joi, 14 iunie 2012

Buddha bar - Secret love

23 de comentarii:

  1. melancolica !...ploaia este vinovata ?... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, "secreta"... ba eu zic ca e foarte la vedere :)
    Sa-ti fie iubirea implinita, Pandhora! Meriti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Oana...tu esti mereu calda si blanda :)
      la fel iti doresc si tie...
      eu...eu mi-as dori pentru mine sa stiu sa ma bucur mai mult de ceea ce am :)

      Ștergere
    2. Nu esti singura. Suntem aşadar în aceeaşi barcă :)

      Ștergere
  3. frumos secret!
    sa fie intotdeauna asa cum iti doresti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de-ar fi sa fie :)

      nu inteleg de ce nu imi apar comentariile pe care le-am facut la tine pe blog...sa intelg ca le moderezi sau e ceva in neregula?
      trec mai tarziu pe la tine sa vad ce si cum :)

      Ștergere
  4. Bună scumpo!
    Superbă melodie ai ales!
    Îmi place,o ascult foarte des!
    Zi minunată îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o seara frumoasa iti doresc la randul meu draga Elena...te imbratisez >:D<

      Ștergere
  5. nici eu nu inteleg :))
    cred ca a fost ceva in neregula...
    mc..

    RăspundețiȘtergere
  6. secret - secret dar sa stim si noi!
    ma bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      e doar o melodie Vasile...nu e nici un secret aici...cred :)

      Ștergere
  7. Văzând şi Piramidele, eu m-am simţit dus de această melodie (de fapt de către regizorul muzical, Pandhora, cea care semnează "ilustraţia muzicală!!!) în văzduh...cu covorul fermecat, clasa "Business".Nu cu...preşul ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca tocmai am pierdut boxele, ca nu aud nimic. :((

    RăspundețiȘtergere
  9. Am fost in urma cu un an in Egipt...si cu aceasta melodie mi-ai readus atatea amintiri.Am fost singura si cele doua saptamani petrecute acolo au fost un mod si de a cobora mai adanc in mine...Iar nenea care m-a dus cu masina in diferite locuri asculta mereu aceasta melodie...El stia putina engleza, iar eu nu stiam limba lui, asa ca nu am reusit sa aflu numele melodiei.
    Multumesc Pandhora!Esti o minune..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. habar nu aveam ca e atat de usor sa faci minuni :)
      ma bucur de bucuria ta Vera :)

      Ștergere
  10. Eu zic ca o dragoste secreta nu e dragoste. Nu se prea poate ascunde...

    RăspundețiȘtergere