miercuri, 22 octombrie 2014

Miercurea fara cuvinte - Octombrie, ceruri







mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN

42 de comentarii:

  1. Ce frumos ai surprins cerurile unui octombrie atât de frumos. Să sperăm că vom mai avea cât mai multe zile frumoase.
    O noapte liniştită, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Spectaculoasă lună
    început de toamnă,kanotimp pe placul meu !
    happy ww

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineaţa ! Astăzi ai fost harnică. Pe semne nu ai avut somn şi ai fost a treia la postări.
    Să ai o zi faină şi liniştită, cu spor la tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Liviu, o noapte buna iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  4. Cer pe alocuri nervos dar deh, ce sa-i ceri? E cer de toamna. :D
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceruri de octombrie, unele calde și luminoase, cu norișori pașnici, altele cu nori prevestitori de ploaie. Frumoase fotografii !

    Happy WW, Pandhora ! ☺

    RăspundețiȘtergere
  6. Avantajul de a vedea lumea din mașină. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos ai surprins norii,sper ca ploaia să mai aștepte puțin și să mai avem zile însorite!
    O zi minunată îți doresc,scumpo!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta vor mai fi dar nu prea multe...
      pup si eu Elena! :)

      Ștergere
  8. Variate si interesante unghiuri de vedere a cerului ! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos ai surprins cerul schimbator de octombrie!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Raluca! :)
      o noapte frumoasa si tie!

      Ștergere
  10. Imagini tare frumoase, pline de culori si de un aer nostalgic.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar si cu nori, frumoase imagini!

    RăspundețiȘtergere
  12. In sud norii au fost mai rari in luna asta, dar totusi s-au aratat si ei :)
    Ai surprins nori volburosi dar si cuminti.
    Sa ai un sfarsit de saptamana frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat, au fost nori diferiti, in locuri diferite dar mai spre vest :)
      o saptamana usoara iti doresc si eu!

      Ștergere
  13. a doua imagine e superba! :)
    imi plac unghiurile diverse de fotografiere...:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Geanina :)
      acum ce sa zic, unghiurile alea cred ca dau junghiuri privitorului :P

      Ștergere
  14. Munte!!! Intotdeauna, pozele montane, ca sa zic asa imi trezesete nostalgia copilariei mele.
    O seara placuta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca imaginile ti-au redesteptat amintiri placute nu pot decat sa ma bucur :)
      o noapte buna iti doresc si eu!

      Ștergere
  15. Si tu faci poze din masina,dupa cum vad.La tine toamna e privita personalizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt ele prea reusite dar...:)
      multumesc, Floarea!

      Ștergere
  16. nuante de octombrie, dar caldura din suflet ne insoteste zilele acestea gri :)
    pup draga mea draga! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevar ai grait! :)
      pup si eu, draga mea draga! :*

      Ștergere
  17. Cat de frumos ai surprins cerul! Felicitari Pandhora! Chiar asa a fost toamna asta- schimbatoare! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  18. multumesc, Nicol :)
    e dragut din partea sa apreciezi ceva facut de nepriceputa de mine :)
    recunosc, am o slabiciune pentru ceruri, la tine am vazut si multe si frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sau, o fotografie cat o mie de cuvinte :) - Superbe !

    RăspundețiȘtergere