miercuri, 6 decembrie 2017

Si uite ca a trecut...:)

In credinta populara se spune ca de Sfântul Nicolae începe, cu adevărat, iarna.Când Moșul își scutură barba sură, începe să ningă. Dacă nu ninge în ziua de Sfântul Nicolae, se zice ca Sfântul a întinerit 
Tanar sau nu, Mos Nicolae deschide "sezonul" darurilor, al bucuriilor aflate intr-o cutiuta, intr-un saculet, intr-o privire, intr-o dorinta implinita 
La multi ani Niculinelor si Nicusorilor, zile vesele si fericite sa aveti si daca in ghetute Mosul a lasat ceva, bucurati-va, daca a uitat, fiti siguri ca pe parcursul zilei de azi isi va aminti! 
Eu sunt norocoasa, Mosul meu are o memorie infailibila! 😉

7 comentarii:

  1. Draga mea, ma bucur ca ai un Mos asa ... tanar! 😅
    Desigur ca ma refer la memorie cand zic ca e tanar! 😅😅😅
    Chiar ma întrebam ce mai faci ca nu ai mai scris de mult ceva pe blog! Ma bucur ca esti ok!
    Te pup si îti doresc o seara placuta! ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te imbratisez, Ella, mi-e dor de tine, de voi, dragii mei de aici <3
      timpul, neprietenul meu, ce sa zic?!

      o,da! tanar si cu memoria asisderea :))
      faine sa fie si zilele tale, te pupacesc! :*

      Ștergere
  2. >:D< ...a trecut ca sa revina cu aceeasi dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  3. cu adevrat, perioada cadourilor si a micilor sau mai marilor bucurii incepe cu adevarat in seara de Mos Nicolae.
    Frumoasa fotografie ai gasit - mereu "vintage look" ♥
    Sarbatori cu bucurii va doresc dragilor. Pupici si imbratisari din Bavaria :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. slabiciunea mea tot ce e vintage (ca si a ta de altfel), stii doar :)
    cu drag intoarcem si noi imbratisarea, va pupacim1 :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ziua de Mos Nicolae a trecut, dar bucuria a ramas! :)
    Bucuroasa mereu sa fii! :)
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana excelenta! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere