luni, 4 iunie 2012

Pink Monday - Viata in...roz

mai multe si mai roz gasiti la karma police

28 de comentarii:

  1. Ce frumos ar fi daca am putea sa ne punem niste ochelari roz iar viata noastra sa devina frumoasa si fericita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna pandhora! :)
    Tare as mai avea si eu nevoie, uneori, de astfel de ochelari miraculosi, care sa ma faca sa vad roz, acolo unde este negru.
    Imi place foarte mult imaginea aceasta. De fapt, imi place foarte mult, blogul dumneavoastra. Eu va citesc mai demult.
    Va doresc o zi minunata si-o noua saptamana plina de reusite si multe bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred sa fie cineva care sa nu-si doreasca o pereche :))
      ma bucura ca iti place ce gasesti in cutiuta mea...te mai astept...dar as prefera sa ma tutuiesti,cred ca e mai simplu asa :)

      Ștergere
    2. Iti multumesc mult, pandhora. Am sa vin cu mult drag, asa cum o fac in fiecare zi de aprox. un an. Tare mult imi place aici la tine.

      Ștergere
    3. nu stiam dar ma bucur sa aflu ca treci zilnic pe aici...cutiuta e mereu deschisa...eu sper ca iti vei pastra obiceiul :)
      multumesc pentru aprecieri :)

      Ștergere
  3. haha ce bine ar fi sa avem acesti ochleari roz, dar care sa si schimbe realitatea

    RăspundețiȘtergere
  4. da...depinde cum privesti ceea ce privesti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz lentilele roz sunt un must have ca si obligatoriu :))

      Ștergere
  5. Mi i-am comandat deja! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si vesel si intelept esti tu Diverse :))
      pink sa-ti fie si tie ziua :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. te referi la amurgul zilei si nu al vietii,nu-i asa?:))
      te imbratisez si eu >:D<

      Ștergere
  7. Geniala imagine!
    Geniala esti pentru ca gasesti mereu lucruri, geniale!!

    RăspundețiȘtergere
  8. da...
    o imagine cat o filozofie...
    ma bucur ca ma incadrez in grupul celor ce apreciaza blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Vasile,asa cum si eu ma numar printre cei care iti admira dedicatia si umorul cu care ne prezinti Cugirul tau drag :)

      Ștergere
  9. ai si pentru mine o pereche! cred ca am nevoie...azi macar :P. zi faina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ii gasesti aici oricand ai nevoie geanina,oricand :)
      faina sa-ti fie si tie ziua cu sau fara ochelarii acestia roz :)

      Ștergere
  10. Aveam niște ochelari roz cândva, fiind perioada comunistă, mă mândream foarte mult cu ei! O zi roz și o săptămână și mai roz, dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg perfect :)
      ochelari cu lentile roz nu am avut niciodata dar am avut unii grozavi cu lentile galbene...si nici macar nu sunt geloasa...cred :))
      o saptamana cu adevarat pink iti doresc la randul meu,multumesc :)

      Ștergere
  11. :)Eu am doar cu stele verzi:). O saptamana cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand vrei sa-i schimbi treci pe aici,da?
      sunt sigura ca si rozul te prinde :)
      o zi faina iti doresc la randul meu :)

      Ștergere
  12. Bună scumpo!
    Și eu trebuie să-i schimb!
    O săptămână feumoasă și cât mai plăcută !
    Cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa-i incerci pe cei de aici :))
      pup si eu Elena,o seara pink iti doresc cu tot dragul :)

      Ștergere
  13. Gata ! M-am hotarat! Cumpar si eu !!! :))
    O saptamana pink Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-mi spui daca se va schimba ceva :)
      multumesc,pink sa-ti fie si tie saptamana :)

      Ștergere