duminică, 10 iunie 2012

Life in Pictures - Robert Maschke

foto : robert maschke

mai multe gasiti la  Costin

46 de comentarii:

  1. O selectare foarte buna. Fiecare fotografie exprima altceva...pentru mine! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pentru mine :)
      imi plac mult fotografiile-portret ale lui R.Maschke...
      aici il vedem chiar pe el...

      Ștergere
  2. Văd pentru prima oară fotografii ale acestui artist !
    Sunt convins că are ceva de spus !
    Mai caut după el
    Mulțumesc pentru tip !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa dau si eu un search:). O zi buna!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt atat de sugestive fotografiile! Si tipul asta are niste ochi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...el are acea atitudine ganditor-reflexiva subliniata de ochii astia minunati si mai ales de privire...

      Ștergere
  5. am vazut acum si celelalte portrete.. interesante! de aici imi place a doua imagine! :)
    zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. me&her a denumit-o el si mi se pare cu adevarat sugestiva...topita ea,lucid-ganditor el...

      Ștergere
  6. cum asa ochi!!! cred ca as avea rabdarea necesara sa-i privesc cateva zile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu ii privesc de ceva timp...doar in poze...ufff :)
      ce ochi si ce privire si in plus tatuajele (are mai multe dar in pozele alese de mine se vede doa unul)...
      aici este chiar el, R.Maschke...

      Ștergere
  7. Multumesc,Pandhora!!!
    Diseara am ocupatie pe net!!!
    Fotografiile lui mi se par fantastice.
    Duminica faina!!!...Sa alegi bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag ema :)
      sa-mi spui daca ti-au placut :)
      faina sa-ti fie si tie Duminica,multumesc :)

      Ștergere
  8. Super misto (permite-mi exprimarea) fotografiile lui Robert M. Am "urmarit link-ul" acum o zi :)
    Viata fericita!

    P.S. Daca net-ul "se mai misca" tot cu viteza melcului in vacanta (cum face, la mine, de vreo doua zile) ajung in pragul... "blogosinuciderii"!! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu te formaliza :)
      eee...atunci stii de ce i-am ramas "fidela" :))

      sunt sigura ca netul va prinde "viteza",nu te stresa :))

      Ștergere
  9. Un chip fascinant în varii ipostaze.
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe Robert Maschke îl știam numai ca arhitect...Foarte expresive portrete are,ca fotograf, dar și el are un portret deosebit, face senzație.
    Ochii sunt fascinanți.
    Duminică frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu auzisem de acest nume legathitectura de asta am si fost surprinsa cand am vazut acum ceva timp fotografii facute de el...
      si da...are niste ochi fascinanti si expresivi in acelasi timp...
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica Mirela,multumesc :)

      Ștergere
  11. Bună scumpo!
    Un chip superb!
    O duminică minunată îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te imbratisez Elena,o duminica perfecta iti doresc la randul meu >:D<

      Ștergere
  12. Portrete foarte artistic realizate...

    RăspundețiȘtergere
  13. Are un simt al portretului iesit din comun...

    RăspundețiȘtergere
  14. Astea sunt asa de alegeri, sa avem grija ce alegem!)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Fac şi eu ca Pilat din Pont : nu ştiu cine este acest om.Ochii lui sunt tăioşi, ascuţiţi şi sfredelitori precum oţelul de Toledo.Oarecum ei seamănă cu aceia ai lui Paul Newman, extraordinarul actor al generaţiei mele...Ce roluri în filme i s-ar potrivi oare lui Robert? Cred că multe, numai să nu necesite să-şi pună ochelari fumurii de detectiv... :)))
    Ah!...Uitasem : regizorii nu aleg actorii numai după ochi...frumoşi ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. eu vad o privire ganditoare si lucida si niste ochi de care nu ai cum sa nu te indragostesti :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu-l cunosteam. Intr-adevar, ceea ce atrage atentia sunt ochii. De altfel, pentru mine, ceea ce-mi atrage atentia la chipul cuiva, in primul moment, sunt ochii. Si ochii astia sunt deosebiti dand intregului chip o noblete amestecata cu mister.
    Frumoasa propunere!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      da...mister,inca un atribut potrivit acestei priviri...
      l-ai caracterizat foarte frumos elly :)

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. acum nu stiu exact ce vrei...foto ca a le lui,un model ca el,pe el? :))
      eu una as vrea sa-i privesc ochii de aproape...in caz ca nu m-ar parasi curajul :))

      Ștergere
    2. hi,hi,hi..e de rău daca le vreau pe toate? :))

      Ștergere
  19. fotografiile au vrut sa exprime senzualitate. si-au reusit..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si inca cum :)
      dar nu doar atat zic eu...ar fi fost prea putin...

      Ștergere
  20. Re ochii tipului: eu, drept sa zic, nu stiu unde o-ti vedea atata mister si romantism, ca eu personal m-am cam speriat de ochii tipului astuia, ca mi s-au cam parut de criminal de drept comun care te masoara unde si cand sa-ti dea in cap ca sa-ti fure portofelul ! E probabil din cauza ca are aer oarecum prea macho, plus cu caciulita din aia in cap care e la moda la consumatorii si dealerii de droguri ilicite, in special amfetamine, plus cu barba nerasa si cu freza si tatuaje cu design cam de puscarias, si pe mine tipii astia nu ma prea atrag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. offf...nu esti deloc romantic :))

      Ștergere
    2. Ba sunt, dar nu ma prea atrag parul facial si caciulitele de genul asta, plus tatuajele cu cuvinte in litere butucanos-colturoase care tipa strident un slogan politic plasate asa mai pe langa maini, (ca mi se par cam violent amenintatoare), in loc sa fie mai sus pe antebrat sau chiar pe umar, si urmand totusi in mod natural organic sa sublinieze frumusetea formei corpului uman si a muschilor, mai ales cu forme unduitoare ca alea maori, de exemplu.

      Ștergere
    3. tipul are mai multe tatuaje care nu se vad aici...
      mie imi place genul asta, usor dur dar nu chiar...

      Ștergere
  21. Foarte faine fotografiile tale, sugestive...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac cel putin la fel de mult cum imi plac mie :)

      Ștergere