marți, 5 iunie 2012

Ochii Tai

29 de comentarii:

  1. Eh! Şi mie mi-e dor, da' tac...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ne-am face fara doruri si dorinte? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaa....am fi mai liniştiţi şi mai liberi?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ochii văd, inima cere, conştiinţa NU şi NU! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce voce frumoasa are fata asta! Mai canta oare?
    Melodia a fost un hit la vremea respectiva.
    Si e la fel de frumoasa. Foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar nu stiu daca mai canta dar melodia asta e greu de uitat ca si felul in care ea o canta...
      o reascult intotdeauna cu drag...

      Ștergere
  6. Tare frumoasa-i melodia, pandhora. De multa vreme nu am mai asculta-o. Iti multumesc mult pentru aceasta oportunitate. Iti doresc o seara minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. L-aș completa pe Tiberiu prin:
    Ochii văd inima cere, cântarul nu și nu.
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu vad legatura cu cantarul dar daca tu o vezi...enjoy! :)

      Ștergere
  8. http://www.realitatea.net/cantareata-ana-maria-chilian-ma-snopea-in-bataie_707477.html
    Ca fapt divers!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am aflat mult mai tarziu de povestea asta chiar de la un blogger...am fost extrem de dezamagita de Chilian...pacat ca omul nu are intotdeauna legatura cu artistul...

      Ștergere
  9. Chiar acum când, în virtutea frumuseţii melodiei, voiam să-i fac un compliment Pandhorei, observ cu nedumerire că nu mai am obiectul de destinaţie : dumneaei şi-a ascuns privirea în spatele unor ochelari fumurii care-i conferă un aer enigmatic şi solemn, ca de conducător de pe undeva, din Nordul Africii...Sau o fi iar vreo eclipsă ? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      ochii mei Marco...sunt doar niste ochi...uneori privesc,alte ori sunt priviti dar obisnuiesc si sa-i ascund privirilor :)

      Ștergere
    2. Cum se spune că "ochii sunt oglinda sufletului", odată ce-i ascunzi înseamnă că "obişnuieşti" uneori şi o detaşare a sufletului, poate...sufletească, de restul lumii, de...Univers! :)))

      Ștergere
  10. nu-i corect sa nu-ti lasi ochii la vedere...si aici...
    melodia e atat de calda si curata...

    RăspundețiȘtergere
  11. Da.. faina melodie! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. tare ce o mai fredonam pe vremuri! mi-a placut :). ciaooo...

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai,de mult n-am mai ascultat-o!acum o tot fredonez!:)

    RăspundețiȘtergere