joi, 21 aprilie 2011

Romani Frumosi - Horatiu Malaele

Ideea am preluat-o de la CARMEN care la randul ei a preluat-o de la Costin ....

Am o slabiciune pentru el.....
Cu o mimica inconfundabila si o capacitate de a fi atat de actor incat jocul pare firesc si firescul pare o joaca...dar de copil...
Horatiu Malaele este un interpret consacrat de comedie, personajele sale sunt realizate in maniera imbinarii bufoneriei si a comicului absurd, cu intregul subtext tragic al acestuia....spune Wikipedia si tot de acolo aflam ca in afara de actorie Horatiu Malaele a regizat si piese de teatru,este un pasionat caricaturist si scriitor....
As putea enumera o serie de spectacole in care a jucat sau pe care le-a regizat,o serie de filme in care a fost protagonist dar...ce sens ar avea...daca nu il cunoastem cu totii putem spune ca il stim cu totii...
Asa ca am ales sa postez-pentru ca tot se apropie Pastele si ne pregatim sa facem prajituri-o reteta care nu este prea usor de preparat....daca nu ai umor si....va las pe voi sa aflati care este ingredientul surpriza....:)

23 de comentarii:

  1. :) un alt actor genial; imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. http://dmd-familia.blogspot.com/2011/04/dmd-familia.html...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Remarcabil Roman, frumoasa cariera, sublima dedicatie...Ma bucura de fiecare data sa intru pe blogul tau, intotdeauna nerabdator sa-ti aflu noile posturi...Multumesc Pandhora

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos recită Horaţiu Mălăele din Nichita Stănescu:

    http://www.youtube.com/watch?v=k9jYPtwCK4A&feature=feedlik

    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adorabil ! Il pot asculta ore intregi, fara sa ma plictisesc :)

    http://www.youtube.com/watch?v=DCj5o3EXCIY&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar, multumim pentru reteta...cred ca e ideala pentru cheful de sarbatori...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Carpe Diem : eu iti multumesc Ionut pentru aprecieri...ma bucura sa impartasesc cu cei care trec pe la mine lucrurile care imi plac...gandurile...
    si da...Horatiu Malaele e remarcabil...

    RăspundețiȘtergere
  8. Scorchfield : vocea lui imbraca atat de bine cuvintele lui Nichita...doar felul in care spune "o roata" este pur si simplu...o poezie in poezie...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am propus-o pe Oana Pellea, dar si nominalizarea ta este mai mult decat inspirata.

    http://www.gabrielaneagu.info/2011/04/19/avem-romani-frumosi/

    RăspundețiȘtergere
  10. Julieta : e o reteta care nu trebuie facuta des...maxim de doua ori pe an :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu cati din bucuresteni au putut vedea "Puricele" de 6 ori, la scena.
    Cred ca e singura piesa culturala, la care am ajuns in plans, de atata ras.
    :)
    Da, Malaele are ceva aparte.Al Lui. Cuvantul, gandul,constructia, mimica, expresia sa strapung mangaind frumosul, inaltand divinul.
    E o incantare a fiintei sa presteze Maestrul...

    RăspundețiȘtergere
  12. Joker : perfect spus...Maestrul...
    dar cat de des i se spune asa?

    RăspundețiȘtergere
  13. într-adevar frumos românul ales de tine! din pacate nu i-am putut observa evolutia în ultimii 10 ani, dar pe vremea când eram înca în tara, îl admiram. videoclipul propus de tine exprima mult!
    Românii sunt un popor frumos! te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. CARMEN : ma bucur daca ti-am inseninat dimineata :)
    pup si eu...

    RăspundețiȘtergere
  15. Într-adevăr mare actor . Are un stil inconfundabil de fapt ca toţi marii actori asta îi face unici .
    Încerc de două zile să îmi amintesc despre un monolog al lui care mi-a plăcut enorm de mult şi nu reuşesc. Era despre număratoarea sticlelor băute . Îl ştii , sau cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  16. SoriN : este inimitabil...iar in monologul despre care vorbesti este fantastic...:)))

    il gasesti aici:
    http://www.youtube.com/watch?v=KxCe3r_3hKU&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  17. Horatiu poate fi oricine si orice;in rostirea sa comedia poate deveni tragica iar tragedia,magnifica bufonerie;dar mai important este Horatiu Malaele - omul,mai frumos,mai interesant si mai multilateral decat pe scena;un fenomen real...
    Tie si cititorilor tai,un Paste fericit1

    RăspundețiȘtergere
  18. tatookis : as adauga ca el este perfect firesc in toate aceste ipostaze...

    Multumesc,Paste plin de Lumina iti doresc la randul meu...

    RăspundețiȘtergere
  19. Pandhora mulţumesc foarte , foarte mult acela era . Nu ştiam cum se numeşte. L-am savurat încâ o dată doar că de data asta l-am şi descărcat . E ceva în felul cum interpretează acel monolog care îmi place foarte mult .
    Este unic , este actorul pentru care s-a inventat teatrul .
    Îţi doresc o seară senină !

    RăspundețiȘtergere
  20. SoriN :"...pe care l-am baut" devenise deja un fenomen in perioada cand aparuse monologul...:))
    Malaele este inegalabil cum spuneam...ma bucur mult ca acum il poti revdea de cate ori vrei :)
    O noapte linistita iti doresc la randul meu...

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua,

    Va trimitem detalii despre proiectul pe care il desfasuram legat exact de acest subiect – Romanii frumosi:

    Romani Frumosi este un proiect cultural-fotografic organizat de A.R.C.E.N. impreuna cu Matei Buta. O initiativa tanara, ambitioasa si entuziasta.

    Proiectul propune publicului larg personalităţi contemporane din diverse domenii.
    Aceste personalitati nu ni le amintim mereu…
    Pentru că nu învăţăm despre ei în şcoală.
    Pentru că media promovează pseudo-valori, prea puţin elita.
    Pentru că nu există o galerie de texte şi imagini cu personalităţi contemporane
    marcante.

    http://www.romani-frumosi.ro/

    http://www.arcen.info/

    RăspundețiȘtergere