miercuri, 30 ianuarie 2013

Damn I Wish I Was Your Lover • Sophie B. Hawkins (Black Swan)


39 de comentarii:

  1. minunată melodia, clip pe măsură!
    mulțumesc pentru cinci minute de frumos!

    -noapte bună, pandhora!

    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag ben :)
      sa stii ca si filmul este deosebit :)

      am trecut pe la tine si m-am jucat cu Edison...ma bucur ca e la vedere si mi s-a parut ca si el se bucura sa ma vada :))

      somn usor ben!

      Ștergere
  2. Tare mult mi-a placut filmul! Bun, bun....
    Te poop!

    RăspundețiȘtergere
  3. așa-i că-i drăguț?
    i se văd clar mustețile pe fondul negru!
    mie-mi place când toarce.

    :)
    pa,pa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un film superb! Dar, asa cum si videoclip-ul puncteaza, scenele in care Natalie Portman se masturbeaza, sunt de-a dreptul delicioase...asta asa, ca sa nu intru mai mult in detalii. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. filmul mi-a placut extrem de mult pentru ca imi place baletul (in copilarie am facut si eu balet dar pentru prea putin timp) iar NP face un rol de forta, este cu adevarat o lebada dar si o femeie care simte ca o femeie si se lasa sedusa de placere chiar daca se simte vinovata...
      si poti sa intri in detalii,nicio problema :)

      Ștergere
    2. Atunci ok. :)
      Pe langa forta rolului, eu am remarcat dualitatea sexualitatii ei. Faptul ca se masturba cu ea in gand, atata timp cat alter ego-ul este reprezentat in film de propria-i dedublare, nu inseamna altceva decat o forma narcisistica de self-love, in interiorul careia se auto-satisfacea cu sine in gand.
      Repet, chiar si acum as mai putea sa dezvolt, dar ma tem sa nu transform o discutie pe un blog decent, intr-o dezbatere cu si despre extremele explorarilor sexuale.
      Eu am inteles latura dramatica, artistica a filmului, pe langa care am inteles si altceva. Ceva ce regizorul a incercat in cateva randuri sa-mi transmita, iar don'soara Portman, prin privirile si actiunile ei, mi-a cimentat drept convingere. :)

      Ștergere
    3. si de ce o discutie despre "extremele explorarilor sexuale" ar fi indecenta? :)
      eu am inteles la ea placerea ca pe o vina, dedicata fiind cu totul pasiunii ei pentru dans...
      sexul o consuma dsi ea nu vrea asta dar...cedeaza,lasa garda jos si in final,ai vazut...este lovita in plin...
      pe partenera ei am simtit-o ca pe o completare a ei si in anumite momente ca pe cena ce ea si-ar fi dorit sa fie...

      Ștergere
    4. Nu stiu, ma gandeam ca subiectul postarii tale e de alta natura. :)

      Da, ea vedea placerea ca pe o vina, dar numai cu jumatatea ei timida. Cred ca in subconstientul ei, atingerile intime o faceau sa-si dea seama de capabilitatile ei de a se descatusa, dar nu ducea gandul pana la capat, caci orgasmul ii intrerupea rationamentul.
      Ea stia de cealalta ea, dar nu in plan concret, fizic, si doar senzorial, metafizic, placerile sexuale fiind singura ei escapada in care-si explora toate laturile personalitatii. Asta-i motivul pentru care realitatea din final o surprinde atat de mult. Nu-si inchipuia ca 'cealalta ea' va iesi vreodata la suprafata, altfel decat in momentele ei...placute.:)
      Eu am perceput-o pe partenera ei ca fiind mai degraba atatatoarea, intaratatoarea, fitilul care o zgandarea constant, pentru a o face sa-si 'dea drumu' si altfel decat sexual. De aceea ea o privea ca pe o rivala, pentru ca stia ca ea este 'peste rivala ei' din toate punctele de vedere, dar era frustrata din cauza introvertirii si inchistarii cauzate de propriile frustrari.

      Ștergere
    5. in general postarile mele nu sunt lniare asa ca fiecare poate "broda" pe marginea lor :)

      in fond in realitate ea este o lebada alba dar in aceeasi realitate categoric isi scoate capul si lebada neagra,in rolul lui Rotbart fiind acea fantastica,senzuala,lucida Lily...
      Lily isi asuma felul de a fi pe cand ea neaga existenta "lebedei negre"...
      placerea strict sexuala exprima perfect aceasta latura a ei...si poate nu doar a ei...
      suntem cu totii cate putin lebede as zice :)

      Ștergere
    6. Superb finalul comentariului tau. Da, asa este. Tocmai de aceea m-am legat strict de latura sexuala a filmului, pentru a putea 'broda pe marginea lui' (asa cum si tu zici;)), restul lucrurilor numai bune de inteles. Cred ca sexualitatea ei este singura constanta, de la inceput pana la sfarsit - singurul maner cu ajutorul caruia am putut deschide usor usa intelegerii filmului. Sau chiar daca nu singurul, totusi cel mai placut. :))

      Ștergere
    7. a fost o abordare originala a acestui subiect in film...
      nu te astepti ca o "suava" sa arda atat de carnal...
      si totusi de cele mai multe ori "carnea" invinge si asta nu e chiar un lucru neplacut :))

      Ștergere
    8. Indraznesc sa spun, fara ezitare: "carnea" invinge intotdeauna, nu doar 'de cele mai multe ori'. :)
      In fine...o fi doar in cazul meu... ;)

      Ștergere
    9. acum despre tine nu stiu ce sa spun iar despre mine,nu spun :))

      mi-ar placea sa alegi 6 cuvinte pentru leapsa de mai sus...sunt sigura ca ai reusi sa te opresti la 6 dar care ar fi acelea? :D

      Ștergere
    10. Am citit articolul. Interesant. Sincer sa fiu, ma cam tem sa raspund.:) Am citit comentariile si vad ca lumea a raspuns intr-o nota decenta. Cred ca o sa-ti raspund doar varianta 'oficiala'.:))

      Ștergere
    11. ai tu ce ai cu aceasta decenta :))
      tu nu esti indicent,iti place doar sa lasi totul la vedere :)

      Ștergere
  5. Un videiclip foarte foarte foarte frumos! Am inceput ziua fredonand aceasta minunata melodie si deja soarele straluceste! :-D vom avea parte de o zi excelenta, multumim Pandhora draga! Pupici :-☆

    RăspundețiȘtergere
  6. Un videoclip frumos.
    Nu vreau să fiu indiscretă, dar Edison e pisicuțul ăla negru de pe pagină sau ai tu un motan ori un cățel cu numele ăsta deosebit ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. numele pisicutei de pe pagina mea ea este Pati (asa se numea pisicuta pe care am avut-o timp de 13 ani si care s-a dus),aceasta ii seamna perfect si e ca si cum ar fi aici mereu cu mine :)
      ben a vazut-o,a preluat-o (e un gadget in fond) si i-a spus Edison...cu Edison m-am jucat la el pe pagina :)
      daca iti place o poti pune si tu la tine,e foarte haioasa,toarce,se joaca,da din codita,miorlaie...ca o adevarata pisicuta :)

      Ștergere
  7. Stii ca nu am vazut filmul nici acum? Poate de frica dezamagirii..... a luat ceva Oscar, acum nu mai stiu exact cati, dar daca nu e bun? Daca iar raman dezamagita? O zi buna sa ai draga mea, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e doar un film Minnie,daca nu o sa-ti placa o sa faci fata dezamagirii :)
      te pupacesc! :)

      Ștergere
  8. pentru ca Mirela nu a reusit sa posteze comentariul ei pe blog (nu inteleg ce se intampla cu platforma blogger) o sa postez eu comentariul ei primit pe mail:

    ”Frumos videoclipul” , chiar și filmul. Seară superbă îți doresc, dragă Pandhoraa! :)
    Pati, te miau-pupăcesc! Salutări pisicești de la Picky și Odin! :P ”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pati ii miau-pupaceste si ea pe Picky si Odin,se bucura de noi prieteni,e cam singurica aici doar ea cu mine,ieri a aflat ca are un fratior pe,Edison de la Ben si am eu impresia ca mai are un admirator discret in persoana frumosului Baghi dar pana acum el nu a miaunit nimic...simt eu ca e cam timid :))

      o seara vesela lanaga micutii tai cu blanita si ai tai dragi iti doresc Mirela!:)

      Ștergere
  9. Mulțumesc Pandhoraa! Am intrat doar să văd dacă s-a remediat. Și iată că am reușit, semn bun, azi mi-au reușit toate câte le credeam de neînvins. Mulți blănoși s-au adunat la sfat, mă alătur vouă, cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar daca banala vorba "totul e bine cand se termina cu bine" are o incarcatura eminamente pozitiva :)
      si eu ma bucur ca langa "negriciosi" sa avem doi patati frumosi :)
      va primim cu drag :)

      Ștergere
  10. ce mult mi-a placut melodia asta, si filmul l-am vazut
    dar, sunt ani buni de atunci...
    o seara buna
    vreau si eu sa iau gadgetul acum am vazut ca e animat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut in mod deosebit filmul,si-a meritat premiile...
      te rog sa-l iei,o sa ma bucur ca trecand pe la tine sa-l regasesc si sa ma joc putin si cu el :)

      Ștergere
  11. Filmul e de exceptie.Natalie Portman a facut o treaba grozava cu personajul...Iar baletul e o parte pretioasa din viata mea!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu draga mea,sunt convinsa ca ai trait foarte intens acest film cu adevarat special...
      te pupacesc si eu :)

      Ștergere
  12. N-am văzut filmul cum de altfelîncă foarte multe filme :(
    Melodia mi-a plăcut mult de tot !

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici eu n-am vazut filmul.. poate zilele astea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu din pacate nu am facut balet, desi probabil mi-ar fi fost necesar la varsta potrivita, macar asa pt postura + disciplina + concentrare mai atenta pe sine mai riguroasa, ca la inot era prea usor sa fiu mai mereu cu ochii si gandul in alte parti, (desigur eu nefiind la nivel de aptitudini de autentica inalta performanta pt nici un sport..ziceam in general), plus totodata recunosc sincer ca efectiv nu cunosc prea multe despre sexualitatea feminina, nici practic, nici teoretic, (ca nici la nivel de teorie nu prea cred ca a fost explorata ea prea riguros si profund in comparatie cu cea masculina, desi adevarul e ca nici nu prea am dat Google in legatura cu asta de prea multe ori la nivel academic mai serios), si pot sa zic ca eu am vazut filmul pe repede si m-am enervat ca a trebuit sa decedeze, cam la fel cum ma suparasem cand aveam 13 ani ff tare pe dl Ionel Teodoreanu ca a ucis-o tocmai pe Olguta, preferata mea, (drept care l-am categorisit critic-literar sub categoria de "visator utopic pasunist interesat de socializari in cadru organizat de picnic, insa care habar n-ar despre berbeci, batali, oi si miei la fel de bine ca un cioban autentic, fie el berber sau roman"), insa daca e vorba de masturbare, eu personal doresc sa declar ca politic sunt PRO, atat pt persoane masculine cat si feminine, ba chiar sunt de acord si cu introducerea acestui subiect la nivel de curriculum scolar la orele de educatie sexuala si despre relatii intime umane l anivel de clasa a 7-a si in scolile publice din Romania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum ai ajuns de la Oluguta lui Teodoreanu la masturbare inca nu mi-e clar dat o sa revin maine sa mai citesc odata :))

      Ștergere
  15. P.S. Acum, a propos de Olguta, ba chiar si a propos de dl S Freud, pe care se pare ca il cunoaste lumea atat de bine mai recent si in Romania, desigur ma simt obligat sa scriu si mesajul educativ de sanatate publica generala,

    Say NO to illegal drugs ! (inclusiv cocaina, marijuana, etnobotanice, ecstasy, etc)

    Chiar si dl Freud cred ca ar fi de acord cu mine in legatura cu acest indemn educativ pt ca, desi nu am citit ce a scris, (adica am incercat la un moment dat sa citesc Interpretarea Viselor la 16 ani, indemnat de un coleg + pt ca citisem inainte Iosif si Fratii lui, si il admiram pe interpretatorul expert profesionist de vise Iosif, dar efectiv nu am reusit sa inteleg mai nimic din acea carte, asa ca am dat-o inapoi colegului care mi-o imprumutase, ba l-am mai si mintit ca acea carte mi s-a parut intr-adevar interesanta, asta mai mult pt ca aveam un grad de amicitie fata de el si nu voiam sa se simta prea dezamagit de mine, eu remarcad deja ca destul de multi oameni pareau sa aiba tendinta ciudata de a ma considera mai inteligent si mai cult decat eram eu in realitate daca imi tot recomandau carti din astea ff complicate, sau ma invitau la filme gen Oglinda lui Tarkovsky, drept care ulterior erau crunt dezamagiti cand eu pur si simplu adormeam la acele filme si/sau ziceam ca nu am inteles nimica), insa am citit (pe wikipedia) ca si dl Freud era gata gata sa cada prada acestei addictii a cocainei, dar noroc ca a reusit sa-si revina, si a ramas mai consistent doar la trabuc, (de altfel dansul considerand, cf wikipedia, addictiile un posibil fel de substitut pt sau forme de masturbare...drept care, daca o fi avut dreptate, mai bine sa indemni tineretul la masturbare decat la uz de etnobotanice), desi, ma rog, in cazul dansului chiar ca trabucul s-a dovedit a fi un simplu trabuc, mai ales stiind ca a facut si cancer oro-maxilo-facial posibil legat si de acest obicei nociv de a mesteca tutun, chiar si de cea mai inalta calitate.

    RăspundețiȘtergere