vineri, 4 ianuarie 2013

Reflexii in Oglinda - Le musee du Louvre





foto : Fabio Ornago

mai multe gasiti la SoriN

30 de comentarii:

  1. waw.... unde gasesti fotografii atat de reusite ?!
    Excelenta alegere !
    Weekend placut, pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici nu stii cat ma bucura faptul ca iti plac :)
      iubesc arta fotografica dar ma limitez la a fi doar privitor :)

      Ștergere
  2. Ce mi-ar placea sa ma reflectez si eu pe acolo...:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu m-am "reflectat" dar fotografiile mele sunt ca si inexistente in fata acesteia care e impresionanta :)

      Ștergere
  3. ce perfectiune! arta à la Paris! :)
    pupici draga mea draga si mii de îmbratisari pentru inceputul de 2013 :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. E impresionanta imaginea!
    Chiar daca e B&W ... impresia e absolut speciala. Simti ca esti foarte aproape de locul respectiv. Are un puternic impact.
    O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place tocmai pentru ca este alb-negru,cred ca de aici si impactul...culoarea ar fi banalizat-o...
      placuta sa-ti foe si tie seara Elly,multumesc!

      Ștergere
  5. Frumoasa poza asta în linistea noptii! Ziua e un frecus pe-acolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. ce aer are în alb-negru!
    weekend plâcut, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. face corp comun cu noaptea...
      placut sa-ti fie si tie w-end-ul Anastasia,multumesc!

      Ștergere
  7. De nota 10! :). O zi cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Magnifica, minunata imagine si … nu gasesc nici un cuvant foarte potrivit!
    O duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e suficient ca te bucuri privind-o :)
      o noapte frumoasa sa ai si tu!

      Ștergere
  9. hai ma geamano! eu voiam sa te vad pe tine reflectata...:)
    nu zic imaginea e faina dar tu esti si mai faina...:)
    te poop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imaginea mea e deloc semnificativa dupa cum vezi :)
      pup geamana mea >:D<

      Ștergere
  10. Vechi și nou reflectate în oglinda aceleiași ape... Sugestivă reflexie !

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos si misterios!
    Week-end placut Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  12. O imagine foarte reusita:x o privesc deja de cateva minute si nu ma plictiseste, dar am dat totusi scroll sa pot lasa comentariu;))
    O duminca frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te-a cucerit :)
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica,multumesc! :)

      Ștergere
  13. Nu stiu de unde iei aceste fotografii, dar sunt minunate. Cea de aici imi place mult, mai mult decat pot spune in cuvinte.

    RăspundețiȘtergere