miercuri, 16 ianuarie 2013

Miercurea fara cuvinte - Bruxelles - Gradina Botanica (2)





Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitat

55 de comentarii:

  1. Da, da.... Cand totul este alb si înghetat în jur ne încalzesti sufletele cu verdeata verii...
    Super, ajuta la moral! :))
    Happy WW draga mea! Somn usor!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vara era departe,fotografiile sunt facute la inecputul lui noiembrie anul trecut,asta e si motivul pentru care nu sunt prea multe flori :)
      pup si eu Minnie si happy ww! :)

      Ștergere
  2. Îmi pot închipui ce minunate lucruri ai văzut acolo și a zburat timpul...
    Tare frumoase sunt spicuirile aduse,aici,pentru noi :)
    Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un oras de care m-am indragostit si unde mi-ar placea sa traiesc :)
      cu drag E. :)

      Ștergere
  3. ce frumos ca mai vedem flori si verde - cu toate ca imi amintesc ca era toamna tarziu, cand ai fost tu la Bruxelles, si totusi... Cat de frumos este!
    pupici draga mea draga. un happy happy WW si somn dulce, Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...era inceputul lui noiembrie motiv pentru care nu prea am avut flori de fotografiat dar am promis ca revin cu mai multe imagini asa ca m-am tinut de cuvant :)
      pup si eu draga mea draga,somn usor si happy ww! :)

      Ștergere
  4. Degeaba... tot la primavara ma gandesc:) Zambet senin, cer senin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce interesant arată coaja copăcelului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ar placea sa-ti pot spune ce copacel e dar nu stiu,stiu doar ca mi-a placut foarte mult :)

      Ștergere
  6. Inseamnå cå ai avut noroc, cand ai mai gåsit flori de fotografiat ;-) Sunt frumoase grådinile... mai ales toamna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...am avut sansa uneor zile calde dar cu toate astea am prins si un pic de ploaie...

      Ștergere
  7. Copacul din ultima foto - la prima vedere cel putin - il imaginez ca fiind piciorul unui vultur urias! :)

    Frumoase sunt imaginile! In prima foto Soarele pare sa trimita spre muritori raze albe care prevestesc iarna.

    Zi minunata sa ai!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e clar ca ai imaginatie :)
      ma bucur ca ai vazut atat de multe in fotografiile mele :)

      Ștergere
  8. E bine să mai vedem niște verde, culoarea speranței.
    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de acord cu tine :)
      o seara faina iti doresc si eu Zina!

      Ștergere
  9. frumos, frumos!
    zilele trecute vazui un fluturas pe la fereastra mea. am zis ca e semn de primavara. de unde? ninge de ieri....:(
    vreau in gradina ta botanica....:))
    pop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu as fi vrut sa-ti vad fluturasii de la fereastra :)
      te pupacesc!

      Ștergere
  10. Bună scumpo!
    Superbe poze... să vină primăvara!
    O zi senină îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo da...s avina,sa vina1 :)
      pup Elena,seara faina iti doresc si eu!

      Ștergere
  11. Deja mi-e dor de caldura, incep sa ma cam satur de iarna! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie sa recunosc ca nu am fost niciodata intr-o gradina botanica, dar fotografiile tale ma motiveaza.
    Mult verde si multa frumusete! As face sute de fotografii! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz e timpul ca tu sa mergi la Gradina Botanica si noi sa-ti vedem pozele :)

      Ștergere
  13. Asa e Bruxelles-ul... lasa amintiri, doruri, bucurii in inimi! Iti doresc sa ai ocazii sa-l mai vezi, sa-l mai simti...
    Pup, Pandhoră!

    RăspundețiȘtergere
  14. Abia astept sa treaca iarna:)
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu la fel dar suntem de abia la inceputul ei...
      o seara faina iti doresc si eu Robert!

      Ștergere
  15. Chiar dacă e început de noiembrie, pare că primăvara încolțește aici! Dacă nu în realitatea zilei aceleia, sigur în suflet și-n privire.
    Zi frumoasă, dragă Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dreptatea e ca mai mereu de partea ta :)
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu Mirela,multumesc! :)

      Ștergere
  16. nu-ti vine sa crezi cata verdeata si flori! in mijlocul iernii e ca o oaza...

    RăspundețiȘtergere
  17. Privind pozele tale mi s-a facut dor de vara si de zile insorite. :)
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de dorul acelor zile m-am oprit in gradina Botanica :)
      o noapte faina iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  18. ...continuam plimbarea... relaxant !
    happy WW, pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca am promis,m-am tinut de cuvant! :)
      o noapte faina iti doresc cu tot dragul!

      Ștergere
  19. Frumoase fotografii! Îmi închipui ce faină este în realitate această grădină, căci camera foto.... nu reuşeşte niciodată să surprindă toată strălucirea unei grădini. Poate ne mai arăţi şi alte poze.
    O zi frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-as fi dorit sa fiu acolo primavara sau vara...ar fi fost cu adevarat minunate fotografiile...
      o noapte frumoasa iti doresc si eu Alex! :)

      Ștergere
  20. Da! Vreau si eu soare si floooori! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Fumoase imagini ne-ai pregatit astazi!
    Multumesc pentru încântarea oferita ochilor !
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac Sorin :)
      o seara frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  22. Fotografiile sunt foarte frumoase. Chiar daca sunt de toamna :)
    Toate sunt frumoase, n-as sti pe care sa aleg. Poate pe cele cu putin rosu :) Pestisorii sunt asa de draguti :)
    Happy WW, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...pestisorii erau pur si simplu adorabili si mai ales zglobii :)
      mi-a parut rau ca nu am fost acolo primavara sau vara...e un adevarat paradis,cu siguranta...
      o seara frumoasa iti doresc draga Elly! :)

      Ștergere
  23. Soarele s-a abatut si pe"ulita" mea,iar acum imi incant vederea cu frumuseti perfecte.Coaja copacelului e deosebita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare atat de rau ca nu stiu cum se numeste copacelul...

      Ștergere
  24. Cred ca e ultima data când mai curat zapada anul asta, vreau sa sap si sa dau cu grebla si sa tund iarba!

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumos copac!
    weekend placut, draga mea!

    RăspundețiȘtergere