duminică, 13 noiembrie 2011

Life in pictures - Perrier

Pentru ca am vrut sa raman in atmosfera postarii anterioare, am ales tot o reclama.
La vremea respectiva (anii '70) a fost considerata scandaloasa, motiv pentru care a fost cenzurata...
Eu sper ca veti aprecia latura artistica a acestei reclame :)



Mai multe gasiti la Costin Comba.

72 de comentarii:

  1. Finalul l-am anticipat... atunci multe erau considerate scandaloase... unora li se pare revoltator ca femeile aveau drept de vot.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) după părerea mea au trecut vremurile când o astfel de reclamă se consideră scandaloasă !

    RăspundețiȘtergere
  3. Costin: foarte adevarat....bine ca acele vremuri au trecut...dar...putem sti ce ne rezerva viitorul? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. tu1074: din fericire da :)
    pe mine ma distreaza tare de tot reclama asta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Quite an erotic ad but certainly created in a very artistic way!

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa cum spuneam, reclama buna e cea care-ti atrage atentia.
    Ma intreb la ce-or pofti baietii cand vad reclama?
    ...sau nu trebuie? e evident?
    la beeereee! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi-a plăcut ...
    Inteligentă şi provocatoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gemma Wiseman: Welcome:)
    eroticism has always sold well all but this "movie" makes a stylish way :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Doru: exact...
    erotismul vinde intotdeauna bine orice fel de produs iar aceasta reclama are eleganta si bun gust :)

    RăspundețiȘtergere
  10. E foarte tare! Pentru acele vremuri, se pare că a fost într-adevăr ceva mai... provocatoare, dar are creativitate maximă. Câţi s-ar fi gândit la aşa ceva dintre creativii de atunci?! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Max Peter: stiam ca o vei aprecia la justa ei valoare :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună scumpo!
    Super tare reclama!
    O duminică minunată îți doresc!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. *ELENA*: minunata sa-ti fie si tie duminica...multumesc :)
    pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  14. cata senzualitate:)))e foarte tare!azi nu mai pare scandaloasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mâna aceea feminină e frumoasă şi delicată iar gesturile îi sunt graţioase şi pline de tandreţe. Reclama mi-ar fi plăcut cu adevărat dacă aveau oarece măsură.
    Mai exact, admit că ideea e îndrăzneaţă, dar mie-mi displace cum a fost pusă-n act.
    După părerea mea, păcătuieşte prin accentuarea peste măsură a mesajului sexual pe care îl transmite. Se insistă excesiv pe ceva evident.
    Adică, ok, am prins ideea, dar chiar trebuia să masturbeze sticla 1 min? Avea vreunul din noi vreun dubiu despre ceea ce urma să se petreacă?
    Finalul e mai mult decât previzibil. Mai lipsea doar ca tipa să pună sticla la gură şi să bea...
    Cam asta se întâmplă când o idee bună e exploatată mai mult decât e cazul atunci când e transpusă în imagine.

    Cam asta e părerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  16. geanina: oare cum vor fi privite reclamele de acum peste 40 de ani? :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Blue: poate ca acum 40 de ani timpul avea alta valoare si durata avea alta incarcatura decat cea pe care o resimtim noi azi :)
    mie imi place-raportat la vremea respectiva-curajul pe care l-au avut promovand erotismul la modul evident si totusi artistic...era vremea revolutiei sexuale asa ca...:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Şi nu cred că a fost cenzurată din cauza ideii, ci din cauza acestei accentuări excesive a ei, a insistenţei cu care reclama ajunge să fie o "mimă" în loc de un act (mai mult sau mai puţin artistic) cu sens sugestiv.

    RăspundețiȘtergere
  19. Blue: asta chiar nu am de unde sa o stiu...dar e perfect posibil...
    cum spuneam,reclama trebuie vazuta in contextul epocii respective cand aceasta "sugestie" de lunga sau scurta durata insemna mult prea mult...

    RăspundețiȘtergere
  20. Repet, ideea mi se pare ok şi poate chiar ar fi fost în acord cu vremurile. Specularea ei la extrem, face ca reclama să-şi piardă din rostul pentru care a fost creată.
    Nici eu n-aş fi promovat-o! E slabă!
    Se centrează pe sexualitate şi mai deloc pe "cumpără produsul".

    RăspundețiȘtergere
  21. Blue : am inteles ideea ta Blue :)
    produsul s-a vandut cu siguranta si in mod sigur continua sa se vanda :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Niet, Pandora! Revoluţia sexuală începuse nu în 1976 ci cu 10 ani mai devreme (!).Ceea ce vedem este o încercare lamentabilă de a pune la un loc arta gestică pură şi banala idee fiziologică ce îţi provoacă acea denumire de roman de Albert Camus.Morala şi bunul-simţ nu se schimbă în 40...50 de ani.Mai...reflectează!
    P.S. Blue Freedom are dreptate 100 %!

    RăspundețiȘtergere
  23. Inedita ! N-am mai vazut ceva de genul asta, in materie de reclame ...

    RăspundețiȘtergere
  24. E chiar foarte inspirat clipul acesta!
    Regizorul ar fi trebuit să le spună cenzorilor cam aşa ceva: dacă v-aţi gîndit la ce m-am gîndit eu, să vă fie ruşine! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Pandhora, iartă-mă.
    :)
    Nu mă pot dezbăra de experienţa pe care am acumulat-o în anii în care am lucrat la o firmă de producţie publicitară. Şi nici de plăcerea cu care obişnuiam să analizez reclamele prezentate la "noaptea devoratorilor de publicitate".
    Am înţeles de ce ai postat-o. E frumoasă, sunt de acord. Ca reclamă nu cred că şi-ar îndeplini rostul, dar e...inedită, oricum.

    Gata, tac.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. Interesanta reclama!
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  27. Marco Polo: nici nu am spus ca incepuse in 1976...eu m-am referit la acea perioada...reclama a fost cenzurata in '76 dar a aparut putin mai devreme...
    cat despre morala si bun simt ele exista sau nu...asa ca nu stiu in ce fel se vor schimba lucrurile daca eu voi reflecta la asta :)
    sunt sigura ca Blue iti va aprecia sustinerea :)
    pe mine reclama m-a distrat teribil...si continua sa ma amuze...nu stiu daca vazand-o la vremea aia as fi cumparat produsul dar sigur mi-ar fi atras atentia :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Blue: eeei na...ce inseamna acest "iarta-ma"? :)
    si eu am lucrat la o firma de productie publicitara la un moment dat si te asigur...inteleg ce vrei sa spui :)
    reclama asta am vazut-o la ineputul anilor '90 chiar la "noaptea devoratorilor de publicitate" si atunci ca si acum m-a amuzat teribil :))
    Marco Polo te sustine in ideea prea marei insistenta asupra...atingerii sticlei...uneori ce e mult strica...dar eu prefer sa vad fun-ul din acest story cu...Perrier :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Melly: multumesc...placuta sa fie si duminica ta :)

    RăspundețiȘtergere
  30. 1. Tare mult îmi place să spun lucrurilor pe nume.
    2. Ţin la părerea mea chiar dacă alţii, avînd între timp remuşcări, şi-o retractează pe-a lor.
    3. Unde nu-mi place, nu scriu sau nu mai "intru".Acolo unde într-o postare a cuiva e vădit faptul că e ceva foarte frapant, intervin cu riscul de a fi exclus pet tutta la vita. :)))
    3. Blogul e al tău, plăcerea de a-l vizita e a mea.Sper să fie şi pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  31. Marco Polo: apreciez parerile fiecaruia chiar daca sunt sau nu in acord cu ale mele...
    nu sunt genul care asteapta un "yes" la tot ceea ce postez...ar fi chiar plictisitor :)
    daca vei mai gasi cate ceva interesnt si pe viitor in "cutiuta" mea eu am sa ma bucur-ca de fiecare data-de trecerea ta pe aici :)
    "capacul" e mereu deschis (si) pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  32. O.K., Pandora! Apreciez "capacul deschis" ca şi faptul că "nu mi-ai pus capacul" :))))
    Have a nice week-end!

    RăspundețiȘtergere
  33. maxim erotism...minunata reclama :)

    RăspundețiȘtergere
  34. în comparaţie cu multe din reclamele de astăzi, asta e chiar nevinovată. pînă la urmă, ideea e simpatică, iar realizarea chiar reuşită

    RăspundețiȘtergere
  35. :)
    Marco Polo, sunt încântată când observ că mai există comentatori care împărtăşesc acelaşi punct de vedere.
    Mulţumesc.


    Pandhora,
    acel "iartă-mă" a pornit de la faptul că părerea mea, spusă tranşant, părea -indirect- o critică la adresa postării tale.
    Departe de mine această intenţie!
    Iar percepţia mea asupra reclamei rămâne neschimbată.

    RăspundețiȘtergere
  36. rokssana : un erotism de bun simt si funny...ma bucur ca-ti place :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Calin: nu-i asa? :)
    reclama are atmosfera si e cu mult mai nevinovata decat prea multa "maculatura" care apare azi :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Blue: stiu,Blue...stiu :)
    asa cum i-am spus si lui Marco Polo nici nu (ma)astept ca toata lumea sa fie in acord cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  39. ce idee nastrusnica! cred ca autorul este femeie...si cand te gandesti ca e vorba doar apa minerala :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Erys: sa stii ca si eu m-am intrebat daca autorul este femeie sau barbat...dar inclin sa cred ca este mai degraba barbat :)
    se pare ca nicio apa nu rezista la presiune...oricat de delicata este aceasta presiune :))

    RăspundețiȘtergere
  41. ANA MARIN : multumesc :)
    placut sa-ti fie si tie duminica :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Interesanta reclama!
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  43. IULISA: multumesc...o seara frumoasa iti doresc la randul meu...

    RăspundețiȘtergere
  44. ei da...tare mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  45. oaripadeinger: ma bucur :))
    te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  46. la ce reclame sunt acum, asta e faina:-j

    RăspundețiȘtergere
  47. Si iata cat de evidenta este diferenta intre apa carbogazificata si apa plata!

    RăspundețiȘtergere
  48. frumoasa coloana sonora:); de ce sa fie scandaloasa ? dna agitase sticla inainte si acum o mangaie ca sa se linisteasca, se pare ca nu a asteptat suficient :)

    RăspundețiȘtergere
  49. știi unde au cenzurat-o -reclama?
    de fapt au tăiat filmul; sticla ajungea la doi litri!
    pe vremea aceea nu existau sticle decât de un litru, restul ce ați văzut voi este poveste,
    ăsta-i adevărul: concurență neloială cu...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  50. Sophie: sa stii ca da....uneori doamnele nu sunt foarte rabdatoare :))

    RăspundețiȘtergere
  51. Scorchfield: si uite asa s-a restabilit adevarul istoric :))

    RăspundețiȘtergere
  52. Supert tare şi originală.
    :)))
    Mişto conceptul.
    Totuşi parcă tănticii i-ar mai fi trebuit puţină amplitudine :))
    N-am auzit pe nimeni din comentatori să zică ceva de un vreun Pet..
    :))))

    În discuţia din taberele formate tu cu Blue:
    clar pertinenţa se împarte în mod egal
    :)

    RăspundețiȘtergere
  53. Joker: multumim dom'judecator pentru ca ati fost echidistant :D

    RăspundețiȘtergere
  54. Zi şi tu "Analizator de feeling"
    :))

    RăspundețiȘtergere
  55. Ştii ce categorii de Feeling am găsit apropo..
    :)
    Mulţumiţii cu:
    -puţin
    -orice-ar fi dar să fie
    -superlativ concentrat
    -autentice minciuni frumoase

    Tu... de care?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  56. Offf, Jokerino!
    Ce să zic? Eu mi-am spus părerea faţă de produsul publicitar şi - atât cât mă pricep - din perspectiva artistică, nu despre "joco di mano" practicat de tanti. Oricum, cre'că are o tehnică bună pentru...o sticlă.
    :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  57. Asteptam reclama pentru o sticla (sau doua) de lapte :D

    RăspundețiȘtergere
  58. Mie imi place tare mult Marco Polo!

    RăspundețiȘtergere
  59. Fata din dafin: nu am inteles daca iti place reclama sau Marco Polo dar fiecare in parte are farmec...foarte diferit...asta e foarte adevarat:)

    RăspundețiȘtergere
  60. Pandhora, pot sa-l tachinez pe Marco Polo? Pentru ca ma frapeaza comentariile lui.

    RăspundețiȘtergere
  61. fata din dafin: nu ma indoiesc,ii va face placere sa dialogheze cu tine :)

    RăspundețiȘtergere