vineri, 11 mai 2012

Maroon 5 - Won't Go Home Without You



It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right
I may not make it through the night
I won't go home without you....

24 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. sa cred...sa nu cred? :))

      Ștergere
    2. Ha-ha-ha !!! :))) Ăsta e răspuns hamletian : "to be, or not to be !
      Elvis e mult mai convingător ! :)))
      http://www.youtube.com/watch?v=-OSH2QrxTHM

      Ștergere
    3. un pic prea suav as zice...

      Ștergere
  2. one more chance...:)se aude cum cant , da ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc pentru pricestuire!

    RăspundețiȘtergere
  4. are dreptate...nu s-a terminat noaptea trecuta in cazul meu :))).
    si da...ii mai dau o sansa...doar una :). poop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca zambesti cu toata inima...mai conteaza ceva? :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. "subiectul" poate fi oricine si pentru oricine...

      Ștergere
  6. :)
    app de the second chance:

    http://www.youtube.com/watch?v=SnL1e4-NfaA&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Frumoasă melodie!
    Weekend excelent îți doresc!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un w-end placut iti doresc la randul meu cu tot dragul Elena...te imbratisez si eu >:D<

      Ștergere
  8. O povestioara induioasatoare prin tensiunea ei delicata dintre posibil/imposibil. That's the q...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ai revenit Liviu :)
      si da...sa fii indragostit poate fi induiosator...

      Ștergere
  9. Imi place piesa...Astazi am ascultat mult Prince. Iar in cap acum inca imi suna purple rain.
    Te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. pasiune si romantism...greu sa-i rezisti,nu? :)

      Ștergere