luni, 20 ianuarie 2014

Pink Mondays - Hot Chocolate

mai multe gasiti la karma police

28 de comentarii:

  1. Hihi
    Daca-i fara zahar vreu si eu!:)
    Sa ai o saptamana hot...:p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ciocolata fara zahar...pentru tine, cu siguranta :)
      te pupacesc :*
      cum sa-ti doresc sa fie seara? :)

      Ștergere
  2. Buna dimineata!
    Arata super dar nu ador ardeiul,in rest imi place totul!
    Un inceput de saptamana cat mai usor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci nu ai uitat ciocolata cu ardei iute! :)))))
    Sa ai o saptamana.... picanta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai facut o pofta, toate arata delicios. O saptamana cat mai linistita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg perfect :))
      o saptamana perfeta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  5. Cu totul si... cu tot ardeiul ! :)))
    Minunat!
    O saptamana pink!

    RăspundețiȘtergere
  6. cacao cu ardei iute, bautura zeilor....mmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar chili-hot :)
    Nu prea beau ciocolata calda, ultima cred ca am baut-o cu tine :))
    Te pup. O saptamana minunata si foarte pink iti doresc draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu draga mea draga :*
      sper ca urmatoarea o vei bea tot cu mine :)

      Ștergere
  8. oh...
    http://www.youtube.com/watch?v=E3fX2_bxEkg

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu,vorba cuiva,nu am gustul format pentru astfel de bunatati!Cerd totusi ca am sa incerc,odata si-o data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gustul se formeaza, totul e sa vrei sa incerci si mai ales sa nu-ti para rau ca ai incercat :)

      Ștergere
  10. nu stiu, dar mereu asociez ardeiul iute cu sarmalele sau cu ciorba de vacuta...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. IAR? Hai, Pandhoră, că nu mă mai joc :)
    Dar te pup, cu acut dor de ciocolată...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pup si eu doar dulce, Oana :*
      o noapte de ciocolata iti doresc! :)

      Ștergere
  12. Un contrast puternic! Ciocolata calda nu prea beau dar ciocolata-mi place de numa-numa! :) La fel si ardeiul iute! :)
    Saptamana dulce si hot sa-ti fie! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am incercat nimic "hot" in aceasta combinatie, dar dupa cum arata....mmmmm... cred ca este buuuun... :)

    RăspundețiȘtergere