Brandul parizian L`Oreal, cea mai mare companie din industria frumusetii din lume isi are inceputurile in anul 1907
cand tanarul chimist francez Eugene Schueller a dezvoltat o formula de
vopsea de par inovatoare. A numit această vopsea de păr “Aureole” si aşa
a început istoria L’Oreal. Principiile companiei care avea să devină
L’Oreal au fost stabilite de la bun început: cercetare şi inovaţie în
interesul frumuseţii. Strategia lui Schueller a fost un real succes, si
asta pentru ca in mai putin de doi ani dupa ce a descoperit Aureole, a
infiintat “Societe Francaise des Teintures Inoffensives pour Cheveux“, care in scurt timp s-a transformat in L’Oreal.
Compania a inceput cu produse pentru colorarea părului, dar în anul 1934
L’Oreal a început să pună la dispoziţia consumatorilor şi produse
pentru curăţarea şi înfrumuseţarea tenului. In numai cinci ani, compania
isi extinsese vanzarile in Austria, Olanda, Italia, SUA, Brazilia,
Chile, Peru, Ecuador, Bolivia, fosta Uniune Sovietica, precum si in
Estul Indepartat.
Compania franceză L’Oreal este cel mai mare producător de cosmetice din lume, deţinând peste 2000 de produse în toate sectoarele industriei de frumuseţe şi peste 500 de brand-uri,
printre care se numără Garnier, Lancome, Kerastase, Maybelline,
Cacharel, Vichy. Astfel acestia sunt cunoscuti pentru produse ca
vopseaua de par, produse de styling, produse pentru ingrijirea corpului,
produse de parfumerie, cosmetice…..
Dupa investitii masive si cifre de afaceri pe masura, din 1907 si
pana acum, L’Oreal este una dintre cele mai importante firme de
cosmetice de pe glob. Venind cu solutii pentru toate nevoile de
cosmetizare a unei femei compania isi crestea cifra de afaceri de la o
zi la alta. Boom-ul declansat printre consumatori s-a intamplat in 1950.
Blondul devenit celebru al lui Marilyn Monroe sau cel al lui Brigitte
Bardot, care era la origine bruneta, a adus o crestere masiva a
vanzarilor companiei.
Mai tarziu s-au realizat machiaje inspirate de aceste dive.
Deoarece se spune ca Parisul este capitala modei si capitala
produselor cosmetice prin intermediul L’Oreal, cele doua domenii merg
mana in mana. Nu mai este nou pentru nimeni faptul ca marile saptamani
de moda din orase ca Paris, Roma, Milano, New York, au asigurat
make-up-ul si hair styling-ul de profesionisti de la L’Oreal.
Imagini din culise, pregatirile pentru scena..
Reclame incepand cu cele din reviste si pana la spoturi audio vizuale au sustinut si promovat toate noutatile si in acest fel marca L’oreal devenise din punct de vedere vizual un factor maret in industria cosmeticelor.
Reclame incepand cu cele din reviste si pana la spoturi audio vizuale au sustinut si promovat toate noutatile si in acest fel marca L’oreal devenise din punct de vedere vizual un factor maret in industria cosmeticelor.
La ora actuala, compania este una dintre cele mai mari din Franta,
cel mai mare facturier la nivel mondial de cosmetice si parfumuri de
inalta calitate, producand bine-cunoscutele branduri de care am amintit
si avand ca imagini mari nume din film, moda si televiziune. L’Oréal
Paris a ales de nenumarate ori ambasadoare internationale pentru aceasta
marca. Aici putem aminti de nume ca Scarlett Johansson, Natalie
Imbruglia, Milla Jovovich, Andie MacDowell, Laetitia Casta, Claudia
Schiffer, Aishwarya Rai, Penelope Cruz, Eva Longoria, Jennifer Lopez,
Jessica Alba, Beyonce Knowles, Kerry Washington sau Heather Locklear.
Menirea acestora era sa se alature familiei internationale de
ambasadoare ale marcii si sa reafirme perspectiva L’Oréal cu privire la
diversitatea frumusetii in lume.
Activităţile de cercetare sunt concentrate asupra a trei subiecte: tenul, părul si culoarea.
În ceea ce priveşte tenul, L’Oreal caută modalităţile cele mai inovaţionale de a furniza tenului elementele esenţiale pentru a-şi căpăta echilibrul, prin aceasta păstrând sănătatea tenului, prevenind îmbătrânirea cronologică şi fotoîmbătrânirea datorită radiaţiilor UV.
În ceea ce priveşte părul, L’Oreal reprezintă un pionier în domeniul studierii acestuia urmărind obţinerea unei culori ultrarezistente a părului, unor molecule biomimetice cum sunt anumite ceramide care asigură coeziunea celulelor de pe suprafaţa părului, obţinerea unor agenţi mai delicaţi de curăţare în şampon şi balsam sub formă de lac sau gel.
Activităţile de cercetare sunt concentrate asupra a trei subiecte: tenul, părul si culoarea.
În ceea ce priveşte tenul, L’Oreal caută modalităţile cele mai inovaţionale de a furniza tenului elementele esenţiale pentru a-şi căpăta echilibrul, prin aceasta păstrând sănătatea tenului, prevenind îmbătrânirea cronologică şi fotoîmbătrânirea datorită radiaţiilor UV.
În ceea ce priveşte părul, L’Oreal reprezintă un pionier în domeniul studierii acestuia urmărind obţinerea unei culori ultrarezistente a părului, unor molecule biomimetice cum sunt anumite ceramide care asigură coeziunea celulelor de pe suprafaţa părului, obţinerea unor agenţi mai delicaţi de curăţare în şampon şi balsam sub formă de lac sau gel.
În domeniul culorii atât a machiajului cât şi a părului, L’Oreal
caută noi efecte prin folosirea unei colecţii exclusive de 13000 de
coloranţi.
* Noul ruj care ofera buzelor crema culorii
* Rimelul cu alungire perfecta
* Primul fond de ten in acord perfect cu nuanta si textura tenului
* Samponul cu volum nonstop…..vopseaua cu acoperire 100%
Si bineinteles ca nu lipsesc produsele pentru barbati….intr-un numar mai mic ce-i drept.
Compania L’Oréal este prezenta acum in mai mult de 130 de tari, adresandu-se unui miliard de consumatori.* Noul ruj care ofera buzelor crema culorii
* Rimelul cu alungire perfecta
* Primul fond de ten in acord perfect cu nuanta si textura tenului
* Samponul cu volum nonstop…..vopseaua cu acoperire 100%
Si bineinteles ca nu lipsesc produsele pentru barbati….intr-un numar mai mic ce-i drept.
sursa:www.maifrumoase.ro
L'OREAL
Desi nu ma pricep la produse cosmetice, mai ales la ceea ce inseamna "chimismul" lor implementat in toata fiintza lor moleculara, pot spune ca mi-a placut ceea ce am citit deoarece mi-am imbogatit vocabularul cu un cuvant nemaiintalnit pana acum de cand sunt...Este vorba de "modalitati inovationale" (!) Desi in text mai apar si termenii de " inovativ" si..."inovator"...
RăspundețiȘtergereDeh..."omul cat traieste...(tot) invata si mai si..."inoveaza", pe ici-pe colo... :)))
tot e bine ca ai gasit intr-un astfel de articol ceva care sa-ti atraga atentia :))
ȘtergereAsteptam neaparat si episodul cu..."AVON"-ul ! 🌝
Ștergerevei fi dezamagit draga Marco, vei fi dezamagit! :)
ȘtergereMai folosesc produse,dar toata istoria cum ne preziti tu aici nu stiam.Interesant!
RăspundețiȘtergereasa cum se spune si in articol, este cel mai cunoscut brand de cosmetice din lume dar nu este si preferatul meu...
Ștergereeu raman la Bourjois :)
ce fotografii frumoase si câte informatii interesante ne-ai oferit aici, draga mea draga! Folosesc deseori produse L’Oreal si uite ca nu am avut niciodata ideea sa caut date despre originea brandului. Multumesc mult!
RăspundețiȘtergerepupici ♥ Noapte buna!
eu am folosit gloss-ul de la L'Oreal si rimel dar rimelul chiar nu mi-a placut...
Ștergerete pupacesc si eu draga mea, draga, buna dimineata! :)
Un brand despre care merită să scrii ! Cea mai frumoasă culoare de păr pe care am avut-o vreodată, de la L'Oreal a fost. ☺
RăspundețiȘtergereZi frumoasă, Pandhora !
ai dreptate, sa stii...acum mi-am amintit, culoarea de par pe care o am acum, un roscat mai bizar este obtinuta cu Inoa de la L'Oreal :)
Ștergerefaina sa-ti fie si tie ziua, Zina, multumesc!
Pentru barbati, intotdeauna exista Gillette. :)
RăspundețiȘtergereperfect barbatesc! :)
Ștergereiubesc L’Oreal! ei da si de L’Oreal chiar am auzit....:))
RăspundețiȘtergeresunt scumpute produsele ce-i drept! cel putin aici...insa am sanse mari sa nu mi se umfle ochii...:))
nici aici nu sunt chiar ieftine :))
Ștergere