luni, 3 octombrie 2011

Pink monday

Chiar daca este seara, tot luni este, asa ca voi onora invitatia pe care am primt-o azi de la karma police...


20 de comentarii:

  1. Me gusta postarea ta!

    Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  2. prefer:
    http://www.youtube.com/watch?v=lAZgLcK5LzI

    eram atât de tânăr şi de frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Scorchfield : eee....frumoase fete...frumoase ritmuri :)
    pe tine te cred pe cuvant :P

    RăspundețiȘtergere
  4. noroc cu tine, ca n-am fi avut seara pink! :)) excelenta recomandarea ta muzicala, invita la topait, chiar daca e trecut de ora 22 :)) Noapte buna si vise dulci, roz-roz!

    RăspundețiȘtergere
  5. CARMEN : e una din melodiile pe care le fredonez cand sunt stresata...eu nu prea fredonez ca sunt departe de a avea urche muzicala :))
    te imbratisez...somn dulce...mai ai inca o ora si ceva de roz...eu...doar 10 mi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. :D:) oww;)) Multumesc de vizita>:D< O saptamana faina sa ai>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M. : la asa aniversare...cum as fi putut lipsi? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Câta energie... la 5 dimineata!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dan : acum...depinde pe care parte a globului te afli :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ascultând în căşti, cineva se uita mai devreme lamine cum ţopăiam pe scaun... :D
    Păi da! Îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pandhora, Spania-i doar cu o ora în urma României. N-o fi 5, e 6...

    RăspundețiȘtergere
  12. proxima estacion esperanza mi se pare a fi unul dintre cele mai tari albume ale tuturor timpurilor..very fresh..melodia asta imi aduce aminte de fostul meu iubit la care am auzit-o prima \data..the good times

    RăspundețiȘtergere
  13. karma police : sper ca amintirea este...pink :)

    RăspundețiȘtergere