joi, 26 iunie 2014

Reflexii in Oglinda - Sink into me


fotoStefan Beutle

mai multe gasiti la SoriN. 

26 de comentarii:

  1. Uau! :) Privind imaginile indelung am o senzatie, placuta, de... cadere intr-o relaxare profunda. Alung dorinta, ca-s multe de facut! :))
    Minunata ziua sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi da senzatia de plutire intre doua lumi...dar e prea devreme ca sa ma apuc de filozofeala :))

      Ștergere
  2. imaginile mi-amintesc de ce spunea cioran: dragostea e scufundare in fiinta si in nefiinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acest citat defineste perfect fiecare imgaine in parte, multumesc erys!

      Ștergere
  3. interesanta alegere!
    Sa ai un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-ar fi placut sa-mi spui ce gasesti interesant la aceasta alegere :)
      un w-end perfect iti doresc si eu!

      Ștergere
  4. Splendide și rafinate reflexii. Frumoase, alegeri, dragă Pandhora !

    Zi frumoasă ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga Zina, deosebite sunt intotdeauna alegerile tale :)

      Ștergere
  5. Foarte frumos si artistic, plus ca pozele transmit multa liniste si relaxare.Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasă alegere!
    Îți doresc un weekend minunat !
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Să le cumperi aspirină ;)
    La mine a obosit spațiul... ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Au expresivitate, sunt mai mult decât niște simple imagini, sunt încărcate de emoție, deosebite.
    O seară cu relaxare și dorințe împlinite! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu iubesc imaginile alb-negru...prima este preferata mea, o percep ca o plutire intre vis si realitate, intre a fost si va fi...
      o seara frumoasa iti doresc la randul meu, multumesc! :)

      Ștergere
  9. Zau, abia pot indrazni sa zic cu ce mi-au semanat mie aceste imagini, mai ales rigiditatea cam intepenita a fapturii oarecum fuziforme dar si cu ceva proeminente de acolo...dar o sa zic pe sleau...(imi cer anticipat iertare)...zau, o femeie presupus intreaga pe post functional de dildo. Ma rog,poate o persoana asa de gen prof Umberto Eco ar fi reusit poate sa scoata o compunere despre legatura dintre simbolul pestelui crestin si importanta falusului in spiritualitatea culturala asiatica, insa eu sunt cam desenzitizat de grafica asta care ma inconjoara asa la nivel mai de zi cu zi, si ce am zis eu, asta mi-a trecut prima oara prin cap !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o femeie pe post funcional de dildo :)))
      esti terbil Rudolph, zau! :))
      poate fi si aceasta o interpretare, fiecare cu viziunea lui doar ca mie, privind imaginea din perspectiva ta nu mi se pare nimic functional...imaginea este aproape statica...dar sigur, si dildourile au momentele lor de repaus :))

      Ștergere
  10. ce fotografii senzuale, câta perfectiune! Arta la cel mai inlat nivel!
    pup draga mea draga - Noapte nuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac :)
      de o feminitate si de o senzualitate discrete, asa le-am perceput si eu :)
      un w-end minunat sa ai draga mea draga!

      Ștergere
  11. Si pe mine ma duce gandul tot la o plutire intre doua lumi. Interesante imagini!
    Numia bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca aceste imagini transmit fiecaruia ceva, altceva sau acelasi ceva...cred ca in asta consta unicitatea artei...

      Ștergere
  12. Atipind reflexele trezesti reflexiile....:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesante imaginile tale de azi Pandhora .

    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. ma bucur ca le gasesti interesante, ma bucura trecerea ta pe aici :)

    RăspundețiȘtergere