miercuri, 14 martie 2012

Miercurea fara cuvinte - Hungry&Funny


foto: Anita Meezen

Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

66 de comentarii:

  1. Primul e flamand al doilea e razboinic.
    Sau... o fi invers?:))
    Noapte senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. al doilea...e o ea si e tare razboinca :))
      senina sa-ti fie si tie noaptea :)

      Ștergere
  2. :))))m-ai facut sa zambesc! superbe imagini! noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz o sa adormi zambind :)
      faina sa-ti fie si tie noaptea :)

      Ștergere
  3. cred ca bebelusa tipa la pisica sa lase pestisorul in pace...;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. si eu m-am indragostit de expresivitatea lor :))

      Ștergere
  5. Pisica este terminată din cauza poftei,iar copilul este o reclamă vie pentru produse alimentare :lol: !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bandiiit ! Uite-l cum se linge el pe botisor, ce-ar mai papa pestisorul ala ! Iar micuta cred ca da alarma in cartier ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pisicuta e teribil de pofticioasa dar si curioasa iar micuta e hioasa la maxim :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Superbe ambele poze,îmi plac!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mare drag te îâmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu draga Elena...o zi insorita iti doresc si eu cu tot dragul>:D<

      Ștergere
  8. Eu ii asez fata in fata, sunt expresivi si convingatori amandoi! O zi cu zambete sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela :)
      o zi plina de soare iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  9. Haioase imaginile... Mi-au adus zâmbetul pe buze.

    Vă doresc o zi plină de primăvară în suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Sara :)
      minunata sa-ti fie si tie ziua si primavara :)

      Ștergere
  10. Vai de pestisor si de dadaca celei mici ... Bravo fotografului !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am zis si eu...are un ochi fantastic :)

      Ștergere
  11. Faine de tot! A doua e un mic...bosumflici :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu vedeti realitatea...
    Pisica isi pune trei dorinte, in bol e pestisorul de aur!
    Desteapta, pisica!
    Fetita se antreneaza pentru dialogurile viitoare, cand va fi sotie...

    RăspundețiȘtergere
  13. La prima poză : uneori este bine să înoţi în fântână.
    La a doua poză: la prima vedere, e un Bismarck în faşă (deşi e fetiţă!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au un punct...sunt extrem de expresive amandoua :)

      Ștergere
  14. E multa hotarare in ambele imagini.
    Doar pestisorul este di alta lume...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate...el este prins in lumea lui...

      Ștergere
  15. Ce face foamea din noi ... probabil cei doi protagonişti se certau pe peştisorul auriu ?
    Tare sunt haiosi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur dorintele lor difera :))

      Ștergere
    2. Poate da , poate nu , nu poţi şti :))

      Ștergere
  16. Nu este "leşinată" deloc pisica! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie mai degraba mi se par hungry / angry.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e si asta o varianta foarte aproape de realitate :))

      Ștergere
  18. :)
    Sarut'mana, Pandhora!
    hm...
    ce legatura exista intre cele doua fotografii? Foamea?!
    Sau este doar o insiruire de evenimente?
    Ceva de genul: psicutza a papat pestisorul, mama shtrumfului a transformat pisicutza in ciciulitza pentru bebe?!
    Sau: pisicuta dadea tarcoale pestisorului, insa bebeshtrumf s-a ratoit la el si... au trait fericiti toti pana la adanci batraneti?!
    :)
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. epresivitatea specifica fiecaruia deintre ei la un moment dat...despre asta este vorba :)

      Ștergere
  19. Nu cred ca am vrea sa auzim "cuvintele" bosumflatului din poza 2, ca numai "miercurea fara cuvinte" ne-ar da!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc pentru ca m-ai facut sa zambesc!
    PS: in tabelul lui Carmen, link-ul tau duce la Pink Monday...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu mult drag :)

      multumesc ca mi-ai spus,am mai pus o data linkul...

      Ștergere
  21. Ce hazlii sunt!
    Seara frumoasa Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Melly :)
      faina sa-ti fie si tie seara :)

      Ștergere
  22. Grasuna si frumusica!!!E dulce foc!
    ...recunosc in fata Marii Adunari ca nu-mi plac pisicile!
    Sorry!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...e tare haioasa...m-am indragostit de fetisoara ei...
      sunt sigura ca iti sunt dragi alte animalute asa ca nu are de ce sa-ti para rau :)

      Ștergere
  23. Ce dulce este bebelusul! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. si mie mi-e foame...as manca un cioculet de bebelas. sau un rotofei obrajor. nu pot sa ma decid :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      sunt sigura ca l-ai manca din priviri :)

      Ștergere
  25. Wonderful photographs.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  26. am râs cu lacrimi! prima fotografie este simpatica foc, a doua este MORTALA! :)) am copiat-o sa i-o trimit si mamei, ca si ei îi sunt dragi bebelusii :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca o sa se topeasca cand o sa o vada...adavarul e ca nu-i poti rezista :))
      o seara de miercuri perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  27. Haioase imaginile!!!
    o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o seara faina iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  28. Un motan poftticios si un beb care sigur merge cu viteza,la felul in care "ambaleaza" masina:)).

    RăspundețiȘtergere
  29. Vaaaaaaaai, ce sugubet e copilul !!! :))))) Made my day.

    RăspundețiȘtergere
  30. Pisoiul ca pisoiul, dar "botosul" ăla mic este de tot hazul. Face urât la foame! :-)

    Foarte faine poze. Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e terbil de expresiv :))

      un w-end perfect iti doresc la randul meu Alex :)

      Ștergere