duminică, 18 noiembrie 2012

Life in Pictures - Bruges

 mai multe gasiti la

43 de comentarii:

  1. Ce frumos ai surprins a doua fotografie, cu gratioasa lebada! si ultima, cu teava fumegând :) Superbe fotografii! Bruges este un oras fermecator! "Venetia nordului" a ramas si pentru mine una din cele mai frumoase locatii de concediu.
    Noapte buna, draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa pot reveni acolo si in alt anotimp cu toate ca toamna la Bruges pentru mine a fost minunata :)
      pup si eu,somn usor draga mea draga!

      Ștergere
  2. un loc tare frumos! imi da senzatia de liniste...:)
    poppop! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca e linistit mai ales daca te pierzi pe stradutele care sunt departe de centrul orasului...
      pup si eu :)

      Ștergere
  3. Am notat:De vizitat Bruges!!
    Frumoase imagini!
    O duminica faina sa ai!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac :)
      multumesc Ema,o duminica perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  4. Bună dimineața scumpo!
    Frumoase imagini!
    O duminică plăcută îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,o duminica placuta iti doresc la randul meu cu tot dragul!

      Ștergere
  5. Prea frumos! Prea ca-n povesti!
    Felicitari pentru pozele minunate. O duminica frumoasa, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      vad ca iti plac reclamele...si mie :))
      o duminica frumoasa si tie Alex,multumesc!

      Ștergere
  6. de vis... felicitari pandhora !...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as zice ca nu am nici un merit...meritul este al locurilor :)
      multumesc oricum :)

      Ștergere
  7. Frumos! Am auzit numai lucruri bune despre Bruges si vaand pozele tale tind sa le dau dreptate. Poate voi avea sansa sa il vizitez si eu intr-o zi!O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sigura ca vazandu-l iti vei confirma impresia :)
      frumoasa sa-ti fie si tie ziua,multumesc!

      Ștergere
  8. Apă şi răcoare, toamnă ... Din faţa calculatorului pare mai tentant. Happy www

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fata locului e si mai tentant :)
      o duminica placuta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  9. Ce bafta are unii(ca e sub cincizeci) sa vada asa locuri frumoase:)
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pot zice nu :)
      minunata sa-ti fie si tie ziua Robert,multumesc!

      Ștergere
  10. Întortocheate mai sunt şi drumurile astea până se ajunge la luminiţă.

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci aproximativ în tema cu giveaways-ul meu! :)))
    Sa ai o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca esti mai bine Minnie si ca te bucuri de o duminica minunata,te imbratisez >:D<

      Ștergere
  12. Minunate imagini, sper sa ajung sa vizitez orasul in viitorul apropiat. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Dacă îmi place Venezia la nebunie, îți dai seama că Bruges nu poate fi deacât la favorite! La vară...cine știe!? Frumoase fotografii!
    Să ai o zi superbă dragă Pandhoraa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca anul urmator sa vad la randul meu Venetia :)
      multumesc Mirela,o zi de duminica perfecta iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  14. Frumoase fotografii, draga Pandhora!
    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Melly :)
      o duminica frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  15. Superb.... <3 te astept pe noul meu blog <3 ca am inceput si acolo life in pictures.

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase imagini, minunata Pandhora ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Drumul apelor e atat de ispititor!

    RăspundețiȘtergere
  18. Fascinante imagini,frumoase locatii1
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-au placut Iulisa :)
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  19. Superbe imagini din aceasta adevarata Venetie a Nordului, draga Pandhora!
    Prima si ultima sunt chiar fantastice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un orasel de vis...da :)
      le-am ales special in aceasta ordine :)

      Ștergere
  20. Buna,pandora!
    Admirabile peisaje! Felicitari pentru frumoasele fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  21. O mica Venetie... Imi plac mult fotografiile 2 si 4. Mi-ar placea sa ajung pe acolo, sa ma bucur de frumusetea acelor locuri.

    RăspundețiȘtergere