sâmbătă, 26 octombrie 2013

Noua reclama de la Snickers


17 comentarii:

  1. hahahahaha! nici ca se putea mai much better! :)))))) Bestial clip!

    weekend fain draga mea draga! ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut mult de tot :)
      pup si eu draga mea draga,un w-end perfect iti doresc si eu!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. in concluzie,reclama a avut efectul scontat :)))

      Ștergere
  3. Lasă naibii orice reclamă...
    Bine ai revenit!
    Bun venit,
    îţi spun tROfi, ifim, Baghi, Rezervistul şi aşa mai departe...
    Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine te-am regasit! >:D<
      o sa trec pe la tine dar mai ales pe la Baghi,frumosul meu drag,mi-a lipsit mult :*

      Ștergere
  4. Mortala reclama! Aiaiaiai, daca ar intelege aia de la snickers ar iesi scantei! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu o stiam!!
    Cat de tare e!!:)))
    Beter, beter!:))
    Poop, seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca acum o stii :)))
      te pupacesc si eu,fain sa-ti fie w-end-ul!

      Ștergere
  6. :))))))))))
    E tare de tot!
    Grozavă, sunt de acord cu Minnie! ;)
    Te pup dragă Pandhoraa, să ai o duminică grozavă! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. o duminica plina de soare iti doresc si eu draga Mirela,ma bucur ca te-a facut sa razi in hohote,si eu am patit la fel :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) ce haioasa e!
    sa ai o duminica placuta, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. placuta sa-ti fie si tie duminica draga Melly,multumesc! :)

      Ștergere
  9. Ce pot face decat sa rad? :))) Tocmai ce-a fost la Tv reclama originala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut-o si eu mai devreme dar a noastra-i mai haioasa :))

      Ștergere
  10. Ha, ha! Ai naibii români, ce "Snickers" original au ei! :-)

    RăspundețiȘtergere