sâmbătă, 19 mai 2012

Enya - Fairytale

10 comentarii:

  1. si extraordinara poveste!! mi-a placut...zi faina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mult de tot...
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua geanina :)

      Ștergere
  2. foarte buna melodia! :)
    zi placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Enya si vocea ei,da...
      placuta sa-ti fie si tie ziua Diverse,multumesc :)

      Ștergere
  3. Enya, Era, Enigma: preferatele mele.
    Duminică minunată cu poveşti frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aflu asta :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  4. Minunata melodia si nu o stiam. Foarte multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu alte cuvinte, chestiile astea se întâmplă doar în poveşti, nu?
    :)
    Nu-mi spune, ştiu eu prea-bine!

    RăspundețiȘtergere