miercuri, 5 noiembrie 2014

Miercurea fara cuvinte - Iohana NICHITA


artist: Iohana NICHITA

mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN

34 de comentarii:

  1. toate sunt frumoase! si siluetele negativ, si cele ecru si cele roz. Un stil special.
    pup draga mea draga. Noapte buna :-*
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-au placut mult pentru aerul lor usor vintage si totusi proaspat...
    te pupacesc si eu draga mea draga, somn usor! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineața !
    Moda la ea acasă.
    Să ai o noapte liniștită și frumoasă, iar după ce se luminează de ziuă să ai por la tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  4. Distinse și frumoase
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. nici prin cap nu-mi trece sa te contrazic :)
      o noapte frumoasa iti doresc si eu!

      Ștergere
  6. Foarte interesantă alegerea ta de azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase,deosebite si incantatoare aceste lucrari.Sincera sa fiu, nu am mai vazut,dar le-am studiat cu mare atentie si diferite cu talc.O zi buna si frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac, sunt altcva si asta m-a atras si pe mine...
      faina sa-ti fie si tie ziua, multumesc! :)

      Ștergere
  8. Frumos,ca de fiecare dată la tine găsesc ceva deosebit!
    O zi minunată îți doresc,scumpo!
    Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte frumoase, au un aer mai vechi, dar totusi nou.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cele negativ imi plac cel mai mult.
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Picturi ? Fotografii ? Vitralii ? Ar putea fi orice și arată grozav.

    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  12. Am intrat pe site-ul artistei- deosebite lucrarile. Imi place selectia realizata de tine-ultima lucrare este preferata mea.
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte faine ! Cand e talent, e!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. elegante, rafinate!
    cu drag le-as incerca....:P

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte ingenioase toate vitraliile,imi plac mult cele cu flori si grafica negativ.Multumesc pentru prezentare !

    RăspundețiȘtergere
  16. intai am zis ca-s vitralii, apoi n-am mai fost asa de sigura, intre timp am citit si comentariile si am primit confirmarea ...
    frumoase, frumoase

    RăspundețiȘtergere