vineri, 26 aprilie 2013

Reflexii in Oglinda - Apusul,Dunarea



mai multe "Reflexii in Oglinda" gasiti la SoriN

39 de comentarii:

  1. Foarte frumos apusul.....
    Chiar ca îmi este dor de mare acum, de strand! :))
    Sa ai o zi faina, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi este dor de locurile acelea...
      o noapte buna iti doresc si eu Minnie,pup!

      Ștergere
  2. Ce frumos! Eu nu am Dunare...;)
    Poop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa,lasa ca ai si multe si altele si frumoase :)
      te pupacesc!

      Ștergere
  3. nu am mai vazut un apus de soare pe apa de... nici nu mai stiu când. Tare tare frumos i-ai surprins reflexiile!
    te pup draga mea. Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru mine este unul dintre cele mai frumoase :)
      pup si eu,somn usor!

      Ștergere
  4. Un apus incantator. O noapte linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lumină veche peste albii vechi ...
    Frumos! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe fotografii, Pandhora. Iubesc Dunărea și mi-a făcut mare plăcere să o revăd aici. Uite-o și la mine http://zinnaida.ro/2011/12/dunarea-mt-30/
    Weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. minunata Dunarea ta si culoare ei,cu siguranta,unica :)
      un w-end perfect iti doresc si eu,multumesc! :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Superb apusul tău!
    O zi însorită îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Elena,o zi perfecta iti doresc si eu,pup!

      Ștergere
  8. Cele mai frumoase momente ale serii, surprinse cu un farmec aparte aici, la tine. O minunăție! O zi la fel de minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mirela,minunata sa-ti fie si tie ziua! :)

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. multumesc,te imbratisez si eu draga Nicole! >:D<

      Ștergere
  10. Cat de frumos este... O zi minunata sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,o zi minunata iti doresc la randul meu! :)

      Ștergere
  11. a. Deşi apune ca să meargă şi el la culcare, Soarele ne întinde peste ape o "punte de lumină" , caldă şi prietenoasă, pe care să apucăm şi să urcăm spre el măcar în visele noastre frumoase şi să-i spunem..."Noapte bună"! :))). Spre gelozia...Lunii ! :)))
    b. Cred că poza e făcută la Sulina, judecând după lăţimea (mică) a Dunării...
    Weekend plin de soare şi de floricele mici de primăvară !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat Marco,Sulina,acolo este facuta poza :)
      un w-end perfect iti doresc la randul meu!:)

      Ștergere
  12. Extraordinar! Uite ca poate fi superb si la noi!

    Frumos :) , mi-as fi dorit sa fiu acolo!

    O searã cât mai plãcutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu mi-as mai dori sa fiu acolo :)
      o seara faina si tie Sorin,multumesc!

      Ștergere
  13. Ce frumos, si romantic in acelasi timp!

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow! Ce apus frumos! A doua foto e deosebita! Apusul e foarte bine pus in valoare. E plin de viata, de culoare. :)
    O seara de vineri cat mai buna, Pandhora draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Elly :)
      un w-end perfct iti doresc si eu!

      Ștergere
  15. Foarte frumoase reflexii ai adus, dragă Pandhora! O călătorie pe Dunăre, în amurg de zi...este ceva de vis! Nu poţi să uiţi aşa ceva.
    Îţi doresc un weekend cât mai frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de aprecieri,Alex,o noapte buna iti doresc si eu!:)

      Ștergere