vineri, 25 octombrie 2013

Reflexii in Oglinda by David Kirkpatrick

"View Over Loch Treig" in Lochaber, Scottish Highlands, by David Kirkpatrick
mai multe "Reflexii in Oglinda" gasiti la SoriN

26 de comentarii:

  1. Sa rasturnat un cer si-un nor.......
    pup, zi usoara ca este ultima din saptamana! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si rasturnate au ramas :)
      faina sa-ti fie si tie ziua Minnie,pup!

      Ștergere
  2. Ce sa mai zic?M-am uitat si m-am uitat ,punandu-ma in locul lui .Parca n-as mai rezista la asa inaltime.M-a cuprins o emotie la un asemenea peisaj.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu as avea curaj sa stau pe acea margine de stanca...dar ce minune vad ochii lui dar si ai nostri...
      o zi frumoasa iti doresc si eu dtaga Floarea! :)

      Ștergere
  3. wow... aici nu mai stii unde este cerul si unde pamântul, cine se oglindeste si in ce :) Fascinant peisaj!
    pup draga mea draga. Somn usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. faptul ca fotografia este alb-negru ma incanta in mod deosebit,mi se pare ca da peisajului o profunzime unica,putin apasatoare,putin linistitoare...
      te imbratisez draga mea draga,buna dimineata!

      Ștergere
  4. Nu mint cand spun ca m-as refleca si eu pe acolo un picut!:))
    Pop si zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aiuritor de frumos! Mă gândesc, privind fotografia aleasă de tine, câte locuri superbe din țară și din lume mai sunt încă de vizitat, de cunoscut și de admirat... Mulțumesc pentru încântare, superbă oglindire. O zi la fel de minunată îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat...
      astfel de locuri ne fac sa simtim ca frumusetea ne face sa avem suflete mai bogate daca stim sa privim,daca stim sa vedem...
      o zi perfecta iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  6. Un peisaj superb, imi place la nebunie! O zi faina sa ai, draga Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are ceva selenar,mie asa mi se pare...
      o zi faina iti doresc si eu! :)

      Ștergere
  7. Bună scumpo!
    Impresionantă poza!
    Un weekend cât mai plăcut îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Reflexia este foarte sugestivă mai ales că e vorba despre scoţieni.Reprezentativ pentru ei nu ar fi faptul că sunt (aproape) cu capul în nori, aşa cum ne arată imaginea, ci faptul că sunt cam strânşi la pungă.Altfel, cu ceva şilingi în plus, ei ar fi putut măcar să coloreze poza ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. O reflexie superba in alb si negru! Clasic ...cu clasa! Superb peisaj.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,clasic,cu clasa,frumos spus :)
      o noapte buna iti doresc la randul meu!

      Ștergere
  10. Acolo m-as refugia in momentele cand nervii mei sunt in duel. Atata liniste si relaxare curge spre mine, din poza asta, incat o s-o salvez in calculator, pentru cand voi avea nevoie sa evadez spre liniste.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca vei fi chiar si doar virtual acolo,va fi minnunat,cu siguranta...

      Ștergere
  11. Parca am comentat si eu pe aici, dar nu apare, presupun ca tel. a facut fitze si nu a trimis comentul. Spuneam ca, foto. este super realizata, dar asemenea privelisti am vazut si pe aici prin No., dar nu am avut curajul sa ma fotografiez chiar pe muchie... nici la 2m dist. :D
    Aici http://no.wikipedia.org/wiki/Preikestolen potzi vede una din cele mai vizitate si celebre locuri cu vedere asemanatoare cu ce ai postat tu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu esti o tipa curajoasa,care iubesti miscarea si adrenalina,eu asa te-am perceput,aca ca....:)
      merg acum sa vad imaginile de care spui...
      marginea lumii...absolut impresionant!
      multumesc,Ella :)

      Ștergere
  12. Cam frumos :) Dar si putin cam periculos, ce-i drept :)
    Sa ai un weekend placut, Pandhora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte adevarat :)
      un w end pwefwct iti doresc si eu draga Elly!

      Ștergere
  13. Un peisaj selenar. Inspirat fotograful care a preferat alb-negru, inspirata si tu, sa ne aduci aceasta imagine deosebita.
    Ma bucur mult ca ai revenit, Pandhora ! Sa ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma bucur sa te regasesc draga Zina :)
      sa stii ca atunci cand a fost nebunia cu eutanasierea cainilor m-am gandit la catelusele tale si la cat de norocoase sunt ca le-ai adoptat...te iubesc mult pentru asta >:D<

      Ștergere