miercuri, 27 august 2014

Naser 2

Nu credeam ca o sa-placa dar mi-a placut, chiar mi-a placut.
Auzisem pareri pro si contra si cum eram sigura ca il voi compara cu primul mi-as fi dorit sa nu fiu dezamagita.

Naser 2 este un restaurant libanez situat in zona Armeneasca, foarte in centrul Bucurestiului.
Primul Naser, situat in zona Piata Domenii este un restaurant mai mult de cartier, nimic sofisticat, unde mergi sa manaci bine, pur si simplu.
M-am bucurat sa descopar aceleasi preparate savuroase si la Naser 2.
In plus spatiul este confortabil, atat la parter cat si la etaj.Designul nu are nimic special sau original dar asta nu este un minus atata timp cat mancarea este gustoasa, mancare pe care o vezi inca de la intrare in vitrine, gata de a fi pusa pe frigare sau in farfurie, fierbinte si proaspata.
Nu sunt neaparat fan al bucatariei cu gust mai altfel, nu-mi place mancarea indiana de exemplu, pentru mine e prea aromata, prea picanta, cu prea mult sos...
Mancarea arabeasca este cu totul altceva, are alta prospetime si savoare, alta consistenta si in plus, cum sa nu te topesti dupa baclavale si saraili? :)
Oricum gusturile stim cu totii ca nu se discuta.
In ceea ce ne priveste, noi am luat la aperitiv Sambusa, sunt un fel gogosele umplute cu carne de oaie si condimente, unele, si cu branza, celelalte.Fierbinti, crocante, au mers perfect cu un pahar de Ayran rece si imbogatit cu menta, absolut delicios.



Trebuie sa remarc ca atat la Naser 1 cat si la Naser 2 serviciul este rapid, chelnerii atenti si mereu zambitori, lucru care conteaza, intotdeauna.
Pentru felul principal am ales cotlete de berbecut, eu si frigarui asortate (pui, vita, oaie ), prietenul meu.
Un pahar cu vin a completat perfect alegerile pe care le-am facut si desigur, lipiile, care la randul lor insotesc orice portie de mancare.
Sa nu uit, salata de muraturi asortata si desertul sunt din partea casei.Trebuie sa recunosc ca baclavaua de la Naser 1 mi-a placut mai mult :)
Portiile nu sunt deloc mici, eu am luat la pachet doua dintre cele cinci cotlete de berbecut care formau portia mea.De altfel nu am fost singura care a solicitat doggie bag, aceasta e deja o obisnuinta la Naser.

Singurul minus peste care nu pot sa trec a fost muzica, foarte tare, un amestec de muzica arabeasca si hit-uri ale anilor '90, muzica nu a adus nici un plus atmosferei asa ca noi am solicitat sa i se diminueze intensitatea ca de schimbat calitatea nu aveam cum sa o schimbam.
In concluzie, daca vreti sa mancati o mancare proaspata, gatita bine si cu gust puteti merge cu incredere atat in zona Domenii cat si in zona Armeneasca, veti pleca multumiti, va garantez.
Daca sunteti in cautarea unui restaurant arabesc cu atmosfera sofisticata, atunci e cazul sa renuntati, la Naser te simti bine, fara fast dar cu gust la mancare.

18 comentarii:

  1. o invitatie careia nu stiu cine i-ar putea rezista! daca as locui mai aproape, acum seara m-as fi dus sa ma întâlnesc cu tine, sa mâncam ceva, orice... salate si mici ;) Ce frumos ar fi putut fi!
    oricum, stiu ca vom fi cândva împreuna pe strazile Bucurestiului :) te pup draga mea draga. O seara cât mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am aceeasi siguranta :)
      ne vom plimba, vom povesti despre case, locuri si oameni, ne vom opri sa bem un ceai daca va fi toamna sau o limonada daca va fi vara...cat despre mancat, avem o mie de locuri si de feluri de mancare cu care sa ne rasfatam :)
      pup si eu draga mea draga, frumoasa sa-ti fie si tie seara! :*

      Ștergere
  2. Sunt convins că v-aţi simţit bine. Orientalii ăştia, au grijă ca clienţii să se simtă cât mai bine şi să plece acasă mulţumiţi. Ai noştri.... mai uită.
    Am reţinut recomandarea. Sărut mâna, Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mancat niciodata mancare arabeasca, dar as incerca cu prima ocazie. O zi buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. merita sa faci cunostinta cu cotletele de berbecut si uite ca mi-am amintit, au si ceva sortimente de bere...

      Ștergere
  5. Am fost şi eu la ei şi chiar mi-a plăcut tot ce am mâncat. Nu mă aşteptam, mai ales că nu sunt impresioantă de mâncarea arăbească (gusturi şi gusturi...). O fi un compliment pentru ei sau nu!?! :)
    Seară frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as zice ca da :)
      faina sa-ti fie si tie noaptea, Anastasia, multumesc!

      Ștergere
  6. pe mine berbecutu, mielutu, oita si mai ca si vita nu ma incanta.....
    imi suna delicios tot ce ai descris mai sus dar totusi, cotlete de puisor nu au?:))
    doamne ce mi-e doar de o masa cu prieteni dragi! :)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frigarui si aripioare de pui delicioase, da...mmmm :)
      te pupacesc si eu!

      Ștergere
  7. Data viitoare trec pe acolo sigur. Ma omor dupa bucataria asiatica!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie-mi place bucataria arabeasca desi am "probleme" cu oaia, berbecutul, miei... :) Dar retetele se pot si adapta, iar puiul imi place. :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. puiul e la fel de gustos si placut condimentat asa ca poti manca cu incredere :)

      Ștergere
  9. Sunt sigură că mi-ar plăcea acolo ... iar gurmandul din mine ar fi mai mult decît mulţămit!
    Îmi place mîncarea orientală, îmi plac aromele diverse, îmi place explozia de gusturi la fel de mult cum îmi place şi simplitatea în farfurie şi-n gură.
    Iar cu sambosa mi-ai făcut o poftăăăăăă !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu stiu ca tu esti in egala masura o gurmanda si o creatoare de bunatati si fineturi asa ca ai aprecia, nici nu ma indoiesc de asta, varietatea de gusturi...
      mie mancarea arabeasca mi se pare foarte consistenta si poate ca obiceiul lor de a pune pe masa multe si felurite duce catre acest efect :)

      Ștergere