joi, 21 iunie 2012

"Femeile iubesc uneori imperfecţiunile..."

Îmi dau foarte bine seama că o femeie poate gusta un dans cu un partener imperfect, dacă acesta nu e cu desăvârşire un imbecil. 
Stângăciile, ca şi timiditatea, au un farmec discret prin surprizele care le provoacă, prin panica naivă care o răspândesc. Femeile iubesc uneori imperfecţiunile acestea atât de calde...


Mircea Eliade - Nunta in cer

41 de comentarii:

  1. Eu aveam uncoleg de munca tare stangaci la dans, dar atunci mai abitir il strangeam la piept. Ziceam eu, sa simta ritmul, sa tina pasul ;)) Ma mai radeam si eu de astia tineri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cleo Cleo :))
      acum nu o sa risc intrebandu-te daca simtea?
      ritmul,desigur :)

      Ștergere
    2. Mai, distractia mea a fost sa in pun in dificultate. Cat mai mare. Sigur, putini alesi!

      Ștergere
  2. Nu pot admite ca un partener de dans sa fie imperfect, cand el trebuie sa conduca dansul!
    Dansez pana la epuizare!
    Sarut mana!

    RăspundețiȘtergere
  3. cât adevar! dar cine sa nu cunoasca aceste secrete si sa le dezvaluie cu atata farmec si sensibilitate, daca nu Eliade?! of! iar daca spun ca-l iubesc pe Eliade, strigati si tu si Vera si Cleo: "si eu, si eu!"...

    PS: drum bun si savureaza Timisoara! pupici si îmbratisari, Pandora draga :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      recunosc ca asa as spune :))
      multumesc Carmen,o sa-mi fac timp chair daca voi avea zilele mai mult decat pline...o sa aduc si fotografii la intoarcere :)
      te pupacesc si eu *: >:D<

      Ștergere
  4. Eu fiind aproape perfect, uneori am fost iubit de femei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca acei ochi albastrii pe care ii ai langa tine stiu exact depre ce vorbesti :)

      Ștergere
  5. Eliade? Ce urias cu multe imperfectiuni!!
    Si ce femei l-au iubit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca acesta a fost un motiv in plus ca sa fie iubit,foarte iubit :)

      Ștergere
    2. Ce femei l-au iubit ? Chiar as fi curios...ca cel putin d-na Maitryi s-a dezis de el cu oarecare discretie si eleganta (pe care eu personal nici nu cred ca le-a prea meritat, dat fiind acel roman total inept si total narcisist-adolescentin si misinformativ despre societatea, cultura si moda reala indiana de la acea vreme, care nu cred ca ar fi fost acceptat ca publicabil pe bucati nici macar de revista culturala larg cunoscuta pt povestirile sale mai mult sau mai putin dezvaluitoare despre diverse societati considerate mai mult sau mai putin exotice, insa excelente calitativ deosebit de multe din ele, Playboy).

      Ștergere
    3. este suficient sa o amintesc pe cea de a doua lui sotie,Christinel...ea a reusit sa fie si sa ramana jumatatea lui...

      Ștergere
    4. Da, chiar sincer doresc sa-ti multumesc pt informatia asta care intr-adevar m-a facut sa caut ceva informatie in plus despre aceasta a doua relatie...eu nu am "beef" asa de mare cu M Eliade, desi il consider oarecum minor in legatura cu productiile de literatura de fictiune, deoarece pot sa confirm ca s-a cam straduit destul de constiincios cat a putut si el sa recupereze la nivel academic cultural, plus nu a fost el NICI PE DEPARTE cel mai subcompetent angajat in mod incompetent sau sub competent de U Chicago la vremea administratiei larg recunoscut local corupte si subcompetente din acea vreme a acelei universitati specifice, cand a fost angajat el acolo. Doar la nivel personal il consider un role model cam prost in legatura cu abandonul unui prieten real, M Sebastian, la vremea cand acest prieten chiar avea nevoie mai multa de el, si nu cred ca a facut-o doar din instinct/dorinta de supravietuire personala etic scuzabil, pt ca sincer nu prea cred ca el a fost chiar asa de amenintat cum ar fi putut altii sa fie sau sa se simta in Romania la acea vreme, pt ca a avut pile destul de solide atat inainte de 1944 cat si dupa...desi e, desigur, posibil sa ma insel...si tocmai de aceea iti multumesc ca mi-ai atras atentia sa mai caut ceva si in legatura cu relatiile lui cu alti oameni semnificativi pt el personal in timpul vietii lui adulte. Am sa incerc sa revin daca imi voi modifica parerea in vreun sens mai nuantat sau mai semnificativ daca aflu ceva real nou important.

      Ștergere
    5. Mda, am citit si despre d-na Christinel Eliade, nu e ceva deosebit semnificativ, decat poate asa un oarecare comentariu tangential re soarta particulara a dansei care s-a cam legat la cap cu el si a cam luat-o in jos pe scara sociala din cauza asta, dar asta nu e ceva asa de neobisnuit, plus exista destul de multe casatorii co-dependente de genul asta in care unul sau chiar ambii parteneri isi indeplinesc anumite nevoi infantile personale prin celalalt, in sensul dansei de a se simti oarecum protector-managerial fata de el, ca era cam clar ca dansul se afla functional o idee mai jos decat media profesionala academica fie din Franta fie ulterior, din America de la vremea aia...ma rog se mai adauga si alunecarea in jos pe scara sociala a anumitor imigranti de generatia 1 in SUA in acea perioada, (spre deosebire de perioade anterioare sau ulterioare, desi asta nu e valabil pe toate culturile de origine). Ata e. D-zeu sa-i ierte pe ambii. Nu am nimic personal cu nici unul din ei, dar recunosc chiar sincer ca eu personal nu prea am chef sa aud prea des despre vreunul din ei ca posibil role model pt tanara generatie.

      Ștergere
  6. bine ai zis uneori! :)
    si mai cred ca pana pe la o varsta, dupa care incep sa enerveze :)...
    vorbesc din punctul meu de vedere...:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci sa ramanem in sfera tandrului "uneori" :)
      neata' :)

      Ștergere
  7. Imperfecțiunile ne fac mai umani...

    RăspundețiȘtergere
  8. Dap, uneori...
    Eu m-am plictisit de imperfecţiuni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in cazul asta iti tin pumnii ca sa gasesti perfectiunea :)

      Ștergere
    2. Nu mi-i ţine. Am incetat să mai caut.
      Tot ce vreau e să fiu lăsată in pace.
      :)

      Ștergere
  9. Foarte interesant. Dar banuiesc ca si acestea au o limita. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhoraa, nici n-aș putea dansa cu un profesionist, aș avea impresia că își face doar datoria! :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eee...nici chiar asa :))
      poate sa aiba doar aerul unui profesionist :))

      Ștergere
  11. Daca dau de oameni care nu stiu dansa...incerc sa-i invat,iar stangaciile in dans sunt gustate doar pana la o limita.
    Zi de dans sa ai!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie-mi plac stangaciile lor, le dau farmec...dar, doar atunci cand sunt cu adevarat stangacii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cei stangaci sunt cu adevarat stangaci...cei care mimeaza stangacia devin stnjenitori...

      Ștergere
  13. Bună scumpo!
    Interesant!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un w-end perfect iti doresc la randul meu...te imbratisez :) >:D<

      Ștergere
  14. si din comentarii se confirma titlul: doar "uneori"...

    RăspundețiȘtergere
  15. îmi plac bărbaţii care ştiu să danseze, dar sunt periculoşi. Cu cât dansează mai bine, cu atât mai mult reprezintă un pericol.:) Asta mă incriminează? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mai ales cele care prefera barbatii cu comportament de copii mari. Cele care transfera spiritul matern si in relatiile cu adultii de sex opus.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cat adevar in aceste cuvinte! Daca toate ar fi perfecte, unde ar mai fi frumusetea si farmecul vietii? Tocmai in aceste imperfectiuni ne gasim implinirea, completandu-ne unii prin ceilalti.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Si barbatilor le plac tot asa de mult "imperfectiunile" femeilor. De altfel, perfectiunea este intangibila, inexplicabila, inutila."Imperfectiunea" ei si a lui declanseaza indragostirea, iubirea, cu dezvaluire, explicatie, implinire si reimplinire. Ce chinuri placute!!!!

    RăspundețiȘtergere