luni, 11 iunie 2012

Pink Monday - RObotzi - Hobby



mai multe gasiti la karma police

20 de comentarii:

  1. o saptamana frumoasa...si tie si roboteilor tai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))))))
    "vrei să te resetez?"
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, ce mi-au placut ! Mie chiar si in Star Wars mi-a placut de R2D2 mai mult decat C3PO, desi, privind la desenul asta animat eu m-am identificat mai mult cu robotzelul ala aiurit slabanog care semana cu C3PO, si mi-am facut fantezii ca eram indragostit de ala care semana cu R2D2 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei uite ca de fantezii cu robtzi nu am auzit :))

      Ștergere
    2. Uite niste roboti cu aparenta mai umanoida in legatura cu care unii isi pot face poate fantezii mai usor:

      http://www.youtube.com/watch?v=7AGgUYUl4qE

      Ștergere
    3. eu cred ca iti taie orice fantezie :))

      Ștergere
  4. sint nebuni astia de la creative monkeyz :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. faina si vesela sa-ti fie si tie seara geanina...pup si eu :)

      Ștergere
  6. Eu mă tot chinui să devin serioasă, ba chiar să-mi vină bine o mină de ezoterist oftător cu subînţelesuri transcendentale, iară tu ete ce-mi faci, NA!
    :))
    pup, pup şi iară pup draga mea dragă, dragă!
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu tare tare draga me alessia pe care atat de rar o vad pe aici >:D<
      si prea multa seriozitate,mai ales lunea nu cred ca e de bine pentru restul saptamanii asa ca...ai ales bine :))

      Ștergere