miercuri, 26 noiembrie 2014

Miercurea fara cuvinte - Brancoveanu - Vinars


mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN


24 de comentarii:

  1. waw...Extra Old...dupa coniac, acum trecem la vinars ! Buuun !!! :)
    Excelenta prezentarea ! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. oooooo, un produs care face furori în domeniul cunoscatorior de bauturi fine!
    O idee excelenta pentru Luna Cadourilor :)
    pup draga mea draga. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow! ştiu că-i anul Brâncoveanu, dar...
    vin sau cogniac?
    o zi minunată draga mea, chiar dacă-i gri! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Să-mi fie iertată obrăznicia, dar cartea din prima fotografie aș ....citi-o și eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vinarsul e tot un fel de brandy similar coniacului sau armagnacului ? Adica pt ca e din struguri si tinut la maturare in butoaie speciale ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai, ne dregem asa de dimineata? :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Zau, vin sarbatorile de iarna si macar acum incerc sa studiez asa in ultima clipa pt a sti ce sa intreb si sa raspund in conversatiile mele cu eventuali prieteni re ce bautura imi place, un alt capitol de conversatie sociala in legatura cu care ma stiu deficitar...ideea cu un purtator de cuvant personal, eventual unul enciclopedic, suna din ce in ce mai bine ! Ce idee buna pt o aplicatie de Android ! Numele celei ideal optim potrivite pt nevoile mele de conversatie cu prietenii ar trebui probabil astfel necesar sa fie chiar poate d'Alembert !

    RăspundețiȘtergere
  8. Vinarsul nu mă atrage, dar sticla și paharul sunt adevărate opere de artă !

    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  9. Vinars = cognac ? Foarte frumoasa prezentarea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ambalajul arată super,conținitul rămâne de văzut!
    Seară excelentă îți doresc,scumpo!
    Pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dupa cum ne arati tu aceste bauturi,ma faci sa-mi doresc a le gusta.Pe vremea mea erau altele la moda si le gustam,acum mai deloc.Inchina un pahar si pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine arata! Parca as bea un pic!
    Numai bine, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  13. multumesc celor care au trecut azi pe aici si au gustat din Vinarsul Brancoveanu, imi cer scuze ca nu am comentat azi pe nici un blog, din pacate prietenul meu a avut, inca are o problema de sanatate si azi a fost o zi complicata din acest motiv...

    cognacul este o bautura potrivita barbatilor dar mie imi place sa-l gust din cand in cand...
    Brancoveanu a fost o placuta, foarte placuta surpriza, pentru ca este fin, catifelat si te face sa-i simti taria de abia dupa ce intra in "circuit"... este elegant si ca bautura si ca aspect, vi-l recomand! :)
    cineva intreba daca vinarsul este acelasi lucru cu cognacul, da, este, doar ca denumirea de cognac o poarta doar produsele obtinute in regiunea Cognac din Franta.
    numarul de stele indica vechimea cognacului, uneori apar inscriptionate si un grup de litere care, conform Wikipedia insemana urmatoarele: " litera “V”, dacă băutura este obținută din distilate învechite cel puțin un an, sau a grupului de litere “VS” - Very Special, sau ✯✯✯ - pentru distilate mai vechi de trei ani, “VSOP” - Very Superior Old Pale - pentru distilate învechite minim cinci ani, “XO” - Extra Old - în cazul în care durata de învechire depășește șapte an ".

    daca aceste informatii v-au convins sa nu lasati de-o parte un pahar de cognac bun, eu una, ma bucur :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim pentru informatii... clare si la obiect!
      Sanatate multa! aveti grija de voi. pupici

      Ștergere
  14. Bună seara !
    Astăzi mă găseşti doar la nr. 40
    Să ai o noapte liniştită şi faină, iar mâine o zi bună cu spor la tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  15. O băutură cu adevărat fină şi deosebită. Senzaţia pe care ţi-o lasă în gură, pe toate papilele gustative, este deosebită şi asta îi dă toată distincţia. Iar sticla, paharul şi cutia-carte sunt o idee specială.
    O zi frumoasă, dragă Pandhora şi multă sănătate prietenului tău!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am zis ca este o sticluta de parfum intai! Imi place forma sticlei...

    RăspundețiȘtergere
  17. Suuuper! M-am gandit, vazand doar poza, ca e vorba de-un parfum! :)

    Insanatosire grabnica si perfecta prietenului tau!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. Prima data,am crezut ca e o sticla de parfum dupa forma. Cognac..am gustat odata, nu imi place. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca depinde ff mult de genul de "cognac" (brandy, brandywine, branndtvin, vinars), pt ca si eu cred ca am avut aceeasi experienta ca Ella cand am gustat prima oara, nu mi-a placut, si nu mai tin minte ce brand era. Insa cand dupa ani am gustat din nou, de aceasta data tin minte brandul, (pt ca m-am uitat la eticheta), Hennessy, ala mi-a placut. Desi desigur o fi fost si pt ca intrasem in grupa target a "barbatului matur" pe cand prima oara nu fusesem asa de matur, cred ca aveam numai 16 ani ! De aia e bine totusi sa respectam regulile cf carora nu este bine ca persoanele sub 21 de ani sa consume tarie, ca pe urma ne formam impresii injuste despre diverse branduri...bine ca nu tin minte care fusese ala care nu mi-a placut, ca sa nu risc sa acuz vreo companie si angajatii ei, semeni oameni ai muncii, asa fara nici o baza !

      Ștergere
    2. Ha ! Ha ! Eu credeam ca XO= kiss & hug, ca mie asa imi trimite uneori prietena mea sms ! Bine ca m-am documentat acuma si in legatura cu abrevierile ca sa stiu si mai bine ce si cum sa raspund cand voi fi intrebat social ce bautura imi place ! Ca pot folosi ajutor mnemonic, zic XO si incep sa zambesc si sa ma relaxez si nu va mai iesi iar ca am iesit la tabla
      cu lectia neinvatata !

      Ștergere
  19. Exista anumite mici diferente intre vinars si cognac insa asta tine de tehnologia folosita si de maniera de invechire.
    In rest, ramine un produs cu care poti cinsti gustul priceputului in degustari bahice!

    RăspundețiȘtergere