sa fie asa cum spui...ms mult de pont :)

    RăspundețiȘtergere
  13. IULISA: sa-mi spui cum ti s-a parut efectul :)
    Sarbatori fericite va doresc si eu cu tot dragul si An Nou cat mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  14. "Sună" bine, iar dacă-i dulce, îmi place şi mai mult!
    Sărbători fericite în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  15. Max Peter : acest "dulce" m-a convins si pe mine:))
    multumesc...Sarbatori fericite iti doresc la randul meu!

    RăspundețiȘtergere
  16. oaaa...cu siguranta o incerc. am cam exagerat cu sarbatorile astea:))

    RăspundețiȘtergere
  17. E bine de reţinut, la fel ca majoritatea informaţiilor din postările tale, Pandhora!

    Sărbători Fericite şi multă sănătate, inspiraţie şi împliniri în anul care urmează!
    Te îmbrăţişez, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. geanina: vezi...asta ma ingrijoreaza si pe mine:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Iris : multumesc pentru aprecieri :)
    un An Nou altfel decat cel care a trecut iti doresc la randul meu...iti mai doresc sa-ti gasesti ritmul si linistea...te imbratisez cu mult drag >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Pai in miere o sa te-mbrac,
    cu scortisoara te-oi parfuma
    ... tot anul ce vine, sa-ti fie bun si de bine !!!
    hi, am plecat cu uratu' :)
    Te pup si te imbratisez, ca esti dulce, dulce :)
    La Multi Ani tie !

    RăspundețiȘtergere
  21. Brandusa : m-am topit de tot :))
    un An Nou bun si frumos iti doresc si eu cu tot dragul >:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna scumpo!
    Interesanta reteta ta!
    Eu scortisoara pun si la cafea..
    Seara excelenta!
    Sarbatori Fericite iti doresc!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu incerc, daca ai tu rezultate. Stiam de scortisoara, ca are efecte antiseptice, acum aflu si de alte calitati. Grozav !

    RăspundețiȘtergere
  24. Medrolul(antiinflamator) m-a deformat rau, si cred ca scortisoara e buna si in cazul diabetului(am tot luat dar nu in combinatia asta si nu m-a ajutat pana acum), cred ca o sa fac si eu. Mii de multumiri! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  25. WOW! esti o comoara! de maine toata familia trece la baut licoarea magica :))
    Tocmai ne plangem toti ca avem senzatia ca in curand - pentru a ne deplasa, va fi suficienta rostogolirea :))
    te pup Pandhora draga. Pupici de la toata familia ”suferinda”: sot, mama si frate :)

    RăspundețiȘtergere
  26. *ELENA*: sa stii ca si eu pun din cand in cand...mai ales iarna...
    saptamana trecuta am fost la sala Dalles si am cumparat o cafea cu ciocolata si aroma de portocala...excelenta...ti-o recomand in caz ca ai drum pe acolo :)
    pup si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  27. DANI: o sa-ti povestesc daca sarbatorile au facut sau nu ravagii asupra mea si care a fost efectul:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Robert Nicolaescu: cu mult drag...sper ca iti va fi de folos mai ales ca este si placuta la gust :)
    un An Nou cu sanatate iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  29. CARMEN : sa stii ca e magica :))
    sa vezi ce gust bun are :)
    pup si eu familia pe rand si laolalta >:D<

    RăspundețiȘtergere
  30. =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    -
    ----adauga urarea ta aici---

    -Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
    RobertN - http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere