miercuri, 2 ianuarie 2013

Miercurea fara cuvinte - In Piata Constitutiei

Ideea Wordless Wednesday apartine intre vis si realitat

53 de comentarii:

  1. La mulți ani,frumoși și plini de satisfacție, Pandhora !!!
    Am văzut puțin la TV :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani!
      un 2013 norocos iti doresc cu tot dragul!
      artificiile insotite de muzica au fost splendide cu adevarat!

      Ștergere
  2. Bun găsit în noul an!
    M-am strecurat şi eu pe aici, pe la tine să miorlăi în miercurea fără cuvinte despre copacii care fac artificii!
    Like!
    La mulţi ani ţie şi prietenilor tăi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine te-am regasit Baghi! :)
      nu-i asa ca acei copaci fac artificii frumoase? :)
      la multi ani si tie frumosul meu! :)

      Ștergere
  3. Superbă fotografie. La mulți ani! Un an 2013 plin de inspirație. Și semne bune anul are... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca zici tu ca e frumoasa... :)

      Ștergere
    2. Tot faina te gasesc si-n noul an! Bun asa....;)
      Te-ai jucat cu focul, vad....Frumos!

      Ștergere
    3. recunosc ca da :))
      pup si eu geanina :)

      Ștergere
  4. La multi ani!
    Focurile de artificii ca sa incepi frumos anul cu mult zgomot ca sa se alunge spiritele rele :)) ...asa zicea bunica mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca a fost spectaculos ! A fost frig, dar a meritat ! Imi place fotografia... incadrarea este deosebita! :)
    Un an bun, pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de apreciere,o sa-i spun prietenului meu :)
      un an cu spor iti doresc la randul meu d-na inginer! :)

      Ștergere
  6. Frumos surprins!
    La mulţi ani, dragă pandhora!

    Cum a fost?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost deosebit,deosebit de frumos :)
      la multi ani si tie,Anastasia!

      Ștergere
  7. Artificiile sunt frumoase oricand si oriunde!
    Sa ai parte de o viata explosiva si luminoasa, ca si ele! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. An nou fericit, dragă Pandhora! Sănătate și belșug în toate! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urare Mirela,un an bun iti doresc la randul meu cu tot dragul! :)
      pup si eu!

      Ștergere
  9. Un An Nou cu sanatate si fericire iti doresc!
    Robert

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urare Robert! :)
      un 2013 mai bun iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  10. La multi ani cu sanatate! Sa fie un an asa cum iti doresti, draga Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urare Lolita!
      un 2013 cat mai bun iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  11. La mulți ani scumpo!
    Un an fericit și plin de bucurii să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena :)
      un 2013 norocos iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  12. Inteleg ca ai fost la spectacolul din Piata :)
    Cred a fost frumos :)
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel putin atat cat am stat noi a fost fain :)
      happy ww,draga Elly,pup!

      Ștergere
  13. Imi place fotografia, are ceva sarbatoresc dar si misterios in acelasi timp. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multam de apreciere :)
      un 2013 norocos iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  14. La multi ani!
    Wow, petrecere pe cinste :)
    Am tras un ochi pe la tv, sa nu ii spui lui Elly :)) ca eu i-am spus ca m-am dezis de tv :))
    Am vazut doar show-ul Antoniei, focul de artificii si trupa Voltaj din incheiere. Si, intr-adevar noaptea de vizionarea a tv-ului a luat sfarsit :)
    Poate, doar asa s-a mai incalzit atmosfera geroasa din toiul noptii din piata Constitutiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani si tie Anca! :)
      noi am vrut sa fim acolo la miezul noptii asa ca am prins o parte din show-ul lui Brenciu care a fost haios si ceva din Voltaj,ei au cantat imediat dupa focurile de artificii...
      a fost fain in piata :)

      Ștergere
    2. promit ca nu spun nimic nimic :))

      Ștergere
  15. Ai dreptate, si artificiile de la Bucuresti au fost frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ti-a reusit fotogeafia avand in vedere ca era si noapte si multa lume , presupun .

    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc dar prietenul meu este "talentatul" :))
      o sa-i spun ca a fost apreciat,ma bucur ca ti-a placut :)

      Ștergere
  17. frumos! viata sa-ti fie mereu sarbatoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cate luminite pe cerul din poza atatea zile cu bucurii - in fiecare an - sa ai! :)
    La multi ani si sanatate!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  19. Desi am fost in Bucuresti in noaptea dintre ani nu am ajuns in piata:( dar s'au vazut destul de bine artificiile si din locul in care ne aflam :d
    La multi ani:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la multi ani! :)
      imi pare bine ca ai fost in Bucuresti si te-ai bucurat de jocul de artificii...
      depinde in ce zona a orasului ai fost,e posibil sa nu le fi vazut pe cele din P-ta Constitutiei dar am inteles ca au fost spectaculoase mai peste tot! :)

      Ștergere
  20. Un an nou cu multe impliniri!
    Si iar m-am jucat cu mata neagra cu ochii verzi...
    Sper sa o gasesc tot anul care urmeaza :)
    Ce-mi doresc pentru mine sa fie si pentru tine! :)
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va fi mereu aici,poti fi sigur de asta :)
      multumesc de urari si ganduri bune,un 2013 plin de noroc iti doresc la randul meu,alaturi de cei dragi ai tai!

      Ștergere
  21. La mulţi ani fericiţi, dragă Pandhora!
    Îţi doresc din inimă un An Nou cât mai bun, cu sănătate multă şi bucurii, alături de toţi ce dragi! :-)
    Numai bine să-ţi fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alex pentru urari si ganduri bune...
      un 2013 plin de reusite iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  22. Ce frumoooooos! cand vad fotografia ta, parca mai am chef inca o data de revelion :)) pupici draga mea draga :-*

    RăspundețiȘtergere