vineri, 19 aprilie 2013

Reflexii in Oglinda - Curcubeie

foto:
mai multe "Reflexii in Oglinda" gasiti la SoriN

48 de comentarii:

  1. Oh, ce frumusetze care-tzi taie respiratzia.Felicitåri pt. alegere :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,fotograful merita cu prisosinta toate felicitarile :)

      Ștergere
  2. Imagine complet nerecomandabilă, astmaticilor: taie respiraţia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce splendoare! Două curcubee superbe și unul reflectat, o minunăție! Ieri am stat două ore afară, am mirosit toate florile, e o poezie Primăvara aceasta, dar săptămâna trecută, când a plouat, am avut parte de un curcubeu minunat! Are și ploaia farmecul său, mai ales dacă e cu...soare! O zi minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am vazut curcubeul acum doua saptamani cred,cand a plouat dar nu acest curcubeu :)
      primavara nu poate fi decat culoare :)
      o seara faina iti doresc si eu draga Mirela! :)

      Ștergere
  4. Reflexia curcubeului principal e admirabila. Reusita fotografie !

    RăspundețiȘtergere
  5. Curcubeu dublu - aşa ceva chiar că este rarisim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...un adevarat noroc sa surprinzi o asa frumusete...

      Ștergere
  6. ce noroc sa prinzi un astfel de moment!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fotograful a fost cu adevarat norocos,da :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Superbă imagine!
    Rar întâlnești două curcubeie în același timp și loc!
    Un weekend plăcut îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat
      un w-end incantator iti doresc si eu draga Elena! :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. categoric da!
      o seara faina sa ai si tu draga Robert!

      Ștergere
  9. E super fain...de o sensibilitate aparte,lumina parca vibreaza!
    O zi cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cerul s-a mutat in apa...
      m-am indragostit de fotografia asta...
      o seara deosebita iti doresc si eu draga Sorin!

      Ștergere
  10. Poza e chiar prea frumoasă ca să fie adevărată : cu două curcubeie, cu contrastul reglat excelent, etc..., dar e bine să o acceptăm ca idee : adică potopul s-a oprit, Noe a poposit pe uscat cu Arca lui încărcată, şi Creatorul a trimis ...curcubeul, ca la semafor, când se face verde...Cine ştie când o apărea cu adevărat curcubeul, în sfârşit, şi pentru noi...
    Weekend plăcut cu o primăvară caldă şi înflorită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc de urari draga Marco,minunata sa fie si primavara ta! :)

      Ștergere
  11. Asta e un curcubeu cu repetitie! Adica copy/paste! :))
    Zi faina draga mea, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      bine zis!
      o seara frumoasa sa ai si tu draga Minnie!

      Ștergere
  12. De parca nu le-ar ajunge cerul!Vor si pamantul!;)
    Superb!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce frumusete de imagine! Se spune ca un curcubeu perfect este unul dublu, aici însa este vorba despre un curcubeu mai mult ca perfect :) fiind observate chiar 4!
    O zi de vineri minunata iti doresc draga mea draga! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imaginea este mai mult decat perfecta!:)
      o noapte frumoasa si un w-end minunat iti doresc draga mea draga :)

      Ștergere
  14. No, am ramas fara cuvinte in fata frumusetei naturii.
    O seara cat mai faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa am ramas si eu privind fotografia...
      frumoasa sa-ti fie seara,multumesc! :)

      Ștergere
  15. Mă farmecă întotdeauna curcubeul !
    :) și acum aici la tine bineînțeles !
    Frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine...
      cel mai frumos curcubeu vazut de mine a fost la Cascada Niagara...

      Ștergere
  16. Minunate cerul si curcubeul ,sunt fantastice! Foarte frumos surprins!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un tablou plin de culoare...
      o noapte buna si tie Iulisa! :)

      Ștergere
  17. esarfa colorata, lumina in descompunere, aruncata pe pamant...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu,cuvintele tale mai mereu se transforma in vesuri :)

      Ștergere
  18. Uau, uau, uau! Si nu ma dor dintii!
    Am ramas ca in... Miercurea fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  19. Un curcubeu dublu! :) E un fenomen destul de rar. Foarte frumoasa reflexie! Excelenta fotografie!
    O noapte buna, Pandhora draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. categoric,o fotografie de exceptie :)
      buna dimineata draga Elly!

      Ștergere
  20. Nu se intampla prea des sa vedem curcubeul, iar in dublu exemplar este chiar de o frumusete rara. Minunata fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  21. Superb! Ce mai poti zice cind vezi asemenea imagini?

    RăspundețiȘtergere