sâmbătă, 27 iunie 2020

Cu bine, dragi prieteni!


A venit momentul sa las capacul si sa-mi inchid cutiuta.

Am ezitat mult, dar....

Nu stiu daca va ramane definitiv inchisa, stiu doar ca sunt recunoscatoare celor care in acest spatiu virtual mi-au devenit prieteni.

Multumesc pentru timpul petrecut aici, impreuna :)

Zile senine va doresc!

20 de comentarii:

  1. Draga Pandhora, daca asta este o solutie pentru a-ti fi mai bine,
    era firesc sa o iei.
    Sa te bucuri de tot ceea ce faci. Eu sper totusi sa mai deschizi cutiuta din cand in cand. Asa, macar la sarbatori!
    Imbratisari si cele mai dragi urari de sanatate si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana!
      Multumesc pentru ceea ce am impartit aici, impreuna cu cei care au ridicat capacul "cutiutei" mele
      Bucurie la scris iti doresc in continuare, cu drag!
      Pe fb o sa fiu mai mult prezenta, ma gasesti aici:
      https://www.facebook.com/elina.elina.14224
      Te imbratisez >:D<

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu ne-am mai scris de mult :)
      Din pacate aici au ramas putini dintre cei pe care ii vizitam cu drag si nici mult timp nu am.
      Facebook-ul si Instagram-ul sunt mai usor de accesat de pe telefon asa ca ma voi limita la ele.
      Ma bucur ca ai trecut pe aici :)
      Stilul tau de a scrie e particular, pastreaza-l! :)

      Ștergere
  3. Si eu am facut la fel acum câtiva ani, dar nu am anuntat. Am crezut ca nu e o plecare definitiva, doar ca voi scrie mai rar. Si a fost mai rar pâna nu a mai fost deloc. Pacat si... mi-a parut bine! Pe curând, cine stie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ai trecut pe aici :)
      Desprinderea e grea, mai trec pe-aici dar...nu mai regasesc de mult atmosfera de altadata...
      Sa stii ca imi amintesc cu drag de "Vinerile" in care puneai cu unor la colt prostia :)

      Si mie mi-a parut bine ca ne-am intersectat pe aici si da, cine stie, poate fi si pe curand :)

      Ștergere
  4. Efervescența care era în blogosferă acum câțiva ani, s-a cam potolit. Facebook-ul a prins mult mai repede teren, fiind ușor de accesat și de folosit. Mă uit la cei de la Wordpress, care au modificat de curând interfața. Totul s-a complicat într-un mod absolut inutil. Pe FB postezi în doi timpi și trei mișcări.
    Mă bucur că ne putem întâlni în continuare pe Facebook. Continuăm o legătură de suflet atât de frumoasă. Atâția oameni minunați cunoscuți pe „bulevardul blogurilor”. Nu?
    Sărut mâna, multă sănătate și toate cele bune, dragă Pandhora! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, asa e draga Alex!
      Eram aici un grup frumos, impartaseam povesti frumoase, aveam sau ne faceam timp ca sa le savuram...
      A trecut acel timp din pacate :(
      Pe fb, cum bine ai remarcat, totul se intampla mai rapid dar si interactiunea e mai superficiala.
      Ma bucur totusi ca ne-am regasit pe fb, asa ca, pe curand, draga Alex! :)

      Ștergere
  5. De mult nu mă mai regăsesc în postura de "Marco Polo"...Şi călătoriile mele prin fascinanta lume în care trăim şi o reflectăm pe bloguri sau pe Fb s-au cam încheiat...Am tras corabia la ţărm, am aruncat ancora, şi acum..."şed şi cujăt"... Îţi mulţumesc pentru enorma contribuţie la destinderea noastră, a cititorilor, timp de vreun deceniu.Am apreciat şi îţi apreciez zecile şi sutele de postări redactate cu multă meticulozitate şi din care am mai învăţat câte ceva... Cu bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma intristeaza ce spui, draga Marco Polo, ma intristeaza ce spui :(
      Dar inteleg
      Nimic nu mai e asa cum a fost, ceva s-a pierdut pe drum sau noi ne-am pierdut, nu stiu :(
      Eu sper totusi sa ne mai regasim pe FB...
      Te imbratisez cu dragul de totdeauna <3
      Nu o sa spun la revedere ci la buna vedere pe Fb :)

      Ștergere
  6. Blogul tău rămâne aici, e frumos, poate fi citit oricând, dragă Elina! Ne întâlnim pe facebook și pe whatsapp de câte ori vrem! E o altă treaptă, aș spune, iar prietenia rămâne! Te îmbrățișez cu drag!
    Mirela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu acelasi drag te imbratisez si eu, Mirela! Da, blogurile noastre raman, isi merita locul in viata noastra pentru ca, atat de mult timp ne-am impletit zilele, gandurile, ce am scris, ce ne-a bucurat sau suparat cu paginile blogurilor noastre :) Sa urcam urmatoare treapta, cum bine spui, te imbratisez! >:D<

      Ștergere
  7. Eu sunt de doua luni din nou activa pe blog, abia astept sa te reintorci 🤗💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai revenit, Carmen dar eu nu intentionez sa revin. Nu am vrut sa inchid definitiv blogul pentru ca a ramas un loc special pentru mine dar, nu, simt ca aici nu mai am ce sa fac. Din punctul meu de vedere aici totul a ramas blocat. Aceeasi oameni, putini, care sunt interesati de ce au ceilalti de spus. Nimic nou. Asa cum iti spuneam si cand ne-am vazut, cred ca vremea blogurior, vremea cand era atat de efervescenta activitatea aici. Ma bucur ca te simti bine si ca ai regasit prieteni vechi, o sa mai trec sa te "vad", succes si la multe, frumoase si interesante postari, asa cum in toti acesti ani i-ai obisnuit pe urmaritorii tai! <3 <3

      Ștergere