marți, 19 iunie 2012

Miercurea fara cuvinte - La plimbare cu Mocanita




Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitate

75 de comentarii:

  1. tare frumos te-ai mai plimbat!
    noapte faina sa ai...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum cateva veri am fost in Maramures...m-as intoarce acolo si maine :)

      Ștergere
  2. Aşa plimbare...să tot faci, prin locuri atât de minunate!
    Foarte faine fotografii, locuri, amintiri...
    O noapte frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase fotografii. La noi pe traseul mocăniţei nu am avut tunel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e dor de o plimbare cu mocanita! Ce frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca si mie mi-ar prinde bine racoarea de la Viseu :)

      Ștergere
  5. Ce frumoase imagini !!!
    Este și în zona Turzii Mocăniță,dar nimeni nu-i interesat s-o pună în funcțiune și să profite de minunățiile naturii de pe valea Arieșului :( mare păcat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pacat intr-adevar dar...sa nu spunem niciodata niciodata :)

      Ștergere
  6. Ce loc grozavvvv!!!
    Unde este? Acum că sunt in concediu...poate,poate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viseul de Sus-Maramures...
      sunt niste locuri de poveste...merita sa dai o fuga :)

      Ștergere
  7. Am si eu o poza din Maramures cu acelasi tren. E ceva de vis:) Ferice de tine daca ai ajuns pe acolo!
    Noapte senina, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da?atunci sper ca vom vedea si fotografiile tale :)
      senin sa-ti fie si tie cerul,buna dimineata :)

      Ștergere
  8. Bună scumpo!
    Sunt superbe pozele,locurile pe
    unde ai trecut,îmi plac mult!
    O zi excelentă îți doresc!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,pup si eu,o zi frumoasa iti doresc la randul meu :)
      te pupic >:D<

      Ștergere
  9. minunate amintiri!
    o zi răcorăasă, dacă se poate aşa ceva azi...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc...bine ar fi :)
      racoroasa sa-ti fie si tie ziua :)

      Ștergere
  10. Superbe locuri, ca de altfel multe altele din tara. Pe caldura asta tanjesc dupa cascada pe care ai surprins-o si (fara legatura) ma intreb daca in mocanita fumatul este permis?
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      nu-mi amintesc sa fi vazut pe cineva fumand dar de baut...da :)

      Ștergere
  11. Frumoase locuri iar ghezasul imi place mult de tot:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotografia nu e foarte reusita dar si mie mi-a placut tare mult :)

      Ștergere
  12. Minunată idee, plimbarea cu mocănița. Chiar am simțit o clipă că respir aerul răcoritor al muntelui, de care mi-e tare dor aici, în arșița câmpiei...

    RăspundețiȘtergere
  13. offf...m.ai facut melancolica cu minatiile astea de poze....happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inteleg...ti s-a facut dor de racoarea muntilor :)
      o zi de miercuri perfecta iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  14. Am avut si noi Mocanita noastra!Lega Turda de Campeni.Cati turisti ar atrage acuma si cat ar fi de frumos!nu mai e!...linia au dus-o tiganii la fier vechi...banuiesc ca nici locomotivele nu mai exista...

    RăspundețiȘtergere
  15. minunat. cu mocanita inca nu m-am plimbat

    RăspundețiȘtergere
  16. nu am fost din pacate dar sper sa ajung in curind

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce amintiri frumoase... Si la Covasna este o Mocanita (care pe vremuri trecea pe langa casa mea si e parte integranta a copilariei mele) dar cea din MM are un traseu mult mai lung si mai frumos.
    Zi frumoasa si racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricum amintirile tale sunt vii si cu adevarat minunate :)

      Ștergere
  18. Dor de duca! Frumoasa-i natura asta!

    RăspundețiȘtergere
  19. Drumul apei, drumul oamenilor ....>:D<
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  20. vise de vacanta in ritm dulce de mocanita :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Unde-i mocanita aia (calea ferata)?
    In ce zona?
    Arata tare bine valea pe care o strabate.
    Imi inchipui ca a fost o experienta,cel putin,interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca pentru un pasionat ca tine zona aceea ar fi o "mina de aur" :)
      Viseul de Sus in Maramures...acela este locul :)

      Ștergere
  22. Răspunsuri
    1. te cred...cum ai putea sa nu vrei sa vezi o asa frumusete de peisaj :)

      Ștergere
  23. Parca simt racoarea muntilor privind aceste fotografii!
    Cred ce este o experienta interesanta plimbarea.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. hmmm...
    trasura este... bautura este (scrie in comentarii)... papadii sunt...hmmm!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoasa plimbare ne'ai oferit aici:)
    O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ti-a placut ma bucur tare :)
      frumoasa sa-ti fie si tie seara :)

      Ștergere
  26. Dragi amintiri mi-ai stârnit...O mai fi circulând mocănițele? Ce bine ne distram! Să ai o zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumos drum cu mocanita! N-am avut inca ocazia, dar cine stie?! Timpul e inainte! Tare reusite imaginile!
    O zi placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa te simti grozav,sunt sigura :)
      o seara linistita iti doresc mai ales daca vei asculta "gramofonul" :)
      eu din pacate nu mai reusesc sa-l ascult :(

      Ștergere
    2. maaai, dau o bere! imi faci reclama!

      Ștergere
  28. wow! uite o adresa pentru concediul de anul viitor! Viseul de Sus! Notat, multumesc ;)
    Maramuresul si Moldova sunt în cap de lista.

    îmbratisari si mii de pupici. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca vei ajunge acolo si te vei bucura asa cum stii tu de ceea ce vei vedea :)
      te pupacesc si eu *:

      Ștergere
  29. Multumesc pentru plimbare:D happy ww:D

    RăspundețiȘtergere
  30. Mocanita, brazi, cascada... Ce mi-as putea dori mai mult? Sper sa ajung vreodata pe acolo, inainte de a fi distrusa mocanita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...sunt sigura ca ea va fi acolo ever si mai ales va fi in functiune :)

      Ștergere
  31. :)
    O, Doamne, ce imagini, ce miros!

    Las la portita... regina noptii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo...ador parfumul reginei noptii...miroase a noapte calda si frumoasa de vara :)
      multumesc Andrei :)

      Ștergere
  32. Fotografiile sunt intr-adevar foarte reusite!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  33. Frumoase peisaje, iar pozele perfecte.

    RăspundețiȘtergere
  34. Mai exista Mocanita??

    Pozele sunt deosebite , imi plac cele in care ai prins apa, sunt superbe....

    RăspundețiȘtergere
  35. What a fantastic place, beautiful landscape! Nature is Wonderful! A tour that everyone would like to do! Pan great weekend!

    Brazil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. agradecer a Adriano ...
      Mramuresul é algumas áreas muito bonitas de nosso país ...
      um w-end que você quer Pandhora perfeito :)

      Ștergere