duminică, 17 iunie 2012

Trucuri de beauty de la japoneze

Lavinia Gogu le-a aflat pentru noi.
Cum reusesc femeile din Japonia sa arate la 40 de ani ca la 20?
Care este secretul lor?
Masajul nu este doar un rasfat, ci o constanta in via­ta ja­po­ne­zelor! Noi poate am auzit de yumeiho sau shiat­su, poate le-am si incercat, insa ele au tehnici de masaj pe care le folosesc zi de zi in demachiere, in aplicarea cremei, pentru lifting homemade si chiar pentru combaterea bar­biei duble. Miscarile delicate, realizate dupa traditiile lor stra­vechi, faciliteaza un drenaj limfatic ce combate um­flarea pernutelor de sub ochi, stimuleaza microcirculatia sangvina, ajuta la reinnoirea celulelor si lupta eficient contra efectelor gravitatiei.
Japonezele au un ritual de ingrijire a tenului format din cinci pasi (si eu credeam ca trei sint prea multi). Incep cu o de­ma­chie­re dubla – mai intii curata fata cu lotiunea de­ma­chian­ta, apoi se spala cu un sapun foarte delicat, sub forma de spu­ma. Continua cu aplicarea unei mas­ti hidra­tan­te (folosirea mastilor se recomanda de doua-trei ori pe saptamina, dar ja­po­ne­ze­le au alte re­guli). Dupa „demascare” ur­mea­za tonicul, apoi serumul insotit de un ma­saj care ajuta la pe­netrarea acestuia in stra­turile profunde ale pie­lii. La final se hid­rateaza cu o crema de zi sau de noapte, du­pa caz. Pare a fi o munca sil­ni­ca, dar daca rezultatul este o piele mai frumoasa, de ce nu?! Trebuie sa arati magnific intr-un timp record? Chizu Saeki, o consultanta celebra de beauty din Japonia si autoarea cartii The Japanese Skincare Revolution, a inventat un truc de hidratare cu efecte imediate. In diminetile in care te simti cam sifonata si pielea ta are ne­voie de un plus de prospetime, poti sa folosesti alt secret de beauty de la Chizu Saeki: umezeste un pro­sopel si uita-l in frigider pentru un sfert de ora. Dupa ce s-a racit, aplica-l pe fata si tine-l citeva minute. Acest truc iti micsoreaza vizibil porii, desumfla pungile si iti ofera o imbujorare sanatoasa.Sake, bautura nationala a Japoniei, este un vin obtinut din orez fermentat care poate face minuni pentru pielea ta: stimuleaza circulatia, curata porii, in­de­par­teaza punctele negre, are efect anti-aging si hidratant. Nu degeaba era considerata in vechime bautura zeilor! Pentru a profita de aceste bene­ficii, adauga trei lingurite de sake intr-un bol cu apa calda si stropeste-te pe fata de 10-20 de ori. Insa tine cont ca tratamentul cu sake te poate irita daca ai tenul sensibil. 

Ce spuneti?Avem vreo sansa sa aratam ca ele? :) 

sursa: www.elle.ro

pictor: Nicolae Tonitza - Femeie japoneza

39 de comentarii:

  1. Au o alta cultura, alta educatie, alte concepte de viata si o rabdare iesita din comun. Cate romance cunosti care ar avea timp si chef sa urmeze zilnic pasii astia?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e posibil sa fie mai multe decat credem noi :)
      oricum,trucul cu prosopelul pus la rece il stiam si eu,l-am si incercat si te asigur ca functioneaza...
      il folosesc mai ales cand merg la o petrecere si vreau sa arat foarte proaspata...nu ca n-as fi :))

      Ștergere
  2. Ah, da, si eu am folosit anumite produse Shiseido, chiar la vremea pre-2003 cand inca nu incepuse sa se dezvolte la nivel mai larg cosmetica masculina ! Acum si Shiseido are produse specifice de linie masculina, ca de ex moisturiser, si anti rid, inclusiv laba gastii, plus o spuma de ras indeajuns de fina incat se foloseste si ca spuma pt spalat intreaga fata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca sunt bune dar pretul este destul de ridicat...

      Ștergere
    2. Shiseido nu e asa de scump ca prostiile de la Chantecaille sau Guerlain.

      Ștergere
  3. clar! chiar mai bine...ele pun 3 picaturi de sake in castronel, noi punem 6 si ne stropim de 40 de ori :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta cu sake-ul m-a distrat grozav...trebuie sa fie un parfum discret "ametitor" in jurul unei japoneze :))

      Ștergere
  4. Bună scumpo!
    Foarte interesant articolul tău!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și plină de bucurii!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu orice ar fi, e bine să ne îngrijim tenul cu perseverență. E interesant și le admir pe femeile japoneze pentru acest ritual de îngrijire. Aici e cheia: ceea ce se transformă în ritual se face cu mai multă ușurință, datorită automatismelor. Nu sunt proștii deloc japonezii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat...
      ceea ce devine obisnuinta nu ni se mai pare greu sau complicat de facut :)

      Ștergere
    2. nu stiam regulile lor de igiena fetei. Sa mai adaug ceva din cultura japoneza: alimentatia. Consuma f. putin gatit termic, majoriatatea alimenteleor sunt crude, proteina animala: majoritar peste. Pana si orezul il gatesc altfel decat noi: la abur, in 20-30min este facut. Astfel, valorifica la maxim complexul de vitamine oferit de natura.

      eu stiam ca au multe retete traditionale bazate pe plante, inlcusiv in cosmetica.

      Ștergere
    3. am citit si eu despre modul in care ei se hranesc,categoric diferit de al nostru...si asta se vede in aspectul fizic dar si in atitudinea echilibrata si relaxata pe care o au...

      Ștergere
  6. Prosopelul umed e un bun pont :)
    Multumim!

    (sa-ti traiasca nepotica!, cu sanatate si bucurii)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu folosesc acest "truc" din cand in cand...

      multumesc mult de urare,chiar azi este ziua ei si sunt putin trista ca nu am cum sa fiu acolo langa ea...

      Ștergere
  7. Si totusi sake-ul e un pridus alcoolic, nu prea vad cum ar fi benefic aplicat extern. :D
    O parte din conditia fizica a japonezilor se datoreaza mai ales stilului de alimentatie bazat pe legume si peste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...exact asta spunea si arakelian mai sus...
      povestea cu sdake-ul m-a amuzat :)

      Ștergere
  8. Se respectă, ele sunt feminine, noi suntem feministe!
    O japonează n-ar ieși necoafată sau nemachiată din casă, acolo se vând cele mai multe produse de îngrijire și machiaj de calitate dn lume. Le admir! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. suntem si noi feminine dar in alt fel si mi se pare firesc sa fim deosebite :)
      mi-ar placea sa am si eu produse de ingrijire japoneze dar cele foarte bune au si preturi pe masura :)

      Ștergere
  9. "Trucul" prosopelului umed si "inghetat" e verificat! Mi l-a spus bunica, pe cand aveam vreo 20 de ani; ea zicea ca de vreau sa am un ten frumos trebuie sa incep sa-l ingrijesc chiar de la majorat! N-am ascultat-o si poate ar fi trebuit :) Dar prosopelul il foloseam destul de des, dupa o noapte de petrecere, cand a doua zi trebuia sa fiu la munca. E revigorant! (e chiar mai mult, dar nu cunosc un cuvant sa descriu senzatia) face minuni si in zile caniculare - si nici nu trebuie sa ne demachiem pentru a-l pune putin pe fața.
    Excelent articol ai postat!

    Da, avem sanse sa aratam ca ele... daca le urmam exemplul! Sau... daca incepeam (incepem) aceste "tratamente" din "frageda tinerete" :)

    O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "prosopelul" l-am incercat si eu si este exact asa cum spui :)
      ma bucur ca ai gasit articolul interesant si da...sunt sanse sa avem tenul lor dar avem oare si tenacitatea necesare? :)
      putem sa ne imaginam ca da :)

      Ștergere
  10. Eu stiam, pentru fata de plapuma, ca e bine sa te speli cu apa foarte, foarte rece.
    Eu sunt de acord cu toate, insa nu sunt in stare sa respect toti pasii.
    Acum, de cand incep sa mi se lase toate, parca , parca sunt mai sarguincioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce figura esti si tu :))
      nu cred sa fie femeie care sa gandeasca altfel decat tine :))

      Ștergere
  11. aaa, ce rau imi pareee!
    am vazut un clip cu masaj japonez, phii, ce se potrivea!
    dar de, asa patesc, sterg tot apoi imi vine... mintea de pe urma!
    eu cred mai mult in frumusetea naturala a varstei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric este cea mai de durata si in plus are "avantajul" ca se accentueaza pe masura ce inaintezi in varsta :))

      Ștergere
  12. avem doar de invatat de la japonezi.. in orice domeniu! :)
    seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un adevar deja demonstrat,ai dreptate :)
      multumesc,placuta sa-ti fie si tie seara Diverse :)

      Ștergere
  13. stiu de la niste prieteni care locuiesc in japonia de foarte multi ani ca japonezele nu prea folosesc parfumurile, ca au niste sani incredibil de mici, ca si-i mascheaza cu niste sutiene incredibil de pufoase, ca nu poarta bluze transparente si ca pentru ele frumusetea inseamna reflexia echilibrului interior, iar cosmetica moderna e imbinata cu ritualurile stravechi...doar lucruri bune in toate astea :)...
    e mai sigur ca vom arata ca noi insine, caci cu totii suntem unicate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vezi,ti-am mai zis...de asta imi esti draga,esti inteleapta :)

      Ștergere
  14. No chance! N-avem ochii migdalati ;) :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account
    it. Look advanced to far added agreeable from you!
    However, how can we communicate?
    Review my web page ; http://wiki.smkn2kotatasik.sch.id/index.php?title=Pengguna:Corey07

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes, my article contains information but said serious fun :)
      find an email address on my profile.

      Ștergere
  16. Very nice article, exactly what I wanted to find.
    Feel free to surf my website : what is provillus

    RăspundețiȘtergere
  17. Very quickly this site will be famous among all blogging and site-building users, due to it's good content
    Here is my web site Regina

    RăspundețiȘtergere