vineri, 11 ianuarie 2013

Reflexii in Oglinda - Him & Her






foto: Zoltan Huszti

mai multe gasiti la SoriN

47 de comentarii:

  1. impresionant! wow! fotografiile tale reflecta ... cele mai frumoase refelxii! :)
    te pup draga mea draga. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uneori ma gandesc ca la abtranete nu ne vor ramane decat reflexiile mereu tinere ale trecutului...
      asta vad privind aceste fotografii...
      te pupacesc si eu cu acelasi drag Carmen! :*

      Ștergere
  2. Sunt frumosi amandoi! Mai ales daca au îmbatranit împreuna! El seamana teribilde tare cu Dustin Hoffman în Papillon (1973 - bun film!)
    Te pup, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar fi fost frumos daca ar fi fost asa...
      am suferit vazand filmul ala...
      pup si eu draga Minnie,somn usor!

      Ștergere
  3. Rea Pandhora, rea. :)

    Bătrîneţea nu înseamnă ochelarii strîmbi prin care priveşti lumea la "apus" şi nici firele de barbă pe care bătrînii - indiferent de sex - nu şi le mai "rad".
    Bătrîneţea înseamnă senectute; înţelepciune; izvor de experienţă de la care cei - mai - tineri se pot adăpa.

    Dar pentru că tu eşti prea tînără ca să priveşti aceste lucruri cu înţelepciune, eşti absolvită. :)

    ps. am plimbat "mausul" pe pisicul cel negru şi, minune: mi-a dat dreptate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nici nu am spus ca inseamna "doar" ochelari strambi pe nas...din punctul meu de vedere inseamna "si" ochelari stambi pe nas...
    si nu sunt nici prea si nici tanara din pacate chiar daca,pate,par :)
    acum mai sunt absolvita? :)

    e un pisic intelept stii cand trebuie sa zica da si toat lumea e multumita :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neg că există şi purtători de ochelari "stîmbi" şi cred că este bine că arăţi acest lucru.

      ps. am interogat iar, pisicul cel negru cu ochi verzi; mi-a spus că tu eşti mai tînără decît vrei să pari; eu îl cred. :)

      Ștergere
    2. ce prieteni buni ati devenit voi doi :)
      e un pisic foc de alintat...unii zic ca-mi seamana :))

      Ștergere
  5. Astea-s fotografii de "Oscar"...really.
    Te uiti la ele si simti Romania aia apusa...plina de datini si traditii. Minunate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Înduioșătoare fotografii, ce fragilă pare bătrânețea... Cei doi bătrâni m-au făcut să mă gândesc la Filemon și Baucis, deși, cine știe ce relații sunt între ei, unii se fac foarte răi pe măsură ce înaintează în vârstă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca singuratatea e cea mai dureroasa si ii transforma pe oameni...
      imaginile reflectate in ochelarii lor reprezinta,pentru mine cel putin,acel a fost si nu mai are cum sa fie...
      dureros lucru...

      Ștergere
  7. sunt adorabili batraneii! marturisesc ca m-au facut sa zambesc. mi-am amintit de buna mea...tot asa a ramas cand m-a vazut anul trecut...:)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  8. Astea da fotografii ! Spun o poveste adevarata. Ce mi-au spus mie? Indiferent de cum imbatranim ( cei de aici se vede ca au muncit din greu toata viata) in oglinda sufletului nostru ramane vesnic o particica tanara si frumoasa !
    Sa ramai mereu tanara si frumoasa, pandhora !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frmoase ganduri,frumoase...
      da,ai oglindit in cuvinte o speranta...
      multumesc,nu iti intorc urarea pentru ca la tine vad deja ca esti mereu tanara si frumoasa :)

      Ștergere
  9. Sufletul tău cald răzbate din spatele alegerii făcute. Aceste fețe aproape identice, reflectă o viață lungă, trăită intens, cu siguranță nu ușoară. Fotografii care, așa cum spune Isabelle, spun povești adevărate.
    Te pup și te felicit, dragă Pandhora! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela :)
      nici nu stii cat de mult ma bucur ca va plac fotografiile...o clipa m-am gandit ca vi se vor parea prea dure pentru ca au o altfel de frumusete si cum bine ati sesizat voi,cu siguranta o poveste in spate...
      pup Mirela,o zi faina iti doresc cu tot dragul!

      Ștergere
  10. Sincer, arată jalnic...dar... nu le-a murit speranţa, focul se simte încă, chiar prin fotografie.
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se pare ca arata...atemporal :)
      minunata sa-ti fie si tie ziua,anastasia,multumesc!

      Ștergere
  11. Când te gândeşti că şi ei au fost cândva tineri şi frumoşi.... Of, timpul ăsta...

    O zi bună, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. timpul...el ne atinge si ne stinge...
      o seara faina iti doresc si eu Alex! :)

      Ștergere
  12. Batranetea e dureros de trista in Romania. Cei care acum sunt la varsta pensiei, au muncit 6 si 7 zile pe saptamana, ore suplimentare, s-au chinuit sa-si creasca copii in crese si camine( nu cu bone filipineze),si-au dramuit banii cati erau, pentru ca Romania trebuia sa-si plateasca datoria externa. Acum suporta din nou umilinta unei clase politice care uita ca este responsabila de situatie economica dezastruoasa in care a ajuns tara, care este din nou datoare, iar ei, pensionarii, sunt la cheremul guvernantilor. Ei nu pot face greve, asa ca pot fi umiliti in continuare.

    Potrivita alegerea ta!
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cuvintele tale,adevarul lor este cu mult mai dureros decat aceste imagini...

      o seara buna iti doresc si eu Cerasela!

      Ștergere
  13. Valurile vietii au lasat urme.
    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  14. Batranetea e un lux ce nu si-l poate permite orisicine!
    Interesanta alegerea ta!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o batranete fara griji,da...
      multumesc Iulisa,buna sa-ti fie si tie seara!

      Ștergere
  15. Bună scumpo!
    Interesante poze!
    Un sfârșit de săptămână minunat îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. O trăsătură comună - tristețea...

    RăspundețiȘtergere
  17. Cate au vazut acesti ochi,cu sau fara ocheleri,doar ei stiu sa spuna.

    Bunica avea o vorba:"Batranetea,boala grea."

    RăspundețiȘtergere
  18. E ceva legat de expresia lor ce ma face sa zambesc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e placut un zambet,le-ar placea si lor,cu siguranta...

      bine ai venit!
      te mai astept sa ridici capacul "cutiutei" mele :)

      Ștergere
  19. Impresionante fotografii...Se vede ca nu au avut o viata roza....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu,nu as crede ca rozul a facut parte din peisajul lor cotidian...

      ma bucur ca ai trecut pe aici,te mai astept! :)

      Ștergere
  20. Îmi plac tare !
    Mă gândesc la toate câte s-au perindat prin fața acestor ochi,de-a lungul anilor!!!
    Frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc E. :)
      stiu,tu cu sensibilitatea ta vezi foarte bine si dincolo de imagini...

      Ștergere
  21. Doi oameni batrani...prea imbatraniti. Poate de nevoi, de griji, de greutati...
    Ideea e ca sunt fotografiati nu cu cruzime ci cu tandrete. Stii ca se simte?
    Stii... pot fi priviti si ca reflexia lui in ea si invers...
    Asa, ca o completare...nu vreau sa ajung atat de batrana... :(
    O seara buna, Pandhora draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...tandrete,blandete,mangaiere...
      nu m-am gandit ca cel care i-a privit prin obiectiv a facut-o cu cruzime,el a inregistrat o stare...batranetea, pentru ca eu asa simt ca e batranetea...o stare...
      frumoasa sa-ti fie si tie seara Elly,multumesc!

      Ștergere
  22. Par totusi o idee cam malnutriti, si, desi au ochelari, nu au proteze de dinti. Mi se par cam neglijati.

    RăspundețiȘtergere