miercuri, 3 septembrie 2014

Miercurea fara cuvinte - La cabane aux images/Casuta cu Imagini - Moeciu de Sus






La cabane aux images / Casuta cu imagini apartine lui Laurent Jouault

POSTARE INSCRISA LA "MIERCUREA FARA CUVINTE"

37 de comentarii:

  1. Vai ce mi-a placut "casuta de turta dulce",,,,,, grozav de faina!:))
    Ultima fotografie mi-a amintit de clasa întai... nici eu nu ajungeam la tabla! :))
    pupici, happy WW !!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar cine ajungea? :))

      sa stii ca exact asa arata, casa :)
      mi-a placut atmosfera de acolo,foarte rustica, expozitia de fotografie, metoda inedita pe care o foloseste Laurent Jouault (cianotipie).
      el locuieste acolo, a ales o conditie de viata cat mai aproape de natura, este un om cald, fermecator si evident, talentat :)

      Ștergere
  2. Bună dimineața !
    Și la mine plecă vara lăsând în locul ei o toamnă frumoasă.
    Să ai o MFC bună, frumoasă și liniștită !

    RăspundețiȘtergere
  3. ce idee grozava! "casuta cu imagini"! tare inspirat initiatorul acestei expozitii!
    opincute, ciobani filozofi si bobocei in clasa-ntâi. Draguta selectia ta, draga mea draga. pupici. Noapte buna si Happy WW! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca e un tip extrem de placut si pasionat, cum altfel de ce face dar si de locurile si obiceiurile de la noi :)
      pup si eu draga mea draga, happy ww!

      Ștergere
  4. Foarte interesant! Si locul, si casuta si metoda si alegerea artistului! De-as avea timp sa "rasfoiesc" drumurile tarii! :)
    Pupici! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acesta este un loc pentru mine !
    Nu vreau nimic mai mult !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut! Pare un proiect foarte interesant!
    O miercure cat mai frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. scăunelul din clasa I... adorabil!
    o zi frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe fotografii,Moieciu fie el de sus,de jos are ce arăta vizitatorilor,
    un loc splendid!
    O zi excelentă îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este amuzant faptul că o cutie poștală are nevoie de ...etichetă, ca să spun așa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avand in vedere ca seamana cu un vechi aparat de fotografiat cu burduf, as zice ca ideea nu e chiar rea :))

      Ștergere
  10. Ce casuta frumoasa plina de amintiri si mai frumoase! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. O expoziție inspirată. Și ce interesante sunt pozele alea albastre !

    Happy WW, Pandhora ! ♥

    RăspundețiȘtergere
  12. deci trebuie sa ne povestesti despre treaba asta... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma gandeam sa stii la o postare mai detaliata, adevarul e ca merita :)

      Ștergere
  13. Se vede ca ai avut o vacanta perfecta ! Minunata initiativa !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost si ce rau imi pare ca trebuie sa o spun la timpul trecut...

      Ștergere
  14. Cel mai mult îmi place imaginea cu fetița care scrie pe tablă. O seară minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Pana acum ori nu am fost atenta,ori nu e pe soseaua principala de nu am vazut aceasta casuta,dar promit ca voi trece cu atentie data viitoare.E de poveste.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imagini frumoase are casuta si in jurul ei!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce idee frumoasă. Iar locul este minunat! Să aduni fotografii din alte vremuri, este ca un... "pod peste timp".
    O toamna frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna, mi-ai place sa citesc mai multe detalii :) M-au surprins placut , atat casuta cat si cutia postala, chiar ca sunt tari :D

    RăspundețiȘtergere
  19. am fost si eu in Mica Elvetie asa cum mai era denumita zona Moeciu.
    este o zona foarte frumoasa si pitoreasca

    RăspundețiȘtergere