duminică, 7 septembrie 2014

Pasarea Colibri - Toti suntem putin luati

13 comentarii:

  1. Poate ca eu sunt mai mult..... luata, dar nu mi-a placut Pitis nicio data! Si nici "Pasarea Colibri" nu ma entuziasmat! Sorry! :))
    Asa-i ca-s dusa? :))))))))))
    pupici, duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imipare rau ca spui asta dar...povestea cu gusturile nu e doar o poveste :)
      mie mi-a placut intotdeauna, a fost un "altfel" intr-o vreme cand toti trebuia sa fim la fel :)
      si nu esti dusa, ai gusturile tale, mi se pare firesc, eu una detest uniformitatea :))
      te pupacesc si eu, placuta sa-ti fie si tie duminica! :*

      Ștergere
  2. Of, ce frumos mai cânta "Moţul Pittiş"... Mare păcat că s-a dus atât de repede.
    O melodie minunată.Mă bucur că am reascultat-o
    O duminică frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te bucuri, draga Alex!
      frumoasa sa-ti fie si tie duminica, multumesc! :)

      Ștergere
  3. Un clip cu teleenciclopedia nu pui? Macar acolo Pitis avea valoare reala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. valoarea lui Pittis nu sta intr-un loc, nici macar intr-un timp...ea exista si atat :)

      p.s
      saptamana asta o sa postez doar clipuri, nu am timp sa gandesc, am timp doar sa-mi amintesc dar sa stii ca mi-ai dat o idee...imi amintesc de melodia de la teenciclopedia si de serile de sambata...cred :D
      parca mai exista emisiunea sau nu?

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. ma bucur ca te-ai hotarat sa treci pe la mine, bine ai venit! :)

      Ștergere
    2. am mai trecut, dar in tăcere :)

      Ștergere
  5. ii iubesc pe fiecare din membrii acestei trupe, dar mai ales pe Pitis. Ce voce, ce texte, cata profunzime! Frumoasa alegerea ta de azi, draga mea draga!
    pupici. O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se facuse dor de el, de vocea lui...
      pup si eu draga mea drafa, faina sa-ti fie si tie duminica! :)

      Ștergere