Pentru ca am vrut sa raman in atmosfera postarii anterioare, am ales tot o reclama.
La vremea respectiva (anii '70) a fost considerata scandaloasa, motiv pentru care a fost cenzurata...
Eu sper ca veti aprecia latura artistica a acestei reclame :)
Mai multe gasiti la Costin Comba.
Finalul l-am anticipat... atunci multe erau considerate scandaloase... unora li se pare revoltator ca femeile aveau drept de vot.
RăspundețiȘtergere:) după părerea mea au trecut vremurile când o astfel de reclamă se consideră scandaloasă !
RăspundețiȘtergereCostin: foarte adevarat....bine ca acele vremuri au trecut...dar...putem sti ce ne rezerva viitorul? :))
RăspundețiȘtergeretu1074: din fericire da :)
RăspundețiȘtergerepe mine ma distreaza tare de tot reclama asta :))
Quite an erotic ad but certainly created in a very artistic way!
RăspundețiȘtergeredupa cum spuneam, reclama buna e cea care-ti atrage atentia.
RăspundețiȘtergereMa intreb la ce-or pofti baietii cand vad reclama?
...sau nu trebuie? e evident?
la beeereee! :))
Mie mi-a plăcut ...
RăspundețiȘtergereInteligentă şi provocatoare.
Gemma Wiseman: Welcome:)
RăspundețiȘtergereeroticism has always sold well all but this "movie" makes a stylish way :)
Cleo: putem sa-i intrebam :))
RăspundețiȘtergereDoru: exact...
RăspundețiȘtergereerotismul vinde intotdeauna bine orice fel de produs iar aceasta reclama are eleganta si bun gust :)
E foarte tare! Pentru acele vremuri, se pare că a fost într-adevăr ceva mai... provocatoare, dar are creativitate maximă. Câţi s-ar fi gândit la aşa ceva dintre creativii de atunci?! :))
RăspundețiȘtergereMax Peter: stiam ca o vei aprecia la justa ei valoare :))
RăspundețiȘtergereBună scumpo!
RăspundețiȘtergereSuper tare reclama!
O duminică minunată îți doresc!
Te pup cu drag!
*ELENA*: minunata sa-ti fie si tie duminica...multumesc :)
RăspundețiȘtergerepup si eu
cata senzualitate:)))e foarte tare!azi nu mai pare scandaloasa!:)
RăspundețiȘtergereMâna aceea feminină e frumoasă şi delicată iar gesturile îi sunt graţioase şi pline de tandreţe. Reclama mi-ar fi plăcut cu adevărat dacă aveau oarece măsură.
RăspundețiȘtergereMai exact, admit că ideea e îndrăzneaţă, dar mie-mi displace cum a fost pusă-n act.
După părerea mea, păcătuieşte prin accentuarea peste măsură a mesajului sexual pe care îl transmite. Se insistă excesiv pe ceva evident.
Adică, ok, am prins ideea, dar chiar trebuia să masturbeze sticla 1 min? Avea vreunul din noi vreun dubiu despre ceea ce urma să se petreacă?
Finalul e mai mult decât previzibil. Mai lipsea doar ca tipa să pună sticla la gură şi să bea...
Cam asta se întâmplă când o idee bună e exploatată mai mult decât e cazul atunci când e transpusă în imagine.
Cam asta e părerea mea...
geanina: oare cum vor fi privite reclamele de acum peste 40 de ani? :)
RăspundețiȘtergereBlue: poate ca acum 40 de ani timpul avea alta valoare si durata avea alta incarcatura decat cea pe care o resimtim noi azi :)
RăspundețiȘtergeremie imi place-raportat la vremea respectiva-curajul pe care l-au avut promovand erotismul la modul evident si totusi artistic...era vremea revolutiei sexuale asa ca...:))
Şi nu cred că a fost cenzurată din cauza ideii, ci din cauza acestei accentuări excesive a ei, a insistenţei cu care reclama ajunge să fie o "mimă" în loc de un act (mai mult sau mai puţin artistic) cu sens sugestiv.
RăspundețiȘtergereBlue: asta chiar nu am de unde sa o stiu...dar e perfect posibil...
RăspundețiȘtergerecum spuneam,reclama trebuie vazuta in contextul epocii respective cand aceasta "sugestie" de lunga sau scurta durata insemna mult prea mult...
Repet, ideea mi se pare ok şi poate chiar ar fi fost în acord cu vremurile. Specularea ei la extrem, face ca reclama să-şi piardă din rostul pentru care a fost creată.
RăspundețiȘtergereNici eu n-aş fi promovat-o! E slabă!
Se centrează pe sexualitate şi mai deloc pe "cumpără produsul".
Blue : am inteles ideea ta Blue :)
RăspundețiȘtergereprodusul s-a vandut cu siguranta si in mod sigur continua sa se vanda :)
Niet, Pandora! Revoluţia sexuală începuse nu în 1976 ci cu 10 ani mai devreme (!).Ceea ce vedem este o încercare lamentabilă de a pune la un loc arta gestică pură şi banala idee fiziologică ce îţi provoacă acea denumire de roman de Albert Camus.Morala şi bunul-simţ nu se schimbă în 40...50 de ani.Mai...reflectează!
RăspundețiȘtergereP.S. Blue Freedom are dreptate 100 %!
Inedita ! N-am mai vazut ceva de genul asta, in materie de reclame ...
RăspundețiȘtergereE chiar foarte inspirat clipul acesta!
RăspundețiȘtergereRegizorul ar fi trebuit să le spună cenzorilor cam aşa ceva: dacă v-aţi gîndit la ce m-am gîndit eu, să vă fie ruşine! :)
Pandhora, iartă-mă.
RăspundețiȘtergere:)
Nu mă pot dezbăra de experienţa pe care am acumulat-o în anii în care am lucrat la o firmă de producţie publicitară. Şi nici de plăcerea cu care obişnuiam să analizez reclamele prezentate la "noaptea devoratorilor de publicitate".
Am înţeles de ce ai postat-o. E frumoasă, sunt de acord. Ca reclamă nu cred că şi-ar îndeplini rostul, dar e...inedită, oricum.
Gata, tac.
>:D<
Interesanta reclama!
RăspundețiȘtergereO duminica placuta!
Interesanta reclama! :)
RăspundețiȘtergereMarco Polo: nici nu am spus ca incepuse in 1976...eu m-am referit la acea perioada...reclama a fost cenzurata in '76 dar a aparut putin mai devreme...
RăspundețiȘtergerecat despre morala si bun simt ele exista sau nu...asa ca nu stiu in ce fel se vor schimba lucrurile daca eu voi reflecta la asta :)
sunt sigura ca Blue iti va aprecia sustinerea :)
pe mine reclama m-a distrat teribil...si continua sa ma amuze...nu stiu daca vazand-o la vremea aia as fi cumparat produsul dar sigur mi-ar fi atras atentia :)
DANI: te asigur ca nici eu :)
RăspundețiȘtergereTiberiu: asa zic si eu :))
RăspundețiȘtergereBlue: eeei na...ce inseamna acest "iarta-ma"? :)
RăspundețiȘtergeresi eu am lucrat la o firma de productie publicitara la un moment dat si te asigur...inteleg ce vrei sa spui :)
reclama asta am vazut-o la ineputul anilor '90 chiar la "noaptea devoratorilor de publicitate" si atunci ca si acum m-a amuzat teribil :))
Marco Polo te sustine in ideea prea marei insistenta asupra...atingerii sticlei...uneori ce e mult strica...dar eu prefer sa vad fun-ul din acest story cu...Perrier :)
Melly: multumesc...placuta sa fie si duminica ta :)
RăspundețiȘtergereDiverse: stiu :)
RăspundețiȘtergere1. Tare mult îmi place să spun lucrurilor pe nume.
RăspundețiȘtergere2. Ţin la părerea mea chiar dacă alţii, avînd între timp remuşcări, şi-o retractează pe-a lor.
3. Unde nu-mi place, nu scriu sau nu mai "intru".Acolo unde într-o postare a cuiva e vădit faptul că e ceva foarte frapant, intervin cu riscul de a fi exclus pet tutta la vita. :)))
3. Blogul e al tău, plăcerea de a-l vizita e a mea.Sper să fie şi pe mai departe!
Marco Polo: apreciez parerile fiecaruia chiar daca sunt sau nu in acord cu ale mele...
RăspundețiȘtergerenu sunt genul care asteapta un "yes" la tot ceea ce postez...ar fi chiar plictisitor :)
daca vei mai gasi cate ceva interesnt si pe viitor in "cutiuta" mea eu am sa ma bucur-ca de fiecare data-de trecerea ta pe aici :)
"capacul" e mereu deschis (si) pentru tine :)
O.K., Pandora! Apreciez "capacul deschis" ca şi faptul că "nu mi-ai pus capacul" :))))
RăspundețiȘtergereHave a nice week-end!
maxim erotism...minunata reclama :)
RăspundețiȘtergereîn comparaţie cu multe din reclamele de astăzi, asta e chiar nevinovată. pînă la urmă, ideea e simpatică, iar realizarea chiar reuşită
RăspundețiȘtergere:)
RăspundețiȘtergereMarco Polo, sunt încântată când observ că mai există comentatori care împărtăşesc acelaşi punct de vedere.
Mulţumesc.
Pandhora,
acel "iartă-mă" a pornit de la faptul că părerea mea, spusă tranşant, părea -indirect- o critică la adresa postării tale.
Departe de mine această intenţie!
Iar percepţia mea asupra reclamei rămâne neschimbată.
rokssana : un erotism de bun simt si funny...ma bucur ca-ti place :)
RăspundețiȘtergereCalin: nu-i asa? :)
RăspundețiȘtergerereclama are atmosfera si e cu mult mai nevinovata decat prea multa "maculatura" care apare azi :)
Blue: stiu,Blue...stiu :)
RăspundețiȘtergereasa cum i-am spus si lui Marco Polo nici nu (ma)astept ca toata lumea sa fie in acord cu mine...
Ok,atunci!
RăspundețiȘtergere:)
ce idee nastrusnica! cred ca autorul este femeie...si cand te gandesti ca e vorba doar apa minerala :)
RăspundețiȘtergereErys: sa stii ca si eu m-am intrebat daca autorul este femeie sau barbat...dar inclin sa cred ca este mai degraba barbat :)
RăspundețiȘtergerese pare ca nicio apa nu rezista la presiune...oricat de delicata este aceasta presiune :))
Interesant!O duminica placuta:)
RăspundețiȘtergereANA MARIN : multumesc :)
RăspundețiȘtergereplacut sa-ti fie si tie duminica :)
Interesanta reclama!
RăspundețiȘtergereO duminica placuta!
IULISA: multumesc...o seara frumoasa iti doresc la randul meu...
RăspundețiȘtergereei da...tare mi-a placut :)
RăspundețiȘtergereoaripadeinger: ma bucur :))
RăspundețiȘtergerete mai astept :)
la ce reclame sunt acum, asta e faina:-j
RăspundețiȘtergereC.L.M.: stiu :))
RăspundețiȘtergereSi iata cat de evidenta este diferenta intre apa carbogazificata si apa plata!
RăspundețiȘtergereLiviu Velar: nu uita si presiunea :)
RăspundețiȘtergerefrumoasa coloana sonora:); de ce sa fie scandaloasa ? dna agitase sticla inainte si acum o mangaie ca sa se linisteasca, se pare ca nu a asteptat suficient :)
RăspundețiȘtergereștii unde au cenzurat-o -reclama?
RăspundețiȘtergerede fapt au tăiat filmul; sticla ajungea la doi litri!
pe vremea aceea nu existau sticle decât de un litru, restul ce ați văzut voi este poveste,
ăsta-i adevărul: concurență neloială cu...
:)
Sophie: sa stii ca da....uneori doamnele nu sunt foarte rabdatoare :))
RăspundețiȘtergereScorchfield: si uite asa s-a restabilit adevarul istoric :))
RăspundețiȘtergereSupert tare şi originală.
RăspundețiȘtergere:)))
Mişto conceptul.
Totuşi parcă tănticii i-ar mai fi trebuit puţină amplitudine :))
N-am auzit pe nimeni din comentatori să zică ceva de un vreun Pet..
:))))
În discuţia din taberele formate tu cu Blue:
clar pertinenţa se împarte în mod egal
:)
Joker: multumim dom'judecator pentru ca ati fost echidistant :D
RăspundețiȘtergereZi şi tu "Analizator de feeling"
RăspundețiȘtergere:))
Ştii ce categorii de Feeling am găsit apropo..
RăspundețiȘtergere:)
Mulţumiţii cu:
-puţin
-orice-ar fi dar să fie
-superlativ concentrat
-autentice minciuni frumoase
Tu... de care?
:)))
Offf, Jokerino!
RăspundețiȘtergereCe să zic? Eu mi-am spus părerea faţă de produsul publicitar şi - atât cât mă pricep - din perspectiva artistică, nu despre "joco di mano" practicat de tanti. Oricum, cre'că are o tehnică bună pentru...o sticlă.
:)))))))))))))
:)))))
RăspundețiȘtergereBlue!
Freedom.
:)))
Asteptam reclama pentru o sticla (sau doua) de lapte :D
RăspundețiȘtergereZina: sa vedem cine se incumeta :))
RăspundețiȘtergereMie imi place tare mult Marco Polo!
RăspundețiȘtergereFata din dafin: nu am inteles daca iti place reclama sau Marco Polo dar fiecare in parte are farmec...foarte diferit...asta e foarte adevarat:)
RăspundețiȘtergerePandhora, pot sa-l tachinez pe Marco Polo? Pentru ca ma frapeaza comentariile lui.
RăspundețiȘtergerefata din dafin: nu ma indoiesc,ii va face placere sa dialogheze cu tine :)
RăspundețiȘtergere