luni, 16 aprilie 2012

2 ani....




Nu mai stiu cu exactitate de ce am vrut sa am blogul meu...poate pentru ca prietena mea ...el a fost cel care m-a condus la Carmen si uite asa am devenit parte a zilelor de miercuri in care nu se spun cuvinte...
A urmat cu a lui Life in pictures...si incet,incet am desoperit bloguri in care fotografiile,cuvintele,muzica contureaza personalitatea celor care isi fac timp pentru a trai si in acest virtual care,in mod sigur naste dependenta...
Initial am vrut sa numesc pe toti cei dragi mie,pe care ii apreciez,simpatizez sau doar ii admir...dar aiurita cum sunt, teama mi-e ca as uita pe cineva nedreptatindu-l astfel...
Sunt sigura ca cei pe care ii vizitez stiu ca au simpatia si aprecierea mea asa ca...va invit pe toti cei care deschideti zilnic cutia Pandhorei sau doar din intamplare, sa beti un pahar de sampanie si sa reveniti daca va face placere...in cutie veti gasi dincolo de speranta,cate ceva pentru fiecare...sper :)

66 de comentarii:

  1. La multi ani, draga Pandhora si la cat mai multe postari inspirate, asa cum ne-ai obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc florentina pentru urare si pentru lucrurile deosebite pe care le gasec la tine pe blog...ai un talent grozav in a face tot felul de lucrursoare admirabile :)

      Ștergere
  2. La miauuu mulţi ani!
    Am fost curios, cum îi şade bine unei pisici, să văd ce găsesc!:)
    Să te găsesc şi peste mulţi alţi ani!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc dragul meu drag pentru urari...asa sa fie cum miauni tu :)
      te pupacesc pe nasucul ala negru si umed :)

      Ștergere
  3. La multi ani!

    Alcoolul dăunează grav sănătăţii! Mă sacrific eu!
    Vizitatorilor, lăsaţi-mi mie paharele voastre!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      acum nu stiu daca sacrificiul tau va fi apreciat dar...eu zic sa nu te lasi :))

      Ștergere
  4. Hristos a Inviat!

    Mulți ani, Pandhora...și în blogosferă!
    Așa este, aici în cutiuța ta am găsit mereu ceva care m-a făcut să doresc să revin. Oare nu-i tocmai asta un semn că cele ce scrii/postezi sunt din dragoste?

    Te pup și te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a Inviat!
      multumesc Oana pentru caldura gandurilor tale...stii ca am pentru voi amandoi aceeasi calda simpatie si sunt sigura ca la fel de bine stii ca imi este draga inima ta blanda si calda...te imbratisez si eu cu acelasi drag >:D<

      Ștergere
  5. ...mai 2010...m-am uitat cu bucurie...cu drag îți doresc tot ce este mai bun...foarte plăcute amintiri și doresc să mai adun amintiri legate de tine și blogul tău.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu pastrez aceleasi placute amintiri de la intalnirea cu poeziile tale Dan :)
      si eu am speranta de a aduna in viitor amintiri comune :)

      Ștergere
  6. La multi ani:) va urez mult succes cu acest blog si inspiratie!O seara frumosa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru urari si pentru vizita :)
      as prefera sa ne tutuim...mi se pare mai simpla ci mai directa comunicarea :)

      Ștergere
  7. E o bogăţie de teme aici la tine şi este atâta farmec în expunerea lor şi în dialogurile cu oaspeţii tăi, încât cred că e suficient să-ţi calce omu' doar o dată pragul şi gata, s-a zis cu el: e deja dependent!
    :))
    Of, of, măi, măi, ce-or "pătimi", oare, cei care au şansa să-ţi calce pragul casei tale din real!?
    :))

    La mulţi ani, draga mea şi-a noastră dragă, dimpreună cu blogul-drogul nostru cel de toate zile!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ai facut o mare bucurie trecand azi pe aici alessia :)
      multumesc pentru aprecieri...imi pare bine ca ai gasit cate ceva prin cutiuta care sa-ti placa :)
      imi amintesc cum te-am descoperit pe celebrul tau "maidan" alaturi de Andrei si de Blue...pe acolo trecea si Lori...
      am admirat de la inceput ascutimea mintilor voastre ca si a limbilor...cand dulci,cand sfredelitoare :))
      imi esti deosebit de draga,stii asta,pentru bunatatea,sensibilitatea dar si verticalitatea ta...na...de emotie vorbesc asa...ca din carti :)))
      te imbratisez alessia draga si iti multumesc ca m-ai primit cu brate larg deschise si parait de oscioare pe "maidanul" vostru...pup si iar pup >:D<

      Ștergere
  8. Soro! La mulți ani!
    Criza începe după dublu vârstei... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc multumesc :)
      ia sa merg eu acum la tine sa vad daca stii despre ce vorbesti :))

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. multumesc Dreamer...multumesc :)
      si ma bucur ca nu ai renuntat si ai pastrat blogul deschis :)

      Ștergere
  10. La multi ani!
    Tare ma bucur ca te-am gasit, draga Pandhora...Sa iti fie bine, ca sa incanti cu postari care mai de care!
    Pupici si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Vera:)
      aceeasi bucurie o impartasesc si eu Vera in ceea ce te priveste :)
      fotografiile tale...cuvintele tale ca sa nu mai vorbesc de frumusetea privirii tale m-au facut sa revin pe blogul tau de fiecare data cu placere si curiozitate in acelasi timp...norocoasa sunt eu,sa stii :)
      te imbratisez cu drag la randul meu >:D<

      Ștergere
  11. La multi si sanatosi ani! Spor in toate cele bune si la cat mai multe si inspirate postari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru urare si pentru trecere :)
      sper ca iti place sampania...:)

      Ștergere
    2. Place, cum sa nu!!! mai ales cu o asa companie ...

      Ștergere
    3. multumesc multumesc...te mai astept :)

      Ștergere
  12. Felicitări pandhoraa!
    Te felicit din tot sufletul pentru ceea ce faci pe blogul tău!
    Îmi face o plăcere mare să vizitez și să citesc ceea ce scrii!
    Îți doresc succes,mult succes și mai departe și te asigur că voi fi mereu pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc E.,multumesc :)
      ma bucura de fiecare data trecerile tale pe aici la fel cum ma bucura sa intalnesc pe blogul tau minunatile acelea de pisicute si flori la care,dupa cum ti-ai dat seama,nu ma pricep de fel :)

      Ștergere
  13. 2 anisori!:) esti maricica :P
    la multi ani! sa cresti si mai mare si sa ne scriem sanatoase si la 4 si la 6 anisori :).
    pop ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...merg deja binisor pe picioruse :))
      multumesc de urari geanina...asa sa fie...sa ne citim si frumos si mult si bine :)
      pup si eu :)

      Ștergere
    2. multumesc si...serveste-te :)

      Ștergere
  14. Eu ciocnesc un pahar de sampanie cu tine si iti urez:
    La muuuulti, multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc multumesc :)
      imi face placere sa ciocnim si sa bem un pahar de sampanie impreuna :)

      Ștergere
  15. La mulţi ani în blogosferă, pandhora!
    Mulţumesc!
    Te îmbrăţisez cu drag! La bună vedere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc anastasia :)
      te imbratisez si eu cu acelasi drag >:D<

      Ștergere
  16. La multi ani! Nu mai e mult si fac si eu un anisor:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astept atunci sa-ti urez la multi ani de frumoase desene si la multi si buni in blogosfera :)

      Ștergere
  17. Hop si eu!
    Din petrecere in petrecere!:)
    Deja am paharul in mana sa va urez(tie si blogului tau)LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc multumesc :)
      liber la sampanie si la distractieee :)

      Ștergere
  18. La multi ani, multa inspiratie si toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani! :) Ma bucur ca te-am descoperit :)
    Zile senine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc multumesc :)
      acelasi lucru pot spune si eu...imi face placere trecerea pe la tine...nu ma plictisesc niciodata :)

      Ștergere
  20. Esti un om bun.
    :)
    N-am vazut o singura data sa fii in contradictie cu cineva.
    Pare ca ii accepti pe toti, cu toate ale lor.
    Ori asta chiar n-am intalnit la nimeni.
    :)
    Plus ca ai o minte sfredelitoare.

    Eu te-am gasit la Zorro. Tot acolo am intalnit si alti bloggeri. Pe Zorro l-am intalnit prin intermediul "WomanwithW", care, de acolo, de departe, m-a descoperit pe mine.

    Eh, retele, oameni, amintiri.
    Iti doresc tot binele din lume.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite cum ma tulburi tu Lori...multumesc pentru felul in care tu ma percepi :)
      nu stiu daca sunt buna dar ma straduiesc sa nu fiu rea si sa ii iau pe oameni asa cum sunt...stim deja amandoua ca oamenii nu se schimba...
      Zorro...da :)
      imi amintesc ce socat a ramas el de limbajul tau...dar pana la urma a fost fermecator modul in care ati cazut "la pace" :)
      da...avem amitiri frumoase din acea vreme si imi place ca este asa :)
      ma bucur ca ne-am intalnit aici Lori si sper ca ne vom intersecta mult timp de acum incolo :)
      te imbratsez >:D<

      Ștergere
  21. uimitor cum trece timpul, nu? Imediat am si eu 2 ani. Multi inainte! Cred ca cea mai mare bucurie ce mi-a adus-o blogul a fost suma de oameni pe care i-am aflat aici.
    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz astept sa te felicit :)
      multumesc la fel draga Cleo :)
      si da...asta este si bucuria mea...oamenii si lucrurile interesante pe care le-am aflat aici...

      Adevarat a Inviat!

      Ștergere
  22. La multi ani si multe postari minunate de acum inainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu ştiu de ce dar am avut impresia ca ar fi mai mult de doi ani, dar m-am pacalit... azi dimineata cand am citit in fugă. Ce să-ţi doresc decât la o cât mai frumoasă efervescenţă. Pandhoriană.
    :)
    Eu nu te-am găsit la Zorro, ci doar în faţa unei statui, parcă Ovidiu îi spunea. :)
    o tempora..
    :)

    RăspundețiȘtergere
  24. multumesc dragul,dragul meu Joker :)
    Ovidiu a ramas acolo privind ganditor in jos si nu marea...poate voi reposta acea poveste...
    parca imi amintesc ca ti-ai incrucisat de cateva ori"spada" cu Zorro :)
    imi pare rau ca el a renuntat sa mai apara...

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani si la cat mai multe postari in blogosfera! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Cum să "trec" eu p-aci fără să las un cuvânt la aniversare? Mai întâi un sincer LA MULŢI ANI Pandhorei, blogului şi ...muzei inspiratoare care contribuie la varietatea postărilor atât de zburdalnice în idei, încât te fac să tresalţi de bucurie dar şi de nervozitatea cu care vrei să scrii (cât mai repede) un comentariu! :)))
    Îmi torn şi eu un pahar de şampanie şi ciocnesc cu autoarea întru MULŢI ANI FERICIŢI, CU INSPIRAŢIE ŞI TALENT! Cu pupici şi cu tot dragul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sampania este inca proaspata...avantajul virtualului :)
      multumesc draga Marco pentru urari si pentru aprecieri ca si pentru constanta ta trecere pe la mine...
      sper sa te bucuri pe mai departe de cutiuta Pandhorei si nu de cutia Pandorei :)

      Ștergere
  27. Vaiiiii ce petrecere am ratat! dar... uite ca am avut noroc si am mai gasit un pahar de sampanie - avantajul produselor virtuale ;) - si închin in cinstea ta. La multi ani! sa ai parte de companie placuta si prieteni adevarati, atât în viata reala cât si aici, în familia Blogosferei românesti! mii de îmbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca totusi ai ajuns si ca putem ciocni un pahar de sampanie :)
      multumesc pentru urari Carmen si pentru gandurile frumoase...acelasi lucru ti-l doresc si eu tie...prietenii sunt atat de pretiosi incat nu suntem niciodata suficienti de bogati incat sa ne prisoseasca...
      te imbratisez si eu cu acelsi drag din totdeauna >:D<

      Ștergere
  28. La mulţi ani frumoşi şi rodnici! Şi felicitări pentru tot ceea ce ne-ai oferit aici. O pagină minunată, în care te simţi realmente bine şi te încarci sufleteşte cu gânduri şi simţăminte frumoase.
    Îţi mulţumesc pentru toate acestea.
    Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alex...multumesc :)
      imi face placere sa aflu ca ai gasit in "cutiuta" mea lucruri care ti-au suscitat interesul...trecerea ta ma bucura de fiecare data...sper ca vei reveni de cate ori vei simti nevoia...:)

      Ștergere
  29. Cu multă plăcere, Pandhora! E tare bine şi frumos aici, la tine!
    O zi cât mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  30. La multi ani si la cat mai multe postari Pandhi..si un cadou muzical pt blogul tau :http://www.youtube.com/watch?v=k1rRY1dqoLY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      cum mie imi sunt dragi pisicile "un pisic" nu imi poate fi decat drag la randul lui...
      ma bucur ca treci pe la mine...te astept si in viitor...
      multumesc pentru cadou...atatea chitare nu pot suna decat foarte bine :)

      Ștergere