miercuri, 12 noiembrie 2014

Miercurea fara cuvinte - Va place pastrama? :)




mai multe si mai frumoase gasiti la CARMEN

28 de comentarii:

  1. Aoleu, ce ne-ai făcut aici! Îmi plouă în gură de poftă şi parcă simt până aici mireasma de pastramă minunată! Cum ar putea să nu-mi placă?
    O noapte frumoasă, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      o noapte cu vise gustoase iti doresc, draga Alex! :)

      Ștergere
    2. O zi "gustoasa" si la tine, draga Pandhora! :-)

      Ștergere
  2. ...bine că-i fără cuvinte că nici nu pot deschide gura :))))))
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei bine! Mi s-a facut foame acum!
    O sa visez numai pastrama! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa frumos prezentata, normal ca ne place si ne faci pofta...mmmm... bun,bun...
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună dimineaţa !
    Lângă atâtea bunătăţi îţi las şi eu un mesaj.
    Să ai o MFC frumoasă şi liniştită cu spor la tot ce faci !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne place, ne place, cum nu? Chiar sâmbătă am degustat o mică pastramă, dar parcă nu arăta la fel de bine ca a ta. Însă a fost gustoasă. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow,cum să refuzi așa ceva,deja salivez!
    O zi minunată îți doresc,scumpo!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta-mi faci tu de dimineata? :(( Esti atat de rea, nu-mi vine a crede!!!
    Normal ca-mi place, mai ales cand vine la pachet cu mamaliguta si mujdei. :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Mmm, minunat ! Ia, să iau o gură din cana cu vin, să nu-mi cadă greu ! ☺

    Happy WW, Pandhora !

    RăspundețiȘtergere
  10. si ce mi-ai facut!!!!!!!!!!
    nu pot sa cred
    stii cat de greu e sa gasesti o pastrama buna??????

    RăspundețiȘtergere
  11. si cu sos de usturoi?! vai! am impresia sau tu nu ne mai iubesti!!:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mmmm... arata delicios! Acum stau la birou si numai la mancare ma gandesc. :)
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata delicios! Zinaida are dreptate!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa vezi ca mananc acum seara! Am inghitit in
    sec.Numai eu si ginerele mancam pastrama,dar curand o sa-i fac o surpriza,datorita tie.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai intrebi? Stai ca vin si eu, mai e si pentru mine o bucatica?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu ma pot opri din inghitit in sec... asa ca n-am cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place si pastrama,si mamaliga si prezentarea.
    Acum de unde pot manca asa ceva?:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt incantata ca nu doar eu sunt o pofticioasa cand vine vorba de pastrama de oaie sau de berbecut, in special :))
    multumesc ca ati trecut pe aici ca sa o gustati, sa ne fie de bine (virtual vorbind), va astept maine dimineata daca nu chiar in seara asta la o cafeluta gustoasa si parfumata! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt mare fac pastrama mai ales daca e condimentata si gatita asa cum trebuie :D

    RăspundețiȘtergere