marți, 22 ianuarie 2013

"La Carabus "


14 comentarii:

  1. Normal: după o masă bună, mergem la teatru.
    Da io cred că tot invers merge mai bine. :)
    Comentezi, etc, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dureros de actual si dupa atatia ani!
    Dar placerea de a revedea atati actori din trecut ma facut sa ma uit la tot filmuletul! Merci! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asta m-a facut sa aleg filmuletul asta :)
      ma bucur ca l-ai urmarit pe tot,ei,actorii,merita asta! :)
      pup draga Minnie!

      Ștergere
  3. Mie imi plac filmele si piesele de teatru vechi, rom. ... Påcat cå multzi actori dragi au trecut in nefiintzå :-(

    RăspundețiȘtergere
  4. ce draguuuuut! cât erau de tineri toti! ce frumoase erau Anda si Corina! bai, si ce mai curgeau zdrentele pe someurul de Stefan Banica :))) Ce palcere mi-ai facut cu acest videoclip! a fost ca o intoarcere în copilarie :)
    multumesc draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corina e atat de frumoasa si scheciul atat de actual mi se pare :))
      bucuria ta e si a mea draga mea draga! :)

      Ștergere
  5. eee...intre timp s-au mai inmultit :D

    RăspundețiȘtergere
  6. cu mare drag am privit filmuletul!! ce timpuri faine...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am mai vazut candva dar m-a bucurat revederea acestui moment artistic devenit istorie.
    Multumesc, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere